Gå til innhold

26-27 år og singel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sofi_*
Skrevet

Hva synes dere folkens?

Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste.......

HjerteSUKK fra meg.

(idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er IKKE den eneste. Jeg er også 27 år og singel. Jeg har ikke gitt opp håpet enda! :sjenert:

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

26-27 år ER ingen alder!

En vennine av meg giftet seg da hun var 40, og fikk to barn etter det.

Det gikk så fint så!

Du har masse tid på deg :jepp:

Skrevet

Jeg fant ikke Den Rette før jeg var nesten 29. Han viste seg etter ti år å ikke være Den Rette likevel. Men jeg rakk da et par-tre unger.

Skrevet

jeg følger spent med, for jeg er 26 og gift og vurderer ekteskapet for tiden!! :hår:

Gjest sofi, trådstarter
Skrevet

TAKK folkens, dere er snille !! :)

Flere??

er egentlig på vei ut av et forhold.....men vurderer å bli, fordi jeg føler det er ultrakjipt å bli singel nåååå.....for alle vennene mine er etablerte, med barn og hus osv..

Sukk sukk.

Skrevet
TAKK folkens, dere er snille !! :)

Flere??

er egentlig på vei ut av et forhold.....men vurderer å bli, fordi jeg føler det er ultrakjipt å bli singel nåååå.....for alle vennene mine er etablerte, med barn og hus osv..

Sukk sukk.

Bli i et forhold bare fordi du ikke vil bli singel? Det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold!

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Bli i et forhold bare fordi du ikke vil bli singel? Det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold!

Helt riktig. Et forhold basert på et såpass tynt grunnlag kan neppe vare. Det kan være litt vondt å gjøre det slutt, og det kommer mange vanskelige stunder, men jeg har aldri angret på de tilfellene jeg har gjort det slutt med typen i hvertfall.

Skrevet
Hva synes dere folkens?

Jente, singel 26 snart 27 år.. kan noen fortelle meg at ikke alt håp er ute? At det finnes andre folk i slutten av 20-åra som er single?? Eller er jeg den eneste.......

HjerteSUKK fra meg.

(idiotisk innlegg dette.....men jeg trenger at noen forteller meg at 26 er ingen alder, og at det ikke er for sent å finne seg en mann og få barn...)

Hei . Jeg vil bli din venn

Skrevet
Hei . Jeg vil bli din venn

se der! det er håp:)

Skrevet

Ja, se der ja!! Nettdating er kanskje ikke så dumt?

Uansett, er maaange fisker i havet! Jeg møtte nettopp en fyr som er 27 år og superherlig!! Så mirakler skjer!:D:D

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg må nesten le litt......26 år og være redd for å forbli singel resten av livet? Slapp av, du er bare ungdommen og har hele livet foran deg :)

Jeg er 41 og har nettopp funnet mitt livs kjærlighet... :hjerte:

Skrevet

Jeg var nesten 27 før jeg fant mannen med stor M. Stortrivdes som singel, hadde gitt opp håpet om å bli forelsket, og orket ikke være sammen med en bare for å ikke være alene. Hadde begynt å planlegge hvordan jeg skulle leve livet som singel. Plutselig møtte jeg mannen, helt utav det blå.

Rådet mitt er at det er mye bedre å være singel og kanskje møte drømmemannen, enn å være i et forhold som er dårlig. Og du er ung og du kommer til å møte en ny. Og da kommer du til å være evig takknemlig for at du gikk ut av det forrige forholdet. :blomst:

Skrevet
se der! det er håp:)

Hei . Ja hvorfor ikke ? Søt og grei jente du .

Skrevet
Jeg må nesten le litt......26 år og være redd for å forbli singel resten av livet? Slapp av, du er bare ungdommen og har hele livet foran deg :)

Jeg er 41 og har nettopp funnet mitt livs kjærlighet... :hjerte:

TAKK! Jeg er 35, og mitt livs kjærlighet valgte ikke meg, så nå venter jeg på en til :ler:

Gjest antigartner
Skrevet

Det er håp!

Jeg ble singel da jeg var i slutten av 20-årene, og traff ham jeg har tenkt å dele resten av livet med da jeg var over 30. Å bli i et kjipt forhold når du er 26-27, fordi det er på tide å etablere seg er ikke noe sjakktrekk. Tenk hvor mange år du har foran deg!! Du kan fint få barn i minst 15 år til, uten at noen synes det er rart.

Det finnes en hel haug av single personer i verden. Noen av dem passer du sammen med, andre ikke. Det går helt fint an å være singel en tid, og før du vet ordet av det så byr det seg fine muligheter :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg blir 31 år i år og nysingel etter 10 år med samme mann og to barn.

Jeg ser da lyst på singeltilverelsen jeg, først skal det bare være deilig å være singel. Så regner jeg med att den rette dukker opp da jeg minst venter det.

Og det finnes jo mange single i alle aldersgrupper.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva synes dere folkens?

HjerteSUKK fra meg.

Jeg er 23 og håper da virkelig det finnes mennesker på 26-27 som er single og atraktive ;) jeg vil nemmelig ikke ha de så mye yngre enn det, gutter da men...

Og det er veeeeeeeeelige mange single på den alderen!! ;) ;)

Men Skjønner at det er kjipere hvis du er fra en liten by, har vel en tendens til å etablerer seg fortere enn her i Oslo, men Uansett, jeg hadde ikke vært redd hvis jeg var 27 og singel ;)

Skrevet
Hei . Ja hvorfor ikke ? Søt og grei jente du .

hvorfor svarer du ikke .

vil du nå de store høyder ?

Kyss

HUGO

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg har vært i en langt verre situasjone en deg, jeg var 26, singel og alene med 2 barn. Du skal bare slappe helt av, snart sitter det en eller annen i sofan din og vil bestemme over fjernkontrollen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...