Gå til innhold

Sexlivet er helt dødt....


Gjest Denne gangen helt anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Amanda, 36
Det er ikke riktig. Det er ikke sånn at vi oppfatter det som mannens plikt å ta initiativ. Jeg tror mer det er et resultat av at det oftere er situasjonen at menn har mer lyst enn kvinner.

Er enig i at mannen gjerne har mer lyst enn kvinnen.

Men mange kvinner mener at det er mannens oppgave å ta initaitv til sex, ja. Slik er det, og intet galt i det...mannen er da jeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mej_*

med oss er det omvendt.. Jeg har konstant lyst, men ikke han.. Har prøvd å kle meg litt forskjellig, men tror ikke det hjelper noe særlig. Kan ikke satse på skole uniform hver gang heller.. Kjedelig å ta iniativ hver gang også. Ble avvist i stad. Han ville heller se tv.. Noe som han har gjort i hele dag, bortsett fra da han lagde middag.. jeg har født vår første for noen måneder siden, tilbake til min gamle vekt, ingen strekkmerker eller løs hud.. Vokset leggene, ingen hår noen steder utenom på hodet.. Kanskje jeg er kjedelig.. Vi har vel akkurat vært sammen et år nå, så jeg synes det er litt tidlig å bli lei nå. Jævlig frustrerende.. Vi er 30år begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon, men hos oss er sex ikke eksisterende,og jeg er jente...

Og jeg er drittlei av å analysere situasjonen opp og i mente, og har slått meg til ro med hans ynkelige grunn...nemlig at jeg har satt innlegg i brystene ( etter ikke eksisterende bryst). Så vi lever sammen som venner, med litt suss av og til (ikke tunge), og jeg er i ferd med å bli gal. Husker ikke hvordan god sex er, er sulteforet og frustrert. :cry3:

Så jeg hiver alle mine tidligere meninger rett i dass, og sier jeg kan forstå utroskap til en viss grad. Det får nu være grenser :kjefte:

Hm, tror jeg er sintere enn jeg trodde.

Sorry folkens, måtte bare få det ut.

Og før det kommer fram, så kan jeg si at jeg er det dem sier normalt utseende, ingen har klagd på det. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jo, men det er fremdeles sexen du snakker om? Du må snakke om andre ting.

Er mulig kona di sliter litt med dårlig sexuell og kroppslig selvtillitt etter alle barnefødslene . Kroppen er jo forandret litt og ikke helt som før barna kom - noe hun merker selv veldig godt da alle mennesker er mer obs på egne feil og mangler enn andre sine naturligvis . Hva med at du som mann prøver å bygge opp hennes selvtillitt positivt igjen og får henne til å føle seg bedre ! Eks være flink å gi komplimenter . Fortelle at hun fortsatt ser bra ut og at du syns hun er utrolig sexy og flott kropp osv Hun har godt av å høre det uansett .Mange graver seg ned i negative tanker om seg selv , og sliter med å akseptere den nye " mammakroppen " - om de sliter med egen selvtillitt . Føler man seg lite attråverdig - byr man seg neppe frem og tar inisiativ osv . Bare tull at kvinner bruker sex for å straffe menn eller kontrollere etc . Ligger alltid mye dypere grunner bak .Kanskje sliter hun med lav lyst og har vanskelig for å tenne raskt nok osv . Da må du ikke stresse henne . Bruk da masse tid på kjæling og kos - så mulig hun får tid til å kjenne på egne følelser .Hormonell ubalanse i kroppen eller hormonell prevensjon - kan gjøre folk periodevis asexuelle ? Hvilket prevensjonsmiddel bruker kona til TS ? Kanskje kona de sliter med en eller annen form for sexuell dysfunksjon eller forandringer i vevet nedentil etter fødsler ? Mange får behov for glidemiddel etter fødsler osv .Da hormonelle ting forandrer seg .Og noen ikke blir like våte som før etc . Da kan glidemiddel hjelpe og gjøre sexen attraktiv igjen .

Har dere et godt og svært fortrolig forhold - skulle det være mulig for deg å finne ut hvor skoen trykker hos kona di ? Slik at dere kan gjøre noe med dette -endringer evt. hjelpemiddel . Tror neppe hun har mistet behovet for nærhet og intimitet med deg ! Mulig hun ikke liker samleie lenger - om - hun opplever kanskje smerter eller ubehag som følge av forandringer nedentil etter fødsler etc . Eks nedfallen livmorhals / forkortet skjede etc Kan være mange grunner og problemer som oppstår i ettertid etter fødsler .Som gjør at sexlivet forandrer seg mye i forhold til før man fikk barn , desverre .Men er stygt og insinuere at kvinner nekter sex for å være slemme eller evt kontrollere mannen . Hadde sex alltid vært godt og uproblematisk - hadde jo ingen orket å nekte seg selv også sex ... bare for å liksom straffe mannen . Er jo helt ulogisk tankegang .Kvinner som har god sex og er FRISKE, alltså har god helse - nekter ikke sex . Sjelden slike plages av manglende lyst etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel og bra med alle råd og selvsagt skal man prøve mye forskjellig - men forøvrig har jeg samme erfaring som TS - over lang tid - og stadig verre.

Highlights

Fra jeg var 27 til jeg var 30 hadde vi ikke sex en eneste gang

De neste tre årene var det vel tre fire ganger totalt kanskje

Siste gangen fikk jeg følelsen av å ha voldtatt henne.

Min analyse ble at hun 1) er aseksuell, eller 2) sliter med så mye dyptpløyende problemer at det skal mer enn en gjennomsnitlig oppofrende ektemann til for å løse opp i det.

Tenkte mye på muligheten for elskerinne selv. Men heldigvis(?) var jo min selvtillit på det sexuelle området blitt totalt utradert - så jeg forestilte meg ikke at det var mulig i praksis. Når det (omsider) ble et brudd er jeg veldig glad for at det ikke var en tredje part inne i bildet. Men jeg innrømmer at jeg tenkte i perioder at hvis jeg kunne få litt nærhet et annet sted kunne det jo tenkes at jeg holdt ut i ekteskapet en stund til - og det ville være bra for barna - tenkte jeg da, i ettertid ser jeg på dette som en riv ruskende analyse.

Dette er bare en sympatierklæring mao.

Jeg skjønner godt at du har tenkt på muligheten og synes det er sympatisk at du sier du antakelig ikke kommer til å gjøre noe med det. Likevel: pass på deg selv. Det er ikke riktig at du skal bruke all din energi på å stelle for konemor for at hun kanskje(!) skal orke å ha sex med deg i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig kona di sliter litt med dårlig sexuell og kroppslig selvtillitt etter alle barnefødslene . Kroppen er jo forandret litt og ikke helt som før barna kom - noe hun merker selv veldig godt da alle mennesker er mer obs på egne feil og mangler enn andre sine naturligvis . Hva med at du som mann prøver å bygge opp hennes selvtillitt positivt igjen og får henne til å føle seg bedre ! Eks være flink å gi komplimenter . Fortelle at hun fortsatt ser bra ut og at du syns hun er utrolig sexy og flott kropp osv Hun har godt av å høre det uansett .Mange graver seg ned i negative tanker om seg selv , og sliter med å akseptere den nye " mammakroppen " - om de sliter med egen selvtillitt . Føler man seg lite attråverdig - byr man seg neppe frem og tar inisiativ osv . Bare tull at kvinner bruker sex for å straffe menn eller kontrollere etc . Ligger alltid mye dypere grunner bak .Kanskje sliter hun med lav lyst og har vanskelig for å tenne raskt nok osv . Da må du ikke stresse henne . Bruk da masse tid på kjæling og kos - så mulig hun får tid til å kjenne på egne følelser .Hormonell ubalanse i kroppen eller hormonell prevensjon - kan gjøre folk periodevis asexuelle ? Hvilket prevensjonsmiddel bruker kona til TS ? Kanskje kona de sliter med en eller annen form for sexuell dysfunksjon eller forandringer i vevet nedentil etter fødsler ? Mange får behov for glidemiddel etter fødsler osv .Da hormonelle ting forandrer seg .Og noen ikke blir like våte som før etc . Da kan glidemiddel hjelpe og gjøre sexen attraktiv igjen .

Har dere et godt og svært fortrolig forhold - skulle det være mulig for deg å finne ut hvor skoen trykker hos kona di ? Slik at dere kan gjøre noe med dette -endringer evt. hjelpemiddel . Tror neppe hun har mistet behovet for nærhet og intimitet med deg ! Mulig hun ikke liker samleie lenger - om - hun opplever kanskje smerter eller ubehag som følge av forandringer nedentil etter fødsler etc . Eks nedfallen livmorhals / forkortet skjede etc Kan være mange grunner og problemer som oppstår i ettertid etter fødsler .Som gjør at sexlivet forandrer seg mye i forhold til før man fikk barn , desverre .Men er stygt og insinuere at kvinner nekter sex for å være slemme eller evt kontrollere mannen . Hadde sex alltid vært godt og uproblematisk - hadde jo ingen orket å nekte seg selv også sex ... bare for å liksom straffe mannen . Er jo helt ulogisk tankegang .Kvinner som har god sex og er FRISKE, alltså har god helse - nekter ikke sex . Sjelden slike plages av manglende lyst etc.

Det er et velkjent problem at kvinner bruker sex som maktmiddel, men igjen er det bra at du ikke har hørt særlig om det, for da viser det bare at du ikke er slik selv. Sexen kan være helt topp den, men makten i forholdet er viktigere for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Det er vel og bra med alle råd og selvsagt skal man prøve mye forskjellig - men forøvrig har jeg samme erfaring som TS - over lang tid - og stadig verre.

Highlights

Fra jeg var 27 til jeg var 30 hadde vi ikke sex en eneste gang

De neste tre årene var det vel tre fire ganger totalt kanskje

Siste gangen fikk jeg følelsen av å ha voldtatt henne.

Min analyse ble at hun 1) er aseksuell, eller 2) sliter med så mye dyptpløyende problemer at det skal mer enn en gjennomsnitlig oppofrende ektemann til for å løse opp i det.

Tenkte mye på muligheten for elskerinne selv. Men heldigvis(?) var jo min selvtillit på det sexuelle området blitt totalt utradert - så jeg forestilte meg ikke at det var mulig i praksis. Når det (omsider) ble et brudd er jeg veldig glad for at det ikke var en tredje part inne i bildet. Men jeg innrømmer at jeg tenkte i perioder at hvis jeg kunne få litt nærhet et annet sted kunne det jo tenkes at jeg holdt ut i ekteskapet en stund til - og det ville være bra for barna - tenkte jeg da, i ettertid ser jeg på dette som en riv ruskende analyse.

Dette er bare en sympatierklæring mao.

Jeg skjønner godt at du har tenkt på muligheten og synes det er sympatisk at du sier du antakelig ikke kommer til å gjøre noe med det. Likevel: pass på deg selv. Det er ikke riktig at du skal bruke all din energi på å stelle for konemor for at hun kanskje(!) skal orke å ha sex med deg i blant.

Jeg får neste aldri noen komplimenter av min mann .Aldri om han sier noe hyggelig eller smigrende - selv om jeg vet jeg fortjener det ! Får alltid masse masse oppmerksomhet og komplimenter fra andre menn - men aldri fra min egen mann . Litt irriterende - koster da ingenting å si noe hyggelig iblant bare for å gjøre partner i godt humør ! Dere undervurderer sterkt hva litt hyggelig oppmerksomhet kan gjøre .Jeg tror ikke heller TS er noe flink å håndtere kona riktig - sikkert like ille som min egen mann .Kanskje han ikke aner hvor lite som skal til egentlig for å gjøre kona i godt humør ? Og dermed mer lysten på han også .Jeg merker lyst på andre menn- absolutt . Får jo mye mer positiv oppmerksomhet fra fremmede menn - enn hjemme . Der er man som luft for han - bortsett fra om han vil ha sex ! Har dere glemt helt hva kurtisering er menn ? Tror dere at straks dere er blitt gift og har fått ring på fingern til kona - så trenger dere ikke kurtisere henne lengre ? Tror menn der gjør en stor tabbe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest  kvinne
Det er et velkjent problem at kvinner bruker sex som maktmiddel, men igjen er det bra at du ikke har hørt særlig om det, for da viser det bare at du ikke er slik selv. Sexen kan være helt topp den, men makten i forholdet er viktigere for enkelte.

Har man kranglet og stemningen er pyton er det jo ikke rart at man ikke har sex - hvorfor får kvinnen da skylden for det ? Mannen prøver seg jo heller ikke på henne for å få sex - etter en krangel eller dårlig stemning , eller o kommunikasjon og positive følelser for hverandre .

Igjen vil jeg nekte for at det er normalt og vanlig at kvinner bare nekter å ha sex som et maktmiddel ? Hva får jeg om jeg gjør det som kvinne ? Ingenting positivt i hvertfal . Jeg tjener mer på å ha sex med han da - for da blir vi begge i bedre humør og bedre venner etterpå . Så jeg skjønner fremdeles ikke hva kvinner oppnår positivt ved å nekte å ha sex ? Mannen min har innrømmet at han ikke hadde holdt ut med meg - om sexen ikke var bra !!! He he . Så han er lenket til meg og kan ikke dra .For sexen vår er så bra når vi har det ! - samme her svarer jeg .Hadde du vært en dust i senga - hadde jeg pakka og reist for lenge siden ... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-dgha
"Skaffe en elskerinne"?!

OK...du er veldig attraktiv da kanskje? Det bør du være...

Og husk at det gjerne oppstår følelser mellom en annen kvinne og deg dersom dere har god kjemi og liker hverandres selskap.

Du er foreberedt på å gå fra din kone og inn i et forhold med en annen kvinne og eventuelt få barn med henne?

Du har tydeligvist ikke lest alt jeg har skrevet i denne tråden...

Se bort fra alt dette praktiske som du nevner, så tar jeg alt det upraktiske inn i beregningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-dgha
Jo, men det er fremdeles sexen du snakker om? Du må snakke om andre ting.

Jeg snakker da med henne om andre ting enn bare sex. 98% av tiden har vi en fin kommunikasjon, det er de 2 % som omhandler sex som hun stenger inne/ikke slipper seg løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å kommentere at jeg syns det er pussig at det visstnok er så mange kvinner som bruker sex som et maktmiddel... Er det virkelig sånn? :klø:

Min erfaring er som nevnt den motsatte og jeg må si jeg syns det er nedrig å bruke sex som betaling/belønning/straff/maktmiddel. Vel, vel - dette var igrunnen på siden av den egentlige diskusjonen, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-dgha
Er mulig kona di sliter litt med dårlig sexuell og kroppslig selvtillitt etter alle barnefødslene . Kroppen er jo forandret litt og ikke helt som før barna kom - noe hun merker selv veldig godt da alle mennesker er mer obs på egne feil og mangler enn andre sine naturligvis . Hva med at du som mann prøver å bygge opp hennes selvtillitt positivt igjen og får henne til å føle seg bedre ! Eks være flink å gi komplimenter . Fortelle at hun fortsatt ser bra ut og at du syns hun er utrolig sexy og flott kropp osv Hun har godt av å høre det uansett .Mange graver seg ned i negative tanker om seg selv , og sliter med å akseptere den nye " mammakroppen " - om de sliter med egen selvtillitt . Føler man seg lite attråverdig - byr man seg neppe frem og tar inisiativ osv . Bare tull at kvinner bruker sex for å straffe menn eller kontrollere etc . Ligger alltid mye dypere grunner bak .Kanskje sliter hun med lav lyst og har vanskelig for å tenne raskt nok osv . Da må du ikke stresse henne . Bruk da masse tid på kjæling og kos - så mulig hun får tid til å kjenne på egne følelser .Hormonell ubalanse i kroppen eller hormonell prevensjon - kan gjøre folk periodevis asexuelle ? Hvilket prevensjonsmiddel bruker kona til TS ? Kanskje kona de sliter med en eller annen form for sexuell dysfunksjon eller forandringer i vevet nedentil etter fødsler ? Mange får behov for glidemiddel etter fødsler osv .Da hormonelle ting forandrer seg .Og noen ikke blir like våte som før etc . Da kan glidemiddel hjelpe og gjøre sexen attraktiv igjen .

Har dere et godt og svært fortrolig forhold - skulle det være mulig for deg å finne ut hvor skoen trykker hos kona di ? Slik at dere kan gjøre noe med dette -endringer evt. hjelpemiddel . Tror neppe hun har mistet behovet for nærhet og intimitet med deg ! Mulig hun ikke liker samleie lenger - om - hun opplever kanskje smerter eller ubehag som følge av forandringer nedentil etter fødsler etc . Eks nedfallen livmorhals / forkortet skjede etc Kan være mange grunner og problemer som oppstår i ettertid etter fødsler .Som gjør at sexlivet forandrer seg mye i forhold til før man fikk barn , desverre .Men er stygt og insinuere at kvinner nekter sex for å være slemme eller evt kontrollere mannen . Hadde sex alltid vært godt og uproblematisk - hadde jo ingen orket å nekte seg selv også sex ... bare for å liksom straffe mannen . Er jo helt ulogisk tankegang .Kvinner som har god sex og er FRISKE, alltså har god helse - nekter ikke sex . Sjelden slike plages av manglende lyst etc.

Takk for et godt innlegg!

Det er klart at fødslene hennes kan ha påvirket underlivet og hennes evne. Men det virker ikke sånn de gangene vi faktisk har sex. Jeg har forøvrig vært og sterilisert meg, rett og slett for ikke å få flere barn så det er ikke hormonelt heller, hvertfall ikke på grunn av P-piller. Andre Hormonforstyrelser vet jeg ikke, men det er jo en mulighet for det. Hun burde absolutt vært hos en gynekolog om ikke annet enn for å få sjekket seg mot alt det vanlige, men det er noe hun gruer seg for og derfor utsetter og utsetter. Men det kan jo være en medisinsk årsak også.

Om hun bruker sex som maktmiddel vet jeg som sagt ikke. Hvertfall ikke om det er bevist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-dgha
Det er vel og bra med alle råd og selvsagt skal man prøve mye forskjellig - men forøvrig har jeg samme erfaring som TS - over lang tid - og stadig verre.

Highlights

Fra jeg var 27 til jeg var 30 hadde vi ikke sex en eneste gang

De neste tre årene var det vel tre fire ganger totalt kanskje

Siste gangen fikk jeg følelsen av å ha voldtatt henne.

Min analyse ble at hun 1) er aseksuell, eller 2) sliter med så mye dyptpløyende problemer at det skal mer enn en gjennomsnitlig oppofrende ektemann til for å løse opp i det.

Tenkte mye på muligheten for elskerinne selv. Men heldigvis(?) var jo min selvtillit på det sexuelle området blitt totalt utradert - så jeg forestilte meg ikke at det var mulig i praksis. Når det (omsider) ble et brudd er jeg veldig glad for at det ikke var en tredje part inne i bildet. Men jeg innrømmer at jeg tenkte i perioder at hvis jeg kunne få litt nærhet et annet sted kunne det jo tenkes at jeg holdt ut i ekteskapet en stund til - og det ville være bra for barna - tenkte jeg da, i ettertid ser jeg på dette som en riv ruskende analyse.

Dette er bare en sympatierklæring mao.

Jeg skjønner godt at du har tenkt på muligheten og synes det er sympatisk at du sier du antakelig ikke kommer til å gjøre noe med det. Likevel: pass på deg selv. Det er ikke riktig at du skal bruke all din energi på å stelle for konemor for at hun kanskje(!) skal orke å ha sex med deg i blant.

:klemmer: ( håper dette ikke er for skjevt :fnise: )

Dette er mye verre enn min situasjon. Og det beskriver vel dit hvor jeg absolutt ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TS-dgha
Jeg får neste aldri noen komplimenter av min mann .Aldri om han sier noe hyggelig eller smigrende - selv om jeg vet jeg fortjener det ! Får alltid masse masse oppmerksomhet og komplimenter fra andre menn - men aldri fra min egen mann . Litt irriterende - koster da ingenting å si noe hyggelig iblant bare for å gjøre partner i godt humør ! Dere undervurderer sterkt hva litt hyggelig oppmerksomhet kan gjøre .Jeg tror ikke heller TS er noe flink å håndtere kona riktig - sikkert like ille som min egen mann .Kanskje han ikke aner hvor lite som skal til egentlig for å gjøre kona i godt humør ? Og dermed mer lysten på han også .Jeg merker lyst på andre menn- absolutt . Får jo mye mer positiv oppmerksomhet fra fremmede menn - enn hjemme . Der er man som luft for han - bortsett fra om han vil ha sex ! Har dere glemt helt hva kurtisering er menn ? Tror dere at straks dere er blitt gift og har fått ring på fingern til kona - så trenger dere ikke kurtisere henne lengre ? Tror menn der gjør en stor tabbe .

Jeg gir komplimenter ganske ofte. Forteller at hun er fin med de klærne osv, eller at jeg sier at hun har gjort de rette tingene når det er feks. en (halv)vanskelig situasjon på arbeidsplassen hennes som hun har fortalt om, eller at det er fint det hun har gjort hjemme. Og jeg prøver å gi henne det du kaller hyggelig oppmerksomhet så ofte som mulig.

Men når det kommer til sex, så er jeg av den mening at man som et par ikke skal behøve å kjøre et kurtiseringsløp av dimensjoner for å få partneren med seg til sengs. Og deretter at alt det er nullet ut til neste gang? Det virker på meg som om det er det du skriver, og det kan da umulig være riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS-dgha
Har man kranglet og stemningen er pyton er det jo ikke rart at man ikke har sex - hvorfor får kvinnen da skylden for det ? Mannen prøver seg jo heller ikke på henne for å få sex - etter en krangel eller dårlig stemning , eller o kommunikasjon og positive følelser for hverandre .

Igjen vil jeg nekte for at det er normalt og vanlig at kvinner bare nekter å ha sex som et maktmiddel ? Hva får jeg om jeg gjør det som kvinne ? Ingenting positivt i hvertfal . Jeg tjener mer på å ha sex med han da - for da blir vi begge i bedre humør og bedre venner etterpå . Så jeg skjønner fremdeles ikke hva kvinner oppnår positivt ved å nekte å ha sex ? Mannen min har innrømmet at han ikke hadde holdt ut med meg - om sexen ikke var bra !!! He he . Så han er lenket til meg og kan ikke dra .For sexen vår er så bra når vi har det ! - samme her svarer jeg .Hadde du vært en dust i senga - hadde jeg pakka og reist for lenge siden ... he he

Jeg er sikker på at det er noen kvinner som bevist bruker sex som maktmiddel. Men hvor mange aner jeg ikke, men at de finnes det er jeg sikker på.

Men det er som du sier ingen positive sider ved å holde igjen på det. På generelt grunnlag er jeg for puling! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, dessverre, truffet flere kvinner som bruker sex som maktmiddel. "Selvsagt suger jeg ham, men bare når det har gått lenge siden sist, og han er desperat, da får jeg som regel en gave, eller noe annet jeg har lyst på."

Jeg blir sjokkert av slik, jeg suger fordi jeg elsker å suge.

Dessverre blir nok de kvinnene som er sånn lagt merke til, og dårlige eksempler, og vi som ikke er slik, huskes kanskje ikke like godt, fordi vi ikke er like slemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker lyst på andre menn- absolutt . Får jo mye mer positiv oppmerksomhet fra fremmede menn - enn hjemme . Der er man som luft for han - bortsett fra om han vil ha sex !

Dette forteller litt om hvordan mange kvinner tenker. Dersom fremmede og ukjente menn viser interesse og lyst så blir man beæret og føler seg like lysten tilbake.

Hvis mannen gjør dette her så er det bare fordi han har lyst på sex og derfor kan avvises.

Hva tror dere fremmede menn er hypp på da?

Egentlig tror jeg kvinner er urettferdige i huet dems, legger all ansvaret for sin egen livlykke på menns hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...