Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2004 #101 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er vant til å være stygg. Selv om jeg har vært "pen" i flere år nå, er jeg fortsatt ikke vant til å være den som får oppmerksomheten, for jeg har alltid vært den stygge venninnen til de pene jentene. Derfor betyr faktisk komplimenter som går på utseendet ganske mye for meg, fordi jeg (dessverre) fortsatt trenger bekreftelser på at jeg har forandret meg, og at den "stygge" fortiden min virkelig er fortid. Nå snakker jeg ikke om sånne teite å-så-pene-øyne-du-har-kommentarer fra vilt fremmede gutter på byen, da, men komplimenter fra nære venner som jeg vet at mener det de sier. Men selvfølgelig, komplimenter som går på egenskaper eller noe jeg har gjort er enda mye bedre, i hvert fall hvis det er noe som har vært vanskelig/utfordrende og som jeg virkelig har måttet jobbet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2004 #102 Del Skrevet 4. oktober 2004 Høhø, så glemte jeg jo å si hva jeg har fått komplimenter for... - Folk kommenterer ofte neglene mine, og det hender jeg har litt problemer med å overbevise dem om at det faktisk er mine negler - Rumpa mi har jeg alltid hatt litt komplekser for, men av en eller annen grunn er det alltid den kjærestene mine har likt best. Forstå det den som kan. (Mulig de sier det litt for å få opp selvtilliten min også, men uansett synes jeg det er hyggelig. Ingen av disse guttene ville sagt det hvis de ikke mente det.) - Har også fått komplimenter for leppene mine, og der er jeg helt enig selv også. - Holdningen - Håndskriften + at jeg er flink til å tegne - At jeg er smart og "vet alt" - At jeg er flink til å lytte og gir gode råd Og det aller, aller fineste noen har "sagt" til meg, tror jeg er noe som står på et kort pappa skrev til meg da jeg var nyfødt: "Velkommen til oss, vesla, vi skal passe godt på deg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 4. oktober 2004 #103 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har vell alltid fått komplimenter på utseende, men det som jeg husker best er de gangene jeg hører at jeg er en person som alltid blir lagt til merke i forsjellige anledninger og at jeg utstråler styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. oktober 2004 #104 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det jeg kommer på i farten, sånn utseendemessig: -håret -øynene -øyenbrynene -kroppen -puppene -rompa -leppene -huden -beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå