Gå til innhold

Skrytetråden. Hva har du fått komplimenter for?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg får stadig komplimenter for øynene mine - de er puppe-erstatningene mine! :ler:

Og en kunstner sammenlignet en gang kroppen min med en gresk statue - ja, hvis de hadde små pupper og celullitter så stemmer vel det! :ler:

Og ellers får jeg komplimenter for at jeg er sterk, selvstendig, og annereldes. Det siste er kanskje ikke en kompliment, men jeg tar det som en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har fått komplimenter for:

At jeg har fine øyne

At jeg har liten og fin nese

At jeg har søte og små ører (:ler:)

At jeg har fint smil

At jeg har lys og ren hud

At jeg er pen selv uten sminke

At jeg er grei og flink

At jeg er morsom

At jeg har fine øyenbryn

At jeg er god og vill i senga :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visstnok:

* en deilig liten stump :sjarmor:

* pene ben

* lange øyevipper

* sexy lepper

* fin mage

* en pen, muskuløs rygg

* flotte kinnben

Dessuten er jeg dødsdigg... :wink:

:kul:

Ikke dårlig, når jeg tenker over det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Håret mitt(gyldent, langt og tykt med fall). Sist jeg var hos frisøren stoppet folk opp for å kikke på det. :oops: , og mine lange øyenvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øynene mine har fått mye skryt, og jeg er heeelt enig med folk i at de er fine... :oops: :ler:

Magen- markert midje, forholdsvis flat mage...

Puppene- passe store og faste...

Fått høre at jeg har et pent smil- en sa til meg at jeg hadde Elin Tvedt smil, HAHA! Snakk om å prøve å smigre dah... Det virka, vi ble jo sammen etterpå... :oops:

Også har jeg tidligere høre at jeg har søt rumpe... SØT? Jeg tok det ikke som et komplement akkurat... Sambo sier jeg har deilig rompe, det er jo litt bedre da...

Off, dette her er jo pinlig faktisk... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når folk gir meg komplimenter på hvordan jeg er som person nevner de ofte:

- god venn som alltid stiller opp

- får alltid folk til å smile

- er meg selv

når mennersker gir meg komplimenter på utseende nevner de ofte:

- pent smil

-øyne som lyser av godhet og kjærlighet

-søtt ansikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk:

øynene mine (og glimtet i øynene)

smilet mitt

brystene mine

rumpa mi

holdning/kropp generelt

Egenskaper:

empati

engasjement

god omsorg (er egentlig dårlig omsorg, omsorg?)

humor

arbeidsom

sosial

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg er generelt skeptisk til komplimenter, spesielt fra fremmede (hva vil de oppnå, liksom). Jeg er lut lei av alle komplimenter som går på utseende; det meste er allikevel vår egen gevinst--bra kropp gjennom trening, flott hårfarge, klær osv.

Jeg har flere ganger fått høre at jeg ser bra ut, fin rumpe, godt trent, bra armer osv. I sommer, etter nesten et halvt år uten regelmessig trening, sa en aerobictrener til meg "Du ser ut til å være i skikkelig god form nå" (jeg kjenner henne litt gjennom mange år). Liksom...Så det blir for dumt.

Men det fineste komplimentet jeg har fått, husker jeg godt, og det kom fra en person jeg deitet litt den tiden. Han sa til meg: "Jeg har analysert hva det er som tiltrekker meg hos deg, og trodde det var utseendet og bra kropp. Men jeg fant ut at det var ikke det, det var personligheten din, ærligheten og omsorgen for andre".

Da ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt skeptisk til komplimenter, spesielt fra fremmede (hva vil de oppnå, liksom).

Men vi må få lov til å øve oss litt på deg da. Du er et så bra øve-objekt :sjarmor: *hint hint*

Jeg blir så overasket over hvor mye penhets-komplimenter jenter er glade for å få. Når jeg så tittelen på denne tråden trodde jeg det skulle komme mye mer om egenskaper ved personligheten og sånn. (blir nesten sjokkert) Eller er det heller en måte dere komuniserer på som er forvirrende for meg.

Betyr dette at jeg burde komplimentere mere til utseende til damer, eller burde jeg heller fokusere på indre kvaliteter? Selvfølgelig burde man vel være forsiktig med komplimenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg tror mange jenter tenker som meg, og blir mer glad for komplimenter som går på personlighet enn på utseende, spesielt hvis det kommer fra personer som ikke står en så altfor nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, selv er de komplimentene om det jeg oppnår, personlighet og det jeg gjør som er de beste komplimentene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pace:

jeg synes det er hyggelig med komplimenter for både utseende og indre kvaliteter.

Jeg fikk for eksempel et kjempekompliment av en god venn av meg i går, som gikk på utseende, og det var utrolig hyggelig. Men jeg vet jo at han også liker meg som person.

Et kompliment for utseende skal virke veldig ekte og spontant dersom jeg skal bli glad når det gjelder helt fremmede. Det er ikke sjarmerende fra fulle menn en sen fredag kveld. :-?

Komplimenter for personlighet er alltid koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok :) Syntes det ikke er så sjarmerende med fulle menn jeg heller for å si det sånn.

Det er bare å skrive ned komplimenter for indre egenskaper altsa. Eller kanskje vi ikke er så flinke til å komme med komplimenter om indre egenskaper til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@pace:

Jeg ville nok foretrukket å få spontante komplimenter.

Jeg føler det litt pinlig når jeg merker at noen gir komplimenter bare fordi de "vil gi et eller annet kompliment".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@pace:

Jeg ville nok foretrukket å få spontante komplimenter.

Jeg føler det litt pinlig når jeg merker at noen gir komplimenter bare fordi de "vil gi et eller annet kompliment".

Skjønner hva du mener! :ler:

Det blir litt flaue situasjoner rundt det. "Nei nå skal jeg gi et kompliment!" Også er det helt upassende.

Litt sånn med muttern min når jeg har gjordt noe bra. Men så jobber hun så mye med barn, og da høres hun ofte så barnslig ut i stemmen når hun gir komplimenter: "Ja nå var du flink! Kjempe bra 'navn'! Helt utrolig" Også har jeg vanna plantene liksom. Hun mener det vel da.

Også er det andre som bare gir det fordi de venter noe tilbake selfølgelig.

Det med spontanitet har jeg hørt før. Det er kanskje det man går etter siden det er det det høres ut som når man virkelig mener det etter en handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Litt sånn med muttern min når jeg har gjordt noe bra. Men så jobber hun så mye med barn, og da høres hun ofte så barnslig ut i stemmen når hun gir komplimenter: "Ja nå var du flink! Kjempe bra 'navn'! Helt utrolig" Også har jeg vanna plantene liksom. Hun mener det vel da.

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...