Klips Skrevet 4. juli 2003 #41 Del Skrevet 4. juli 2003 Mange ting egentlig, men mest: øynene, det beste var: "your eyes are not a colour, they're a flavour" (hva nå enn det betød ) rumpe og pupper: strutt strutt strutt effektiv på jobben og aktiv i fritiden modig snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. juli 2003 #42 Del Skrevet 7. juli 2003 Når jeg tenker etter ,så er det veldig mange som har sagt at jeg er søt å se på. Har fått komplementer for smilet. Typen er helt opphengt i hvordan neseborene krøller seg når jeg smiler. En gutt sa til meg "Det er så skjønt med jenter som er så ærlige som deg ". Da ble jeg glad. Mange har sagt at jeg er intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 7. juli 2003 #43 Del Skrevet 7. juli 2003 "Du er så kokketterende, altså..." Tok det som et kompliment, jeg! Mannen synes jeg har pene hender og føtter... (og han synes ikke at resten er så verst heller, da!) Det blonde, lange håret mitt... (Vel, det var mest da jeg bodde i Latin-Amerika!) "Du ser ut som Chucha!" (Blond latinamerikansk sanger og sexbombe - hot hot hot! ) Fått komplimenter for øynene... Evne til empati... Stor rettferdighetssans... Utstråling... (fikk jeg ofte høre da jeg drev med amatørteater) Og så glemmer jeg selvfølgelig aldri da mannen og jeg var nyforelsket (5-6 år siden) og spankulerte langs en gate; fire gutter kjørte forbi, rullet ned vinduet og ropte "DEN dama du har fått deg, da! Heldiggris!" Valgte å tro at de mente det seriøst - mannen var i hvertfall helt enig! :blunke: JØSS - dette ser jo ikke så verst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 7. juli 2003 #44 Del Skrevet 7. juli 2003 Hmm... flotte legger, pent smil, pene øyne, og for at jeg "alltid" er smilende og blid! "Smil til verden, og verden smiler til deg"! :D Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. juli 2003 #45 Del Skrevet 7. juli 2003 *tenke* Tja ....at jeg har pent hår..... At jeg er "søt" :-? Og munnen min - at jeg har "kysse-munn" *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #46 Del Skrevet 8. juli 2003 Har fått en del komplimenter for håret mitt som er langt og naturlig lysblondt....ellers så har jeg fått et par for figuren min som jeg selv ikke er fornøyd med :-? altfor timeglass...Blir flau av å få komplimenter selv om det gjør noe med selvbildet :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 25. august 2003 #47 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har fått komplimenter for: -neglene mine -håret mitt -huden min; ren, jevn og klar -hele kroppen.... og evner i senga :oops: -øynene mine -pannen min! :o Ting som gikk på meg som person: -"du virker så harmonisk!" -til kjæresten min: "Så pen hun er!" :oops: -at jeg er sterk (mentalt først og fremst) -at jeg er kjempekoselig å prate med -at jeg er veldig målbevisst -at jeg er organisert, ryddig og flink -at jeg er farligere enn jeg ser ut til (humoristisk ment sikkert, eller... man vet jo aldri, jeg er da ikke farlig jeg!...) -at jeg er en god mor -at jeg er en super kjæreste -at jeg har talent for skriving :oops: nesten av glede nå over alt det pene som er sagt om meg oppigjennom... Setter pris på sånt, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 25. august 2003 #48 Del Skrevet 25. august 2003 Beklager, men dette er for tullete. Jeg tar til meg de komplimentene jeg får - og blir glade for dem. Hva er poenget med å dele dette med resten av KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #49 Del Skrevet 25. august 2003 Syns det er bra å skrive ned positive ting om seg selv som andre har komentert jeg! Det jeg får høre er: :D Godt humør :D Smilet :D Stompen :D Faste runde fine pupper (menn og kvinner det da) :D Jordnær og sympatisk :D At jeg er bare sååå god :D Ellers får sambissen min høre at han er veldig heldig som har funnet meg - Det varmer. Ellers får jeg jo stadig komplimenter fra min samboer om at jeg er utrolig sexy Viktig å fokusere på det positive, ikke bare det negative som vi jenter ofte gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #50 Del Skrevet 25. august 2003 Syns det er bra å skrive ned positive ting om seg selv som andre har komentert jeg! Det jeg får høre er: :D Godt humør :D Smilet :D Stompen :D Faste runde fine pupper (menn og kvinner det da) :D Jordnær og sympatisk :D At jeg er bare sååå god :D Ellers får sambissen min høre at han er veldig heldig som har funnet meg - Det varmer. Ellers får jeg jo stadig komplimenter fra min samboer om at jeg er utrolig sexy Viktig å fokusere på det positive, ikke bare det negative som vi jenter ofte gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 25. august 2003 #51 Del Skrevet 25. august 2003 Ja det var jeg som hadde prøvd å skryte litt av meg selv ovenfor her da.. Ble vist dobbelt opp og litt til. Systemet her svikter meg om dagen. XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #52 Del Skrevet 25. august 2003 At jeg ikke er såååå lav da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 28. august 2003 #53 Del Skrevet 28. august 2003 Dette har jeg fått komplimenter for: - Rumpen (en venn fortalte meg at den var uoffisielt kåret til skolens fineste! :oops: ) - Håret, det er langt og mørkt. - Kroppen generelt (er ganske tynn, men har likevel litt former) - Halsen (den er laang) og kragebena! :o - Hender og føtter, de er små og myke. - Klesstilen, den får jeg ofte komplimenter for :D - Bestevenninnen min sa en gang at jeg burde bli modell... Når jeg tenker meg om har kjæresten min også sagt det...men jeg tror ikke disse to er de sikreste kilder! - Får ofte høre at jeg er veldig søt. Ser nok litt uskyldig ut, samtidig som jeg smiler veldig mye, og det er noe alle legger merke til. - Hudfargen min har jeg fått en del komplimenter for. Har olivenfarget hud, og ser sjeldent blek ut. Bortsett fra det fysiske, har jeg fått høre at: - Jeg er kreativ. - Jeg er intelligent. - En venn av meg forteller at jeg har stil. Med det mener han at jeg vet hva jeg vil, og har mine egne meninger uavhengig av hva andre mener, at jeg er individuell. - Kjæresten min sier at jeg er en engel og en prinsesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. august 2003 #54 Del Skrevet 28. august 2003 Beklager, men dette er for tullete. Jeg tar til meg de komplimentene jeg får - og blir glade for dem. Hva er poenget med å dele dette med resten av KG? Det er da vel så mye poeng i å dele de POSITIVE tingene, som alle trådene fulle av klaging over sitt eget utseende, a la typen at man er for feit, for tynn, har for dårlig hud, stygt hår, må ha større bryster, mindre rumpe, osv. Så det er tullete å i stedet tenke på de fine tingene man har fått høre? Skulle tro dette var bedre enn alternativet! Det går forøvrig an å la være å svare på tråder man finner tullete, en rettighet jeg ofte praktisker med hell. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admèra Skrevet 28. august 2003 #55 Del Skrevet 28. august 2003 Kroppsfasongen. Håret. Det mentale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 1. oktober 2004 #56 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har fått komplimenter om krøllene mine. Selv om at jeg lenge har hatet dem selv. Fått kompliment at jeg har bra rumpe :oops: Noen damer har tatt tak i den på byen også, hjelp. Kanskje det er fordi jeg sykler så mye Jeg har selvfølgelig fått komplimenter om piano kunstene mine. Men jeg var bare født med raske fingre. Egentlig er jeg litt skeptisk til å spille for andre, for de begynner å se på meg som om jeg kom fra en annen planet eller no :-x Jeg har to ganger på internett fått kompliment om å skrive bok. Det tar jeg lett med meg i hukommelsen :D Noen av de beste komplimentene jeg har fått er fra barn, fordi du ser at de er så ærlige og lever så nær tilværelsen, så når de sier noe bra om deg er det helt tårevekkende. Får noen komplimenter at jeg er snill. Men det kan jeg jo ikke være. Jeg må være tøft mannfolk som banker opp andre mennesker. Jeg har det sånn med damer. Jeg vil ikke, og syntes ikke passive damer er sexy. Det handler ikke om snill eller tøff, men passitivitet og aktivitet. Det er på tide damer reiser seg fra graven. Man må klare å se lengre enn et simpelt bilde man har fra barndommen av at gutter skal være voldelige, og jenter strikke. For menn er det å voldta dem fra å være et godt menneske, men det skader og er krusielt for samfunnet vårt også, og et bra samfunn er viktigere enn å opprettholde et trangt idiotisk syn. Når man endrer syn, endrer man det man liker. Viva la Revolución!(grim fandango) (Men dette går jo begge veier da. Gutter må få slippe å være voldelige, og jenter må få slippe å bruke så mye tid på sitt eget utseende)(Hvorfor begynner jeg å skrive om dette mitt i en tråd som dette?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuperella Skrevet 1. oktober 2004 #57 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg får skryt av øynene mine, de er brune og vakre.... og så får jeg skryt av de smekre fingrene mine.... og av håret mitt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #58 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har fått høre at jeg har sykt deilige pupper... Det komplimentet trykker jeg naturligvis til mitt bryst (hø-hø...) Mannen min sier at jeg er det mykeste og deiligste i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. oktober 2004 #59 Del Skrevet 1. oktober 2004 Sminkoeren som sminket meg paa bryllupsdagen min sa at jeg hadde fin fasong/stoerrelse paa leppene. En jente her om dagen sa at jeg hadde veldig pen oyenfarge. T synes jeg er veldig pen, selvsagt (ellers ville han sikkert ikke giftet seg med meg), og spesielt at jeg har pene oyne, lepper og hud. Av andre typer kommentarer har jeg faatt hoere at jeg en en bra kommunikator - en doev dame sa det. Uff, synes det er litt ukomfortabelt aa skryte saann, egentlig...tror jeg avslutter her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #60 Del Skrevet 1. oktober 2004 At jeg har veldig sexy rompe! Og at jeg er morsom og kreativ og flink til å skrive sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå