Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #21 Del Skrevet 3. juli 2003 -søt -målrettet og ambisiøs -modig -sexy -pene øyne -god kles-smak -flott hår -sterk (og det var en gutt som sa det... jeg knuste ham i håndbak så det sang, ikke noe bra sjekketriks.. hehe) -optimist (det gledet meg veldig!) Når jeg tenker meg om, får jeg mange komplimenter hver dag. Har en kjæreste som er rå til å legge merke til de minste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 3. juli 2003 #22 Del Skrevet 3. juli 2003 *tenke tenke* Rumpa - rund og fast Magen - fast og med synlige muskler Øynene - blå, grå, grønne - alt etter humør Tennene - hvite og jevne Det er det jeg kommer på i farten at jeg statig får komplimenter for m.h.t. kropp. Av andre verdier så får jeg høre at jeg er snill, omtenksom, intelligent og et arbeidsjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #23 Del Skrevet 3. juli 2003 øynene mine søtt ansikt smilehulene huden min - myk og alltid lett "glød" i sjarmen min - sosial intelligent PUPPENE mine - både av menn og kvinner - de er usedvanlig lekre faktisk også får jeg alltid høre at jeg ser myyyyye yngre ut enn jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. juli 2003 #24 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har et hår jeg alltid får komplimenter for, selv frisøren min rådigger det. Det jeg eller oftest har fått komplimenter for er bena mine - de er ganske så smekre og velformede til å sitte på en kropp som ikker er mer enn 1,63. Det fineste komplimentet jeg har fått, tror jeg likevel må være under en barrunde på byen, hvor en venninne og jeg slo oss ned i byens minste bar hvor det satt en heller stille forsamling rundt baren. Etter hvert ble stemningen riktig så munter, og vi hadde en av tidenes kvelder på byen. I det vi gikk, kom en av gutta bort til meg og sa "det er så fint å treffe noen som deg iblant. Det var akkurat som om noen skrudde på et air condition-anlegg når du kom inn." Det tror jeg er et av de fineste komplimentene jeg har fått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. juli 2003 #25 Del Skrevet 3. juli 2003 Kommentarer jeg har fått: - "Åååh, du har så pent hår.. skulle ønske jeg hadde så mørkt, tykt og fint hår som deg.." - "Jeg liker øynene dine.." - "Jeg forguder dine øyne, dine hender, dine lår.." (Utdrag fra Klovner i Kamp- Damer ) - "Skulle ønske jeg hadde så ren og pen hud som deg.." - "Jøss, så faste og runde pupper du har da.." - "Du har et pent ansikt.." - "Av og til så har du et sånt "come-and-get-me-blikk, men det er bare sexy.." (Er det et kompliment?) osv. + Mange andre fine kommentarer fra min kjære da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. juli 2003 #26 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg pleier oftest få komplimenter for håret mitt, for fargen, tykkelsen, krøllene og lengden. Ellers: *søt *smart/intelligent *morsom *sexy/småfrekk *ansiktsform/profil(merkelige greier) *ærlig og åpen *puppene(menn og damer) *ren hud *flotte kvinnelige former *fargene mine(fra en kunstner) *klessmak *flink i jobben *sosial intelligent *snill *litt sprø og barnslig (det tar jeg som et kompliment altså ) *at jeg er så god.. Men bamsen sa til meg i går at jeg hadde noen små critters ører... DET har jeg ikke altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest honeypie Skrevet 3. juli 2003 #27 Del Skrevet 3. juli 2003 Det var en gang en mann som sa til meg: "du er så ekte og levende"! Da ble jeg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 3. juli 2003 #28 Del Skrevet 3. juli 2003 - at huden min er myk og god - at jeg har fine krøller - pene tenner (bestemor mente det aller viktigste for å være vellykket, var å ha pene tenner...) - puppene (mest fra sambo, men også noen andre..) - smilet - type "du har et pent og smittende smil" - mange av mine venninner sier at de synes jeg er pen og søt. Tar alltid meg selv i å lure på om de sier det fordi jeg er såpass svær, sånn at de liksom skal si "ja, men du er jo søt likevel, da". Men en venninne sa en gang til meg at "selv om du er den tykkeste av oss, så er du den peneste også". Det var veldig fint sagt, synes jeg, fordi det var ærlig. Hun la liksom ikke an den derre "du er jo kanskje litt rund, men...." - sambo gir meg komplimenter for det meste med kroppen min, han... En klassiker var da han etter sex krøp tett inn til meg og sa med trøtt og tynn kose-stemme "du er som en liten kattunge, du. Myk og god, og lett å elske".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #29 Del Skrevet 3. juli 2003 Pene øyne Vakker Intelligent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2003 #30 Del Skrevet 3. juli 2003 Øynene mine, skikkelsen min - langlemmet og elegant bena mine - lange og lekre humoren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 3. juli 2003 #31 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har fått komplimenter for at jeg alltid smiler og er blid jeg, og det er hyggelig å høre. Ellers har jeg bestandig fått massevis av komplimenter for hårfargen min. Har "rødt" hår som er kastanje-brunt i fargen, noe som alle bestandig har missunnet meg helt fra jeg gikk på barneskolen. Og heldigvis for meg likte også mannen min rødhårede jenter da vi møtte hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 3. juli 2003 #32 Del Skrevet 3. juli 2003 Eldre damer (jobber på et sykehus...) synes jeg er søt. Eldre menn sier jeg har så hvite tenner. Begge kjønn mener jeg har en usedvanlig fin søsterklokke. Også har flere spurt om jeg er datteren til en eller annen prest. (noe jeg altså ikke er) Vet ikke om det er et kompliment eller ikke? Ellers så er jeg alltid blid og hyggelig, og godjenta til de gamle damene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 3. juli 2003 #33 Del Skrevet 3. juli 2003 Får komplimenter for: * bena, spesielt leggene * myk hud * tykt hår * puppene * godt humør Kjempefin tråd, men jeg merker at det er vanskelig å skrive noe pent om selg selv. Får lyst til å legge til noe negativt ved det positive, men klarte å holde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 3. juli 2003 #34 Del Skrevet 3. juli 2003 Har ofte fått høre at jeg er søt, og at jeg har fine øyne. En jeg kjenner sa faktisk at jeg hadde de fineste øynene han noen gang hadde sett, og det var jo hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 3. juli 2003 #35 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg får ikke så mye komplimenter jeg. Jo,jeg gjør egentlig det når jeg tenker meg om. Men ikke så mange direkte til meg. Kjæresten min får høre en del pene ting om meg og det er jo hyggelig. Han sier mange fine ting til meg selv.:D "Overfladiske komplimenter" går ofte på: *hår *øyne (fargen tror jeg.) *øyenvipper (min venninne er make-up artist og dåååner hver gang hun sminker meg) *nesa (tro det eller ei) *munnen (fått helt siden jeg var liten) * pupper(den tiden er over ) *rumpa (den er intakt :D ) Ellers så er jeg veldig fornøyd med en veldig god venn av meg som sa til meg at jeg er den mest intelligente jenta han hadde møtt.(Han er ikke så dum selv heller....) Jeg liker å høre at jeg er uforutsigbar og litt sær. (for det er jeg. :blunke: ) Jeg får mye skryt for arbeidsinnsatsen min og det blir jeg veldig glad for. Jeg legger sjelen min i alt jeg gjør og begynner nesten å grine når jeg får positive tilbakemeldinger. Det er sikkert fordi at jeg innerst inne vet at jeg jobber hardt og ofrer mye,og det er viktig for meg at andre legger merke til det. Også fordi jeg er helt ny tenker jeg. Jeg blir glad for oppmerksomhet og det får jeg. Jeg er jo litt utsatt når jeg er på jobbene mine,får mange blikk men det er ikke alle som tør å si noe,eller som sier noe til sidemannen også tror de at jeg ikke hører. Men jeg har superhørsel! Da blir jeg glad. Hvis noen synes noe pent om meg. Også er jeg kul og grei. 8) Ble langt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 3. juli 2003 #36 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg liker ikke å skryte av meg selv - men kan si at jeg ofte får høre at jeg har mye stilige klær og god klessmak. Det komplimentet jeg imidlertid ikke glemmer så fort er en av mine sjefer på jobben som sa at jeg er et naturlig samlingspunkt og en dypt respektert kollega og venn - DET varmet meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 3. juli 2003 #37 Del Skrevet 3. juli 2003 Samboeren min sier jeg er verdens peneste og mest sexy. Det første han la merke til med meg var rumpa mi og det lange, blonde håret mitt. Han er helt opphengt i rumpa mi, ikke skjønner jeg hvorfor men... Han skryter også fælt av puppene mine, men de er ikke ekte da.... Har også fått høre at jeg har pene øyne og det at jeg er lys blond med mørkebrune øyne er en pen kombinasjon. Men JEG er ikke fornøyd med noe... Blir aldri fornøyd jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plummerbabe Skrevet 4. juli 2003 #38 Del Skrevet 4. juli 2003 Oj, det var ikke så lett. Men så kom jeg på at jeg har fått høre at jeg har -så kraftfulle hender, hender som ikke er redde for å ta på andre. -et strålende smil -glitrende øyne -sexy øyne -sexy knær :blunke: -nydelig nakke/skulderparti -at jeg lukter så godt Dette er jo endel flotte ting man kan tenke på i tunge stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 4. juli 2003 #39 Del Skrevet 4. juli 2003 Ehh... - håret - huden - armene (bicepsen...) :oops: - stompen - hendene Men det som har varmet mest, er at jeg får høre at jeg er veldig snill og omtenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 4. juli 2003 #40 Del Skrevet 4. juli 2003 -Smilet mitt har skaffet meg endel komplimenter. Noen sa til og med en gang at jeg hadde det vakreste smilet i verden... -Klesstilen, og dessuten får jeg også ofte høre at jeg er "slank og fin". -Håret (ikke særlig ofte, men det har forekommet.) Dessuten blir jeg av og til beskrevet som pen. Mine venninner (som er svært hyggelige og snille jenter!) har også sagt at jeg minner litt om Audrey Tautou, derfor har jeg valgt henne som avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå