-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #61 Del Skrevet 1. oktober 2004 * øynene mine (har intenst blå katteøyne) * sprettrumpa mi * magen * smilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2004 #62 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg gidder ikke ramse opp,...(haha), så jeg skriver bare det som satt mest inntrykk på meg, og det var når en lege sa "Det er lett å se på deg at du er en atlet, fordi jeg har aldri sett eller hørt så sterke og fine lunger før!" (noe a la det,...) Da ble jeg kry,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. oktober 2004 #63 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hmm, har da fått en del komplimenter. Øynene blir ofte nevnt, særlig fargen (grønne). Husker forresten en gang jeg satt på café og mannen som satt ved siden av måtte bare påpeke hvor flotte negler jeg hadde. Han syntes det var så forfriskende å se kvinner med velstelte negler for alle han kjente hadde bare nedbitte og skitne negler. Brystene (store, men likevel faste), leppene (fyldige, pen fasong) og beina (vet ikke helt hva de mente da, lengden?) har jeg også fått komplimenter for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #64 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har fått skryt for verandakasse mi av de eldre damene i borettslaget, jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 1. oktober 2004 #65 Del Skrevet 1. oktober 2004 Dem sier jeg har skikkelig sexappeal-det sier vel alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 1. oktober 2004 #66 Del Skrevet 1. oktober 2004 Fikk et fantastisk kompliment i går. En dame fortalte at første gang hun møtte meg, følte hun at jeg utstrålte styrke. SÅ hyggelig å høre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. oktober 2004 #67 Del Skrevet 1. oktober 2004 * øynene mine (har intenst blå katteøyne) * sprettrumpa mi * magen * smilet Glemte å ta med at jeg får komplimenter for mine lange øyevipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #68 Del Skrevet 2. oktober 2004 Mest sånn generelt at jeg pen, men særlig håret og rumpa. En gang jeg gikk bortover en gate var det en som ropte etter meg: "oh my god, you have the sexiest ass ever!" Føltes litt både óg :oops: Ellers får jeg høre at jeg er snill, god lytter og intelligent. Deilig å skryte litt, sånn helt anonymt, syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #69 Del Skrevet 2. oktober 2004 De komplimentene jeg har satt mest pris på kommer fra helt objektive personer uten baktanker. Som fra en kvinnelig kollega i garderoben på jobben som kommenterte at jeg hadde så fin kropp. En lykkelig gift mann som sa at jeg var den peneste jenta han hadde sett i virkeligheten. Og når jeg får ros for min innsats og mine faglige kunnskaper på jobben. Kjæresten min var veldig flink til å komme med komplimenter. Vakker, søt, pen, sexy, erotisk, klok, snill...men det teller vel ikke når det kommer fra en mann man har sex med? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 2. oktober 2004 #70 Del Skrevet 2. oktober 2004 Kjempebra tråd dette her!! Venner og familie sier jeg er alltid smilende, og alltid klar til å hjelpe. Får mye skryt får rumpa mi og brystene mine (som er små!!). Og så er jeg visst veldig pen... Og kjempesnill!! Det var deilig å få sagt uten dårlig samvittighet!! Ha en fantstisk fin helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 2. oktober 2004 #71 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har fått komplimenter for: *rumpa mi(vet ikke hvorfor) *øynene mine *pent smil og pent ansikt *har fått høre at jeg alltid er blid,og at jeg er snill:) Uff skikkelig uvant å skryte av seg selv da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. oktober 2004 #72 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har bla fått masse komplimenter om rumpa mi. I tillegg til magen og puppene mine. Dette var noen av de kroppslige komplimentene jeg har fått om meg selv, får høre mye bra om meg selv som person også. Noe jeg nok i det lange løp setter enda mer pris på. Men, skal ikke stikke under en stol at det er moro å få høre hvor fin kropp man har, og at folk ikke kan tro at jeg nærmer meg 30, har født barn og ammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2004 #73 Del Skrevet 2. oktober 2004 Vel, noe av det jeg har fått komplimenter for: *de grønne øynene mine *kroppen min er velformet *rumpa mi *myk hud Av det jeg husker mest må være "ansiktet ditt er som formet av en gud ut av den vakreste porselen". kanskje litt teit, men jeg er stolt av den kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 2. oktober 2004 #74 Del Skrevet 2. oktober 2004 Øynene mine, bena mine, armene og hendene mine, munnen min, håret mitt og puppene mine. Mine indre "kvaliteter" holder jeg for meg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #75 Del Skrevet 2. oktober 2004 Utseende, hjerne og hjerte...... Ikke vanskelig å velge: ingen komplimenter varmer mer enn de som treffer deg midt i hjerterota når et annet menneske forteller deg hvilken utrolig bra person nettopp DU er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #76 Del Skrevet 2. oktober 2004 Øynene mine - er visst perfekte i form og farge, og en drøm å sminke ofølge make-up-artist Leppene mine, ikke akkurat Angelina-format, men store og fyldige likevel Håret og frisyren min Neglene mine ("de KAN jo ikke være ekte!?!") Arrogansen min... Humoren min og evnen til å lytte og gi råd Og sikkert masse annet med sukker på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celeste Skrevet 2. oktober 2004 #77 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har fått høre at jeg er estetisk pen å se på, at jeg har en kroppsfasong mange ville misunt meg, at jeg har et flott hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #78 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har fått skryt for at jeg er velproposjonert ( til tross for mine, tja 40 kg overvekt ),har vakre øyne, tykt og fint hår, og at jeg ser så snill og hyggelig ut. Og kanskje andre ting som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. oktober 2004 #79 Del Skrevet 2. oktober 2004 Øyne og øyenvipper Håret (merkelig egentlig. halvmeterlang ettervekst og dreadsformasjoner) Rumpe Pupper Men setter mest pris på komplimenter som går på personlighet, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2004 #80 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei hei! Fått kompliment for at jeg er fysisk sterk vakre øyne fint år jeg er søt flink til å tegne fine øyebryn fin sangstemme arbeidssom, flittig diplomatisk Her om dagen så var det en gutt på treninga som trodde jeg var søstra til en kjekk gutt på treninga. Synes jeg lignet, så jeg tar det som et kompliment .. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå