Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God formiddag alle sammen.

I dag har jeg spist en nydelig frkost ute i hagen, etterfulgt av en god kopp med nytraktet kaffe:)

Hagen jobbet jeg med i går, så i dag gjennstår det bare litt luking,

Igrunn så er jeg glad jeg ikke har størr hage enn jeg har, tenker med skrekk på veninna mi som har 2 mål med plen. nei de har jeg nok ikke tid til,

I kveld skal vi grille, kan dere tenke dere noe bedre mat om sommeren? Grillmat og øl, nei da er livet herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at vi har fått ny LEIEBOER

Dere kan tru det er deilig, :briller:

Nå slipper jeg og bekymre meg om jeg blir vekket at fester i uka, av sirener eller at politiet står å hamrer på døra!!

Han som har flyttet inn en en veldig kjekk gutt. en vi kjenner godt begge to.

Så nå er det slutt på kjeltringstrekene!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kreps! :vinke:

Godt med nye leieboer? Tviler ikke. Godt og slippe slitet med den tidligere.

Håper du får en super helg med masse kos og mye morro!

Klem fra MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny leieboer.. Sikkert deilig å ha en dere kan stole på i huset...

Og ja.. .jeg kan tenke meg noe bedre enn grillmat og øl... nemlig grillmat og vin.. :sjarmor:

Ha en fortsatt strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er alltid så koselig at dere stikker innom bomberommet:)

Her er det trygt og godt vet dere:)

I dag skal jeg.. hold dere fast på BIL BINGO :hoho: Jeg som aldrig har vært på bingo i hele mitt liv, JA dette kan jo bli gøy..... en harry kveld i bilen, med kaffe og røyk ser liksom ikke det helt for meg, oss to i en bil for å spille BINGO :hoho: ja ja alt skal jo prøves:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois.

Stakk bare trynet innom for å ønske deg en god natt egentlig. :wink:

Åssen gikk det på bingo'n,forresten?

Vant du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Barbie

Bilbingoen var ok det, vi rigget oss til med kaffe og bingolapper. etter og ha tutet feil en gang, så fikk jeg tre rader, og vant 300 kroner, så jeg fikk jo litt da.

Snittalderen var vel på +65 så det er jo ikke akkurat noe ungdomssport men vi kosa oss vi, mulig vi tar en tur neste fredag også...... :ler::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilser på i dagboken! Hei og hå! Jeg tror du er en dame med meningers mot og masse "spenst".

Snart gå-hjem-tid, og godt er det.

Har så stille dager på jobben om dagen at tiden strekker altfor godt til når det gjelder å fordype seg i dette og hint her på KG.

Ha en fin dag videre, Kreps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk i nøkkelhullet mitt Kreps -

Det var kjempekos å få to besøk når jeg faktisk nettopp har startet den!

Jippiii!!

:forter seg hjem til nøkkelhull for å skrive mer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

Hei Kreps!

Får jeg være litt her hos deg? :kroer meg sammen som en ball og føler meg trygg:

Følte meg plutselig så utsatt, og da tenkte jeg at det kunne være trygt og varmt i bomberommet ditt. (Men ikke for varmt, da sprekker jeg i sømmene).

Ha en fin dag :)

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kreps!

Får jeg være litt her hos deg? :kroer meg sammen som en ball og føler meg trygg:

Følte meg plutselig så utsatt, og da tenkte jeg at det kunne være trygt og varmt i bomberommet ditt. (Men ikke for varmt, da sprekker jeg i sømmene).

Ha en fin dag  :)  

Adina M.

Her kan du være trygg :)

Ingen slemme mennesker her, de låser vi ute. :sjarmor:

I hjørnet til venstre finner du alt du trenger. alle delikatesser du kan tenke deg, bare ta deg til rette. er det noe du savner så hyl ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adina Madeleine

Å, takk Kreps, nå ble jeg glad :D

:setter meg godt til rette: Jeg lover å ikke være kravstor. Bare jeg får vannmelon og cola så er jeg lykkelig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og venter på regnet, skyene har kommet, og det baldret litt ista. er det noe vi trenger er det torden! :)

Ellers skal jeg snart gå ned og lage meg en god varm kanne med te, og et glass isvann, dette skal jeg nyte sammen med 3 toast med marmelade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...