Gå til innhold

Kreps sitt store bomberom


Kreps

Anbefalte innlegg

Tenkte at nå var det på høy tid at jeg fikk min egen lille dagbok.

I dag har jeg vært på besøk hos mine foreldre som bor et stykke unna, alltid koselig å komme hjem til mor. Der fikk jeg servert deilig middag, og jordbær med fløte til desert .

Ellers har jeg bakt sjokoladekake, kokoskake, og en fromasjkake. som jeg skal ha til bursdagen min i morgen, bløtekaka venter jeg med til i morgen tidlig.

Vel. da er jeg i hvertfall i gang med dagboka, :)

Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happy birthday to you

Happy birthday to you

Happy birthday to KREPSEN

Happy birthday to you

Dagen idag er din Kreps - nyt den som best du kan!!

:bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D

Nå har jeg spist en deilig frokost, og tatt en kaffekopp ute på trappa. fant også ut mens jeg satt der at gressklipperen må nok ut,

ryddet det meste i går så jeg skal bare ta over gulvene etterpå. og vaske badet da, men det er fort gjort.

Ellers kommer det ei veninne på lunsj i dag. skulle ha med seg mat sa hun, så det trengte jeg ikke tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok - og med dagen

:bursdag::bursdag::bursdag:

Ser ut som om du skal ha stort selskap (etter alle kakene å dømme) ... - og besøk til lunsj - blir nok en koselig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere!!

Grattis med dagen i dag, Kreps! Håper du får en strålende dag, med mye fint vær og masse gaver! Kakene står du for selv, skjønner jeg!??!

.. og gratulerer med ny dagbok!! Skal følge med på deg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjonene. :)

I går hadde jeg en fin dag, Veninnen min kom på formiddagen men et hav av mat, spekemat, loff, meloner potetsalat, alt man kan ønske seg til spekemat. En virkelg flott lunsj :D

Senere kom familien min og familien til sambo på besøk. Der de fikk kaker og kaffe, Jeg fikk så mye fint endel sølv til bestikket vi samler på (Dragesølvet) gavekort, smykke genser, topp. Det er nesten for galt at man skal få så mye.

Ellers hadde jeg noen veninnerpå kveldsbesøk, noen ekte kakemomser så endel av kakene ble spist opp. den første som gikk var som jeg regnet med Fromasjkaka, den er supergo.

Etter dette satt jeg og sambo og glana på en film, husker ikke hva den heter men den handlet om en skolklasse som ble satt ut på en øde øy for at de skulle ta livet av hverandre, igrunn veldig grotesk. men en helt ok film.

Til morgen i dag fikk jeg en pangstart, telefonen ringte det var fra vaktselskapet vårt, brannalarmen var gått i hybelen som vi leier ut, g så fikk de ikke kontakt med telefon der, Sambo hiver morgenkåpa på seg tar med seg nøkkelen og løper ned , samtidig som jeg snakker med de. Idet sambo får åpnet døra hiver det seg røyk ut av døra.

Jeg forklarer det jeg ser i telefonen, og han sier han skal kontakte brannvesenet, og komme ned fort.

Da jeg får på meg morgenkåpa, og gått ned var sambo inn e i leiligheten, og prøver og riste liv leieboeren på gulvet.

Han hadde svidd mat på ovnen og sovnet på gulvet dritafull, vi fikk avverget brannbilen og helt vann over idioten på gulvet , unnskyld uttrykket men han har bare lagt leven fra dag 1 :frustrert:

Vi fikk satt opp dører og vinduer, og gikk en liten tur ut av røyken, det var jo tykkeste tåka! Hva trur du idioten gjør jo han lokker døra! og setter på sikkerthetslåasen!! :kjempesinna:

F... ta den gutten, han kunne brent ned hele huset vårt, jeg har han langt opp i halsen fra før, og dette hjalp ikke akkurat på.

Det gikk jo heldighvis bra, takke være alarmen vår! Men det kunne gårtt riktig ille!

Sambo skal ha et alvors ord med han i dag, han er en person som trenger og få ALT inn med Tsje.

sånn der fikk jeg det ut, kommer med videre rapport senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en start på dagen... - og for en kontrakst til gårsdagen....

Leieboere kan være bare pyton .. Det må føles utrygt å ha en sånn i huset. Hva med å prøve å bytte ham ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrakten sier 2 mnd, men går det ann og kaste folk ut før oppsigelstiden har gått ut? Jeg koker i hodet, det er virkelig bare trøbbel med den gutten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel sikkert an på kontrakten - hvordan den er utarbeidet.

I forbindelse med utkastelse i vår hybel snakket jeg med lensmann - og fikk en del gode råd......

Men vær uansett nøye med skriftlige varsler etc.

Er dere medlem av Huseiernes landsforbund ? - i så fall går det an å få snakket med en advokat der - uten at det koster noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huseiernes landsforbund, nei det er vi ikke, hviste ikke det var noe som het det heller jeg. :oops: finner jeg noe om det på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt litt ute i stad, lukter fremdelses røyk, :sinna: han får komme seg opp og vaske litt. Sorry, er bare rimelig irritert i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Såvidt jeg turde å bevege meg inn her. Bomberom??? Men jeg lever jo litt på kanten, så hvorfor ikke? Uansett, så gikk det bra!

Ønsker deg en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda ikke snakket med han , han ligger sikekrt i en krøll under dyna med masse fyllenærver. Jo alt gikk bra, men. han er en slik uansvarlig gutt, at begret er liksom nådd toppen for meg.

Vi får snakke med han i morgen

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk ut for å ta en kopp kaffe i sta og der satt leiboeren. Min første reaksjon var "jasså det er fortsatt liv i deg" jeg spurte om ha var klar over hva som kunne ha skjedd, at han holdt på og ta fyr i hele huset og om han husket noe,

Han var helt stille mens jeg pratet og sa det ikke var mening, jeg snakket helt rolig og prøvde å være så fornuftig jeg kunne.

Fortalte han at jeg ikke hadde diskutert ferdig med sambo, men at jeg ikke synes han skulle få flere sjanser.

Jeg vil jo kaste han ut, så hvorfor føler jeg meg som dritt nå??????

Stakkar gutten har det ikke lett, han har to sterkt narkomane foreldre,

han er delvis oppvokst hos sin tante, og søstera i instutisjon. Har vond av han så vi har tatt han litt under vingene, bedt han opp på film, kaffe osv.

Men han har også lagd så mye bråk at det nå har sakt helt stopp for meg.

Kan ikke noe for det, sitter her med en stor klump i magen, hva skal han gjøre nå? finner han seg en ny leilighet? (egentlig er han ikke klar for å bo alene)

Nei dette er vanskligere enn ventet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til sambo kommer hjem nå, det skal bli godt. Han reiste på tur i går kommer hjem i ettermiddag.

Håper sambo får snakket med leieboeren i dag. og at avgjørelsen blir at han må flytte. Ikke noe morro og kaste ut folk, men et sted går da grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Helt enig, et sted går grensen. Får håpe du er heldigere med evt. nye leieboere.

Sommerhilsen fra Mie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Snakket med sambo i dag, og han var enig om at han skal ut. Sambo skulle også ha snakket med han i dag, men han er sporløst forsvunnet. Håper at han dukker opp i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...