Gå til innhold

Hva feiler det egentlig menn i dag?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg står forsåvidt fortsatt ved at du virker bitter, evt er du innenfor et tema du kun har sett rammene til, og ikke innholdet.

det holder å ta en titt på svartboka di, for å få bekreftet at ditt syn på kvinner er milevis fra mitt. Det var du selv som introduserte begrepet tøm og røm - jeg spant bare videre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Godt mulig.

Det endrer dog ikke det faktum at man er bedre tjent ved å behandle kvinner for hva de er: et menneske, ikke et høyere vesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ts, jeg skal fortelle deg hva som er "galt" med menn: De fleste menn er nok ikke utro svin, men jobber hardt for at det skal gå rundt for familien. Menn jobber desidert mest, og er både av menn og kvinner ansett som den primære inntekskilden i forholdet, og skal du først finne en syndebukk så er det som oftest kvinnen som er snylteren i forholdet. Mens mannen er ute og jobber fulltid og vel så det, kan kona kose seg med kortere deltidsdager og venninneturer til storbyer. Når hun så finner ut at mannen har mindre tid enn før (mye på grunn av at han jobber mye for å finansiere blant annet hennes luksuriøse behov) så slår hun opp og satser på en ny hest. Statistikk viser jo klart at det er kvinner som står for de flest samlivsbrudd. Hun krever stadig mer i en stadig mer materialistisk verden.

Så ja, det er det som er "galt" med menn TS...

Ikke enig. Jeg ble forlatt pga han skulle finne seg selv. Vært sammen i en evighet, flere barn sammen så pang. Han flyttet ut helt uten at jeg visste noe. Jeg fikk sjokk og er i sorg enda, mens han lever livet. Reiser, handler og kommer til barna når det passer han.

Hvorfor kan mennesket plutselig bli slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig. Jeg ble forlatt pga han skulle finne seg selv. Vært sammen i en evighet, flere barn sammen så pang. Han flyttet ut helt uten at jeg visste noe. Jeg fikk sjokk og er i sorg enda, mens han lever livet. Reiser, handler og kommer til barna når det passer han.

Midtlivskrise.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig situasjon, men kanskje han ble lei av å jobbe og henge i stroppen hele tiden? Når jeg nevner at menn jobber mest, så mener jeg ikke at kvinner ikke bidrar i det hele tatt. Men det er tydelig at menn jobber mest for at det skal gå rundt for familien, og kvinner i større grad nyter godt av mer fritid og mulighet og sosial aksept for at de jobber deltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det feiler dem ikke så mye i forhold til før, eneste er vel at markedet har blitt større i forhold til reise/nett så fristelsene er dermed lettere tilgjengelig:)

Det ER vanskelig å finne ekte kjærlighet, menn er like mye på leit som alle andre.

Når det kommer til å behandle andre dårlig, utroskap og løgn går det på mennesketype ikke menn generellt.

Derfor, se etter kvaliteter hos mennesket, intigritet, moral, respekt etc, sørg for og aldri bli avhengig av ett annet mennske men ha ditt eget liv, vær økonomisk uavhengig, ikke tolerer kjip oppførsel fra noen mennesker overhode, sett grenser i forhold til hva du godtar eller ikke. Blir ikke dette holdt,så og ikke se deg tilbake.

Mange fisk i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne tråden er like bra som den som ble laget av han som mener at alle damer krever kjempestor pikk, og dermed er det ikke noe igjen til normalt utstyrte menn :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne tråden er like bra som den som ble laget av han som mener at alle damer krever kjempestor pikk, og dermed er det ikke noe igjen til normalt utstyrte menn :skratte:

Eller like bra som den som ble laget av han som mener at alle damer er redd for kjempestor pikk, og det bare er de med mini-penis som får seg noe. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The game er absolutt ikkje bullshit. Er så glad han kom med en boken så de fleste folk som begynner med denne typen utvikling ikkje går samme vei som han. Man kan absolutt lære masse av hans erfaringer i den boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om å tenne følelsene deres. Gi dem spenning i hverdagen. Ingen gjør det bedre en badboys.

For å være helt ærlig, så trivdes jeg godt som det i min single periode. Det var aldri mangel på sex, eller kvinner som ble forelsket i meg. Jeg gjorde akkurat det jeg ville til enhver tid. Det innebar også ditching av jenter, tøm og røm, MEN jeg var alltid ærlig om det. Gav ikke falske forhåpninger. Dessverre så finner mennesker de uoppnåelige meget attraktiv.

Det anbefales på det høyeste å være drittsekk, så lenge man er ærlig om det.

Det er akuratt en slik holdning og oppførsel som gjør at folk som leser dating materialet blir stemplet som noen desperate menn som bare er ute etter å tømme seg for å rømme/validere seg selv. Slike ting reagerer eg på og det er kanskje det Straamannen reagerer på også. Å føle seg avist er jævlig uansett om man er ærlig om det eller ikkje. Når du i tilegg bruker strategier som gjør at damer får følelser for deg for å så ditche de kan det tolkes manipulativt og umoralskt. På mangen måter er det veldig ironisk at når du er ærlig og aviser så blir du oppnåelig og i mange øyne enda mer tiltrekkende xD. Spørsmålet blir jo egentlig om du så en potensiell partner i disse damene eller om du var ute etter sex. Du kan ikkje avskrive deg ansvar for at damer får følelser for deg når du bevisst bruker strategier som gjør at de får det.

Ellers så vil eg ikkje anbefale å være drittsekk. Det går fint ann å dra damer uten å være det. Altså man kan dra ut de attraktive egenskapene drittsekkene har og på samme måte forkaste drittsekk oppførselen. Dessuten så risikerer man å miste mange gamle bekjente på veien dersom man endrer oppførsel til en drittsekk. Man må jo egentlig spørre seg selv om prisen er verdt det. Eg mistet min ex bestevenninne i min utvikling mot å bli en tøffere og en mer bestemt person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det å være drittsekk kommer ikke av å lese bøker.

For min del begynte det som utfordringer når vi var drita. Når jeg innså hvor mye man kommer unna med, så lenge man a) ikke bryr seg, eller b) har glimt i øyet - så åpnet det seg en helt ny verden.

De jeg hadde ONS med, så jeg som regel ikke noe mer til (gir aldri ut navn eller nummer), de jeg hadde puleforhold med, var jeg også semi-kosen med. Det er fordi jeg må like dem som person, men ikke nødvendigvis er forelsket (har bare vært det én gang i mitt liv (nå)). Vi gjorde dog mye kjæreste-greier i lag, fordi det er kos.

Jeg bruker ikke manipulative triks, men jeg gjør det jeg vil, når jeg vil det - så de eventuelle "triksene" er i så fall innarbeidet i meg som person. MEN, om jeg sjekker opp ei jente, så gjør meg mer bevisst enn normalt (holder lengre øyekontakt, pusker på erogene soner, gjør oss kåte osv) - selv om mesteparten av dette også går på automatikk.

Grunnen til at jeg anbefaler folk å være drittsekk, er slik at de skal kunne innse når en slik rolle lønner seg. Av og til, må man kunne være drittsekk i livet - og da bør man ikke frykte den rollen (det kan være alt fra en idiotisk selger, til krangler og slåssing osv). Eksempelvis er det bedre å være drittsekk og bryte tvert et destruktivt forhold, istedet for å dra på det og være snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg innså hvor mye man kommer unna med, så lenge man a) ikke bryr seg, eller b) har glimt i øyet - så åpnet det seg en helt ny verden.

Dette må du forklare - hva er det du vil komme unna med? Man prøver ikke å komme seg unna med mindre man har gjort noe galt.

Og ja, det er rett at man lettere tilgir drittsekker som ikke har evne til å føle anger. Når vedkommende i sin adferd fremstår som om ingenting har hendt, og samtidig utviser en voldsom aggresjon ved enhver form for kritikk, er det ikke det minste merkelig at kvinner & andre rundt han ikke orker å si ifra der og da. Istedet velger de å ikke involvere denne personen i sitt liv. Folk som lever slik du beskriver, våkner derfor oftest ensomme opp dagen derpå. Og jakten begynner igjen...

Når du velger å "avvise" kvinner, leser jeg det som at du velger å avvise kvinnen før de avviser deg. For det kommer de til å gjøre ganske kjapt når din sanne personlighet kommer for en dag.

Forøvrig, det er ikke slemt å bryte ut av et destruktivt forhold. Det sier seg selv at det er positiv selvhevdende adferd.

Det er bare å beklage hvis jeg tolker deg helt feil, ikke ta det personlig. Uansett bryr jeg meg ikke om hvordan du føler deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

De gangene jeg våkner opp ensom, er de gangene jeg og Madammen ikke sover i lag. Så jeg avviser kvinner fordi jeg har kjæreste - men jeg gjorde det forsåvidt for moro skyld i min single periode. Det er et fantastisk priceless-øyeblikk når ei jente - som har fått alt servert på et sølvfat - blir nektet sex! :D

Du kan være dødsfrekk mot jenter, så lenge du har et ordentlig glimt i øyet. Du kan være brutalt ærlig, du slipper å pakke alt inn, du kan gjøre hva du vil, når du vil det - slike ting faller deg mye mer naturlig når man har innsett hva konsekvensene kan komme til å bli, og hvordan du skal håndtere dem.

Alt handler om moderasjon. En slik oppførsel er genial i riktig setting, men slettes ikke alle.

For å utdype: jeg er ikke drittsekk mot familie eller venner. Om jeg sjekker jenter, bruker jeg en tredjedel arrogant drittsekk og resten er sjarm og moro. Når jeg ankommer byen og folk begynner å bli slitsom, så går jeg over til mye mer drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være drittsekk kommer ikke av å lese bøker.

For min del begynte det som utfordringer når vi var drita. Når jeg innså hvor mye man kommer unna med, så lenge man a) ikke bryr seg, eller b) har glimt i øyet - så åpnet det seg en helt ny verden.

De jeg hadde ONS med, så jeg som regel ikke noe mer til (gir aldri ut navn eller nummer), de jeg hadde puleforhold med, var jeg også semi-kosen med. Det er fordi jeg må like dem som person, men ikke nødvendigvis er forelsket (har bare vært det én gang i mitt liv (nå)). Vi gjorde dog mye kjæreste-greier i lag, fordi det er kos.

Jeg bruker ikke manipulative triks, men jeg gjør det jeg vil, når jeg vil det - så de eventuelle "triksene" er i så fall innarbeidet i meg som person. MEN, om jeg sjekker opp ei jente, så gjør meg mer bevisst enn normalt (holder lengre øyekontakt, pusker på erogene soner, gjør oss kåte osv) - selv om mesteparten av dette også går på automatikk.

Grunnen til at jeg anbefaler folk å være drittsekk, er slik at de skal kunne innse når en slik rolle lønner seg. Av og til, må man kunne være drittsekk i livet - og da bør man ikke frykte den rollen (det kan være alt fra en idiotisk selger, til krangler og slåssing osv). Eksempelvis er det bedre å være drittsekk og bryte tvert et destruktivt forhold, istedet for å dra på det og være snill.

Du får tilgi meg for å ha mistolket, hadde inntrykk av at du hadde lest bøker først også :). Den oppførselen du kaller for drittsekk definerer ikkje eg som drittsekk oppførsel. Feks å bryte av et destruktivt forhold hvor en kutter helt kontakt ser eg ikkje på som drittsekk oppførsel. Hadde eg derimot brutt forholdet, kastet maling på huset og snakket drit til alle venninnene hennes osv så hadde det vært noe annet. Å gjøre riktige valg/handlinger som er best for en selv er ikkje i mine øyne drittsekk oppførsel. Eg kan heller være enig at det av og til er egoistisk. Eg er av og til egoistisk som faen xD, men ingen kan tvinge meg til å gjøre noe eg ikkje vil og eg får ikkje dårlig samvitighet så lenge eg ikkje går over MINE prinsipper. Har merket at eg av og til trokker på andres følelser når eg er slik, men for meg så har det gått bra når eg har vist hensyn etterpå.

Å være dumsnill hjelper ingen andre enn den som utnytter det, så der er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du forklare - hva er det du vil komme unna med? Man prøver ikke å komme seg unna med mindre man har gjort noe galt.

I riktig setting med et stort smil og glimt i øyet kan man være småfrekk som bare det og komme unna med det xD. Det er døds gøy :P og det funker sykt bra om man gjør det riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et fantastisk priceless-øyeblikk når ei jente - som har fått alt servert på et sølvfat - blir nektet sex! :D

Eg ble faktisk ganske satt ut over reaksjonen til en dame på byn når eg takket nei til sex xD. Hun kunne bare ikkje forstå koffor eg ikkje ville bli med ho hjem. Det skjer ikkje ofte at eg blir tilbudt ons direkte og reaksjonen eg fikk var ganske priceless xD.

Alt handler om moderasjon. En slik oppførsel er genial i riktig setting, men slettes ikke alle.

Mhm, dette er et supersentralt poeng i atferdsbiologi. Man må kunne "applye" riktig atferd i bestemte situasjoner. Er man feks småfrekk/små cocky med folk som er snill og tilbyr sin hjelp får man ikkje noe posetiv respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som en selvstendig jente med bein i nesa, men for første gang ble jeg betatt og fryktelig forelsket i en som ikke har behandlet meg bra. Han sa ting som hørtes så fint ut og jeg trodde vi hadde de samme verdiene. I starten var det ikke måte på hvor mye han sa hvor fantastisk jeg var osv. Men det gikk ikke lange tiden før han begynnte å hakke på meg, noe han mener er bare humoristisk ment og hans måte å være på. Selv viser han utad at han har ekstremt god selvtilitt noe jeg ikke tror han har, men han ser nok mest sitt eget og når noen er uenig med han så driter han i det. Jeg fant i meg alt, godt tok alt og til slutt begynnte jeg å lure på hva han egentlig likte med meg. Selv om jeg tåler en del spøk og tull så blir det nok om en skal leite etter feil og fortelle meg hva jeg bør tenke på og ting som negativt med meg. Han klarte alltid få meg til å føle at det var meg det var noe i veien med og i diskusjonene når jeg prøvde å foklare han hvorfor han gjorde meg usikker, snakket han det bort med å si at jeg var sjalu.. Jeg viste han hver dag hvor høyt jeg elsket han, men en dag var dråpen nådd og selv hvor glad jeg er i denne fyren så vet jeg at jeg aldri blir lykkelig med han. Orker ikke at han ydmyker meg mer eller at jeg skal bli underkuet av han. Rart hva man tåler når man har føleser for en person. Han har delt personlighet. Helt fantastisk på den ene siden og direkte ekkel på den andre. Virker som han ville psyke meg ned, selv om han ikke såg det selv. Han inrømmet en gang at han ikke hadde behandlet meg bra alltid.

Virker som noen tror de er så mye bedre en alle andre og når ting ikke går etter deres pipe. Alt kommer for en dag og det finnes mangen flotte å snille menn der ute det er jeg helt sikker på. Vi har et liv og vi velger selv hva vi kan leve med og ikke. Jeg synst synd på de som må behandle andre dårlig og fremheve seg selv. De må ha et stort problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble faktisk ganske satt ut over reaksjonen til en dame på byn når eg takket nei til sex xD. Hun kunne bare ikkje forstå koffor eg ikkje ville bli med ho hjem. Det skjer ikkje ofte at eg blir tilbudt ons direkte og reaksjonen eg fikk var ganske priceless xD.

Mhm, dette er et supersentralt poeng i atferdsbiologi. Man må kunne "applye" riktig atferd i bestemte situasjoner. Er man feks småfrekk/små cocky med folk som er snill og tilbyr sin hjelp får man ikkje noe posetiv respons.

Haha...har jeg aldri hørt om før! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...har jeg aldri hørt om før! :fnise:

Hey :P, det finnes jo faktisk menn som ikkje er så interresert i random sex!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...