Gjest Mea Culpa Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Jeg har til naa gitt katten min billig toerrfor fra supermarkedet, men i dag var jeg paa dyrebutikken og kjoepte en liten pose Hill's Feline Adult rabbit og det falt i smak. Har funnet en nettbutikk der man faar kjoept 10 kilos sekk veldig billig, men jeg har som sagt bare en katt og da vil hun jo faa den samme maten veeeldig lenge. Men har det egentlig noe aa si? Hun faar jo andre ting utenom som kokt fisk, tunfisk, kylling o.l.
Kakee Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Man bør ikke bytte for ofte, så det er nok bare bra
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ok, da er det bare aa bestille da.
Gjest Langsyne Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Hva slags side er det du bestiller det billig i fra?
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Bestiller fra Zooplus, men de sender ikke til Norge desverre.
Satyrica Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Alt av Hill's og Royal Canin er fòr som også faller i smak hos kattene mine, begge er veldig bra fòr som dyrleger ofte anbefaler og hadde det vært opp til meg, hadde kattene mine fått den typen fòr hele livet (de bor på landet hos foreldrene mine hvor det er værre å få tak i fòret). Hadde de blitt lei av det, noe de aldri har blitt de gangene jeg drar hjem en sekk fra byen, hadde jeg nok bare byttet til en annen smak eller type av samme merke. Endret 17. februar 2009 av Satyrica
Satyrica Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Bestiller fra Zooplus, men de sender ikke til Norge desverre. Nei, vi må jo på død og liv ikke få noe billigere Men hvis man måler opp hvor mye mat katten trenger hver dag (står måleskjema bak på posen), blir det ikke mange kronene man bruker på kattemat om dagen.
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Nei, vi må jo på død og liv ikke få noe billigere Men hvis man måler opp hvor mye mat katten trenger hver dag (står måleskjema bak på posen), blir det ikke mange kronene man bruker på kattemat om dagen. Naa vet jeg ikke hvor mye det koster i Norge da, men jeg kan faa kjoept 15 kg Hills Feline Adult for ca. 565 kr. Det er det billigste jeg har funnet paa nettet i det minste. Katter krever jo saa lite at skikkelig mat maa man kunne koste paa dem! Og forhaapentligvis saa kommer det til aa stinke litt mindre naar hun bruker dokassa.
Satyrica Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det kan jeg nesten love deg (har ute-katter, så de har ikke inne-do, så jeg VET jo ikke) Mindre mengder bæsj blir det òg, siden maten inneholder minimalt med fyllstoff (billig butikkmat har ofte bla.kull i seg som fyllstoff og det er vel strengt tatt ikke noe katten trenger:)) Du kommer også til å merke det på pelsen til katten din, den blir ULTRA myk! Endret 17. februar 2009 av Satyrica
Brunhilde Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Jeg kjøper en 10 kilos sekk med Iams og betaler i underkant av 600 kroner for denne. Syns ikke det er så helt galt med tanke på at den varer en stund.
Tabris Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Mine katter går lei hvis de får samme mat for lenge, så da jeg hadde to katter kunne jeg ikke kjøpe store sekker. Katter er vel kanskje forskjellige der også.
Gjest Mea Culpa Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Mine katter går lei hvis de får samme mat for lenge, så da jeg hadde to katter kunne jeg ikke kjøpe store sekker. Katter er vel kanskje forskjellige der også. Ja noen er jo mer kresne enn andre. Vi har bare hatt pusen siden slutten av november saa jeg vet ikke helt hvilken type hun er enda. Men hun har faatt samme maten siden hun flyttet inn og har ikke blitt lei den enda. Og hun faar jo som sagt litt annet utenom saa jeg satser paa at det gaar bra.
Gjest Skrevet 18. februar 2009 #13 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har tre katter og de blir mer eller mindre fornærmet hver gang jeg bytter for (har gjort det to ganger), har prøvd en gang til, men det måtte jeg bare glemme..
Gjest Mea Culpa Skrevet 18. februar 2009 #14 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har tre katter og de blir mer eller mindre fornærmet hver gang jeg bytter for (har gjort det to ganger), har prøvd en gang til, men det måtte jeg bare glemme..
Gjest Skrevet 20. februar 2009 #15 Skrevet 20. februar 2009 Det høres helt rart ut, men de gjør det.. Siste gangen så plukket de på et mystisk hvis kun ut de bitene som var fra gamle foret (i den perioden jeg blandet) resten lå strødd utover gulvet... De tok nemlig tak og gravde og store hauger, dro disse utover og plukket til seg bitene de ville ha.
Tabris Skrevet 20. februar 2009 #16 Skrevet 20. februar 2009 Min katt liker ikke de grønne grønnsaksbitene, og mjauer alltid etter påfyll når det bare er en haug med små, grønne biter igjen i skålen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå