Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?


Gjest Gjest_Julia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julia_*

Hva gjør dere på fritiden?

Jeg studerer, og når jeg kommer hjem slenger jeg meg på sofaen. Og der ligger jeg helt til det er leggetid. Jeg føler at hverdagen er enormt ensformig og kjedelig. Tenkte jeg skulle få noe tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Bake noe. Brød, rundstykker, kaker, boller etc. Det tar flere timer og belønnes med noe godt:)

Ta bilder.

Begynne med scrapbooking.

Gå tur, gå på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å slappe av halv time\time etter jeg kommer fra jobb. 2-3 ganger går jeg på trening. Etter det er jo dagen over så da er det middag og sofaen god å ha. Elllers liker jeg å treffe noen venner på cafe eller noe sånt i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi alle sitter jo tydeligvis på forumer :). Jeg driver med det, og får heldigvis gjort noe med min andre store intresser her også: Jeg finner stadig nye spennende oppskrifter som jeg "en dag" skal prøve.. Prøver også å få lagd noe engang iblant..

Jeg er i grunn glad i å ta bilder, men det er ikke noe jeg gjør for ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere på fritiden?

Jeg studerer, og når jeg kommer hjem slenger jeg meg på sofaen. Og der ligger jeg helt til det er leggetid. Jeg føler at hverdagen er enormt ensformig og kjedelig. Tenkte jeg skulle få noe tips! :)

Jeg kjenner meg igjen der.. Veldig godt å bare legge seg på sofaen når man kommer hjem etter en slitsom dag på jobb eller skolen.

Jeg prøver å gå på cafè med venninner, eller gå på kino. Greit å komme seg ut inni mellom selvom det er mye bedre å ligge på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Jeg har en hest som jeg diller med :) Veldig glad for at jeg har ham, er redd jeg skulle blitt altfor lat og bare sittet i sofaen hvis jeg ikke hadde noen å bruke tia mi på, som faktisk er avhengig av meg! Fantastisk givende hobby!

Ellers trener jeg, sitter på nett, ser på tv, slapper av, vasker, rydder, spiser, går på kafe, går på kino, går til venner for å se på tv, osv. Prøver å sitte minst mulig på pcen men det funker dårlig, er altfor mye å gjøre på dataen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye forskjellig. I mange år trente jeg kampkunst, så har det vært politikken som jeg har vært mest opptatt av. I tillegg liker jeg å scrappe, ta bilder, lage dikt, tegne, være aktiv på diverse forum, ser mye på film og tv-serier, reiser, står på slalåm osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg jobber på dagtid mandag - fredag. Av og til går jeg på yoga, andre ganger treffer jeg venner eller drar en tur til mamma eller "svigers". Spiser middag, drar på handletur og handler mat og annet jeg trenger. Tar en klesvask eller oppvask. Diggest er det å sitte i sofakroken med laptopen på fanget og se på TV samtidig, eller sitte i armkroken til samboeren eller ligge i fanget hans og se på TV. Har sex, dusjer eller legger meg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...