Gå til innhold

Hva gjør dere på fritiden?


Gjest Gjest_Julia_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julia_*

Hva gjør dere på fritiden?

Jeg studerer, og når jeg kommer hjem slenger jeg meg på sofaen. Og der ligger jeg helt til det er leggetid. Jeg føler at hverdagen er enormt ensformig og kjedelig. Tenkte jeg skulle få noe tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Bake noe. Brød, rundstykker, kaker, boller etc. Det tar flere timer og belønnes med noe godt:)

Ta bilder.

Begynne med scrapbooking.

Gå tur, gå på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å slappe av halv time\time etter jeg kommer fra jobb. 2-3 ganger går jeg på trening. Etter det er jo dagen over så da er det middag og sofaen god å ha. Elllers liker jeg å treffe noen venner på cafe eller noe sånt i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi alle sitter jo tydeligvis på forumer :). Jeg driver med det, og får heldigvis gjort noe med min andre store intresser her også: Jeg finner stadig nye spennende oppskrifter som jeg "en dag" skal prøve.. Prøver også å få lagd noe engang iblant..

Jeg er i grunn glad i å ta bilder, men det er ikke noe jeg gjør for ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere på fritiden?

Jeg studerer, og når jeg kommer hjem slenger jeg meg på sofaen. Og der ligger jeg helt til det er leggetid. Jeg føler at hverdagen er enormt ensformig og kjedelig. Tenkte jeg skulle få noe tips! :)

Jeg kjenner meg igjen der.. Veldig godt å bare legge seg på sofaen når man kommer hjem etter en slitsom dag på jobb eller skolen.

Jeg prøver å gå på cafè med venninner, eller gå på kino. Greit å komme seg ut inni mellom selvom det er mye bedre å ligge på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban