Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Førstegangs

Jeg er åpenbart gal, for etter å ha sett denne tråden har jeg bestilt ikke mindre en seks stk duftvoks med Baby Powder.... uten å ha prøvd før. :sjenert:

Men jeg har lenge vært på jakt etter duftlys, som er litt sterkere og litt mer spennende enn det du finner på Rema. Og jeg elsker duften av baby :hjerte:

Tok med et par andre også, da. Clean Cotton, Beach Walk og Sandalwood. Har lyst til å prøve noe frukt også, Granny Smith og jordbær, kanskje. Men regner med at min første bestilling holder for en stund, så jeg venter litt med det!

Spent på hvordan jeg liker det, og håper bare de er litt sterke i duften. Den ene typen duftlys jeg kjøpte på Rema var faktisk veldig god, den luktet eple, men det var så svakt at du måtte brenne 3-4 lys på en gang for å kjenne det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder nok en stund :) Du trenger ikke brenne helt duftvoksen på en gang... de lukter MYE uansett :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Førstegangs

Godt å høre!

Må si jeg er litt spent her nå. Fikk mail om at ordren var sendt i dag, så da får jeg vel pakkelapp i morra. Håper de er så duftsterke og gode som dere sier de er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre!

Må si jeg er litt spent her nå. Fikk mail om at ordren var sendt i dag, så da får jeg vel pakkelapp i morra. Håper de er så duftsterke og gode som dere sier de er! :)

Det er de!! :) Jeg bestiller stort sett mange dufter på en gang, og hvis du har gjort det er det lurt å sette de forskjellige litt fra hverandre før du dømmer om du liker lukta, for de tar veldig lukt fra hverandre siden alle lukter så sterkt. Så førsteinntrykket kan fort være litt voldsomt hvis man får mange forskjellige i en pakke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke jeg var lett påvirkelig, men jammen...

*noterer ned nattside, skal prøves når lønna er i boks*

Må prøve:

Good Morning

cafe au lait

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstegangs
Det er de!! :) Jeg bestiller stort sett mange dufter på en gang, og hvis du har gjort det er det lurt å sette de forskjellige litt fra hverandre før du dømmer om du liker lukta, for de tar veldig lukt fra hverandre siden alle lukter så sterkt. Så førsteinntrykket kan fort være litt voldsomt hvis man får mange forskjellige i en pakke...

Hehe, jeg har et ganske lite krypinn, så jeg tenker jeg tester en og en duft om gangen. I hvert fall i samme rom. Kanskje jeg tar Baby Powder i stua og forsøker Sandalwood på soverommet :lur:

Men jeg har enda ikke fått noen pakkelapp! Hvor blir den av?!

Yankeecandles.no er en seriøs side, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har et ganske lite krypinn, så jeg tenker jeg tester en og en duft om gangen. I hvert fall i samme rom. Kanskje jeg tar Baby Powder i stua og forsøker Sandalwood på soverommet :lur:

Men jeg har enda ikke fått noen pakkelapp! Hvor blir den av?!

Yankeecandles.no er en seriøs side, ikke sant?

:) Jeg mente egentlig å bare sette dem litt fra hverandre med en gang du tar dem ut av pakken... Når du skal "fyre dem opp" må du for all del ikke finne på å ha to på samtidig, da må det være med lukkede dører mellom, hvertfall! ;)

Men i det du tar dem ut av pakken og skal lukte på dem for første gang kan man få litt feil inntrykk av forskjellige lukter fordi de har lagt tett sammen i en pakke noen dager og lukter litt mye av alt, hvis du skjønner?

Du mente yankeestore.no eller? Hvis det er der du har bestilt er det nok ikke noe problem, jeg bestiller bare der, og har alltid fått varene. Pleier å gå raskt da, men det kan jo hende det er noe trøbbel med vår alles kjære Posten... Er så lei det greiene der, etter det ble vanlig med "post i butikk" funker det usannsynlig dårlig!! Altfor mange involvert som ikke har fått opplæring og heller ikke bryr seg...

Men det var en aldri så liten digresjon... Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm... brenner clean cotton nå, på jobb! Spurte de andre her om det var greit, vi jobber i åpen løsning, og det var det og de synes også den lukter godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har yankee candle på Plantasjen i Trondheim.

Kjøpte et lite glass clean cotton for 149,- kostet 249.- for de store. Begrenset utvalg i dufter da, men cc lukter iallafall nyyyydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har yankee candle på Plantasjen i Trondheim.

Kjøpte et lite glass clean cotton for 149,- kostet 249.- for de store. Begrenset utvalg i dufter da, men cc lukter iallafall nyyyydelig.

Koster 125,- for de små på yankeestore.no

Og 229,- for de store. Eller medium heter de vel da.

Jepp, clean cotton er best!! Eller hvertfall sinnsykt god... For den beste er Sweet Strawberry. Eller Sun & Sand. Nei, jeg får ikke bestemt meg! :gjeiper:

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Førstegangs
:) Jeg mente egentlig å bare sette dem litt fra hverandre med en gang du tar dem ut av pakken... Når du skal "fyre dem opp" må du for all del ikke finne på å ha to på samtidig, da må det være med lukkede dører mellom, hvertfall! ;)

Hehe, nå som jeg har fått pakken og prøvd må jeg flire litt av tanken på å ha flere enn en duft samtidig ;) For disse lysene lukter MYE! Lukter faktisk langt ut i oppgangen (en forbedring fra naboens middag).

Helt annerledes enn vanlige, pinglete duftlys som du knapt merker. Må innrømme det, jeg er rett og slett helfrelst....

Men dere som vet, det er sånn at voksen lukter sterkest, men har kortest levetid, stemmer det? Kjøpte litt forskjellig voks forrige gang. Denne gangen har jeg prøvd meg på et krukkelys med Baby Powder (favoritt nummer en!), håper det gir fra seg en del duft det også... Og så har jeg gått bananas med voks, siden jeg har holderen og har lyst til å prøve litt forskjellig. Clean Cotton var veldig god, og Beach Walk herlig frisk og fin. Så jeg har kjøpt litt av det, pluss noen Tropical Fruit og Sandalwood. De eneste jeg ikke har lyst på, er de typiske "mat-duftene". Lukten av smørbakst eller kaker over hele huset frister ikke særlig. Men bomull, sjø, frisk frukt og babyduft er topp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...