Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Tror sambo hadde rømt huset her om jeg hadde holdt på med alt det der.. Er dere single alle sammen?

Hehe... :fnise: Skulle kanskje tro det, men altså, jeg får utløp for behovet mitt for å prate om yankeecandle her på forumet, så det eneste han merker er at det lukter godt hjemme! Har ikke spurt ham om han har en favoritt, hehe, men jeg vet at han liker Clean Cotton, som vi pleier å ha på badet. Det lukter nyydelig også er det noe litt sånn luksuriøst over å ha levende lys på badet...

Livet er kort, vet du, så vi må unne oss litt hverdagsluksus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må handle litt her når jeg får litt penger på konto.. Nesten så jeg vurderer å sulte de neste dagene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske mange hjemme nå, men må passe på å ikke gå tom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må handle litt her når jeg får litt penger på konto.. Nesten så jeg vurderer å sulte de neste dagene :fnise:

:fnise: Hehe... Skjønner hva du mener! Tror kanskje ikke maten er det første som ryker fra mitt budsjett, men jeg kan gladelig gi avkall på å shoppe andre ting en stund for å få råd til godlukt i alle rom!! ;)

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMmmm... Lukt godt i hele leiligheten når jeg våkner om morgenen. Ergo - lysene gir fra seg duft selv når de ikke brenner! Jeg ELSKER disse lysene. Spesielt smeltevoksen.... De lukter så mye! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som bor i sunnmørsregionen har jeg nå observert yankee candles på "Tante Bruun" på Moa senteret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuttz4Rottz

Jeg kjøper mine hos Keramikkstua i Larvik, der er det stor utvalg av både krukker og tarts. Favoritter er vel Clean Cotton, Sunwashed Linen og Island Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg nyskjerrig på disse lysene også ;)

noen som kan fortelle meg hvor mage cm høye de smeltelysene er? liker å vite sånt før jeg evt bestiller noen, må jo ha noen sånne å ha de i også da.

hvor selger de de lysene henn i oslo området? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min favoritt er Clean Cotton, lukter nyvasket tøy!

Fantastisk på badet, eller på sovrummet, eller hvor som helst for at det skal lukte fresht!

Tror mange som ikke liker de søteste luktene vil elske denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg nyskjerrig på disse lysene også ;)

noen som kan fortelle meg hvor mage cm høye de smeltelysene er? liker å vite sånt før jeg evt bestiller noen, må jo ha noen sånne å ha de i også da.

hvor selger de de lysene henn i oslo området? :)

Smeltelysene er sånn ca 6-7 cm høye (jeg tegnet to streker på et ark, så langt fra hverandre som jeg syns å huske at de er høye, også målte jeg etterpå! :fnise: ).

Så de bør ha en holder som er minst 7 cm høy da... Omkretsen er litt større enn et telys. Vet ikke om sted i Oslo som selger, siden jeg ikke bor der, men de finnes hvertfall på nett... Norsk nettbutikk som er bra: www.yankeestore.no

Disse må du bare prøve!! :) Mitt tips er Sweet Strawberry! Mmmmm.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, falt for fristelsen jeg også. Nå skal det lukte godt i kåken. Har bestillt Good morning, Clean cotton og Cafè au lait :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen ebay selger å anbefale? ser de har masse te lys der :D

viktig med ikke overpriset porto...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_mimi_*

Jeg kjøpte et par sånne små smeltelys, uten å skjønne at jeg trengte egen beholdere, kan jeg bruke noe annet? Det er ingen som selger sånne lys her, så får ikke kjøpt beholdere nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte et par sånne små smeltelys, uten å skjønne at jeg trengte egen beholdere, kan jeg bruke noe annet? Det er ingen som selger sånne lys her, så får ikke kjøpt beholdere nå. :tristbla:

Jeg har hørt om noen som bruker shotglass til å ha dem i! :fnise: Og når jeg tenker meg om, så er de fleste shotglass akkurat passe størrelse., så det er ikke så dumt det altså! :) Jeg har smeltelysa i sånne: http://www.yankeestore.no/?page=shop&pid=82 men det blir jo kanskje litt dyrt å kjøpe på nett (frakt) hvis det er det eneste du skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det smeltevoks eller duftlys dere anbefaler å kjøpe til førstegangskjøpere? Ser noen skriver duftvoks, og ble usikker på hva dere mente da... :) Har noen forresten funnet ut om disse er å få kjøpr på Jernia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...