Gå til innhold

Yankee candle fans


nissejenta

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittduft?

    • Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5


Anbefalte innlegg

Er det ikke 69kr i porto? Det synes jeg ikke er mye! Er jo bare å bestille masse på en gang ;)

Brenner sweet strawberry nå og drikker smoothie med jordbær i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt merke til at yankeestore selger dufter som yankee candle ikke produserer lenger. Lurer på hvorfor. Men Granny Smith og Baby Powder begynner å bli vanskelige å få tak i, så det er på ingen måte negativt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... har de sluttet å produsere baby powder og granny smith? Da må jeg bestille flere av dem... :sukk: Er det flere enn dem? Blir nervøs nå jeg.. hehehe... besatt av yankee candles? jeg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske mange av de på yankeestore er "discontinued". Roasted Coffee, Vera Cruz Vanilla, Cinnamon Stick, Canary Island Banana, Good Morning.

Leste forresten nå at Baby Powder og Cinnamon Stick er kommet tilbake for en periode, som såkalte "returning treasures".

Men det er jo mulig yankeestore har masse på lager, selv om de ikke blir laget lengre. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faderrullan - denne tråden har gjort meg så nysgjerrig at jeg har bestilt meg noen lys nå :roll: Snakker om å være lettpåvirkelig!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeeeeeei... Vera Cruz Vanilla blir ikke lenger produsert? Det er yndlingslyset til søstra mi... Ho elsker vaniljelys... :cry3:

Og Good morning er jeg jo blitt helt avhengig av! Brenner det til frokost hver dag og gleder meg faktisk til å stå opp pga av det.... hehe... Nytraktet kaffe og good morning-lukt er fantastisk start på dagen!

Vel, da bestiller jeg dem så det holder en stund! :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey! Dere har overbevist meg. Bestillte akkurat ett lite utvalg. Gleder meg til å prøve, men hjelpe meg så påvirkelig det går ann å bli ja ! :fnise: Smarte gavetips forresten !

Endret av majva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Good morning er jeg jo blitt helt avhengig av! Brenner det til frokost hver dag og gleder meg faktisk til å stå opp pga av det.... hehe... Nytraktet kaffe og good morning-lukt er fantastisk start på dagen!

Jeg bestilte meg 4 tarts.. eh, smeltevoks, i Good Morning. Men jeg liker de ikke. Det er en eller annen krydderlukt jeg ikke takler, som YC har i mange av de litt krydrete lysene sine. Så det var bomkjøp, gitt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi opplever lukter forskjellig :) Skrekken min er å sitte i nærheten av en eller annen som bruker en stinkende parfyme på bussen. Blir fysisk dårlig av det :tunge1: Mulig jeg er litt oversensitiv for lukter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allie_*

Vil bare gjøre oppmerksom på at vilkårene til yankeestore ang. reklamasjon ikke er gyldige etter norsk rett. Var inne på siden for å bestille, men da jeg så det.. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Allie_*
Kan du forklare litt nærmere? Sånn for meg som nok er litt uvitende ang. sånt. :sjenert:

Det står på siden at man må reklamere innen 2 uker etter man har mottatt varen, ellers går reklamasjonsretten tapt.

Forbrukerkjøpsloven sier følgende:

"§ 27. Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved tingen, må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Denne fristen for å reklamere kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen."

Et selskap som villeder kunder på denne måten har ihvertfall ikke jeg lyst til å handle hos. Hvis det stemmer at de finnes hos Jernia skulle det være ganske lett å få tak i dem rundt om i landet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tror sambo hadde rømt huset her om jeg hadde holdt på med alt det der.. Er dere single alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... cafe au le-lyset lukter så herlig... :hjerter: Fikk besøk av ei venninne i går og i det hun kom inn i leiligheten så sa hun at det lukter sååå godt her!!! Skikkelig nytraktet-kaffe-med-sjokolade-muffins-til.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, blei inspiret av denne tråden så jeg kjøpte meg noen lys fra Yankeestore. Lukter veldig godt, men litt lite synes jeg.. Kjøpte bare de smeltelysene da og de er jo ikke så store så det er vel derfor (synes det var litt dyrt med de krukkene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, ja, lukter herlig :) Pleier å kjøpe de store krukkene når jeg skal ha et lys som jeg vet at jeg liker lukten på. Kjøpe smeltelys når jeg skal teste ut nye dufter :)

De store krukkene er forresten fire ganger så store som de små krukkene så det lønner seg å kjøpe dem.

Endret av nissejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, blei inspiret av denne tråden så jeg kjøpte meg noen lys fra Yankeestore. Lukter veldig godt, men litt lite synes jeg.. Kjøpte bare de smeltelysene da og de er jo ikke så store så det er vel derfor (synes det var litt dyrt med de krukkene..)

Hvis du vil ha mye duft for pengene så syns jeg smeltevoksen er best!! Hvis ikke du har sånn aromalampe/oljebrenner fra før blir jo det en liten investering i begynnelsen da, men etter det er det bare ca 20,- pr ny voks, og da kan man jo teste maaange forskjellige uten at det blir så dyrt! :) Men det jeg egentlig skulle si ja, at voksen ligger i en skål og smelter uten veke og dette gjør at det lukter veldig sterkt i hele rommet! Det er min anbefaling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Smeltevoks er genialt, spesielt til å teste ut nye dufter men også fordi de lukter så utrolig mye!!! :)

Lurer på hva jeg skal prøve neste gang.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...