Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal kjøpe meg en ny liten bil. Tenker da på enten golf eller polo cross.. Noen som har erfaring med noen av disse bilene? Den skal være nyere enn 2006 mod, koste mellom 130 - 200 000 og ha gått så lite som mulig Andre forslag mottas også med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 14. februar 2009 #2 Del Skrevet 14. februar 2009 Golf holder seg ofte litt bedre i verdi i fohold til Polo. Personlig syns jeg Polo Cross er en "får i ulveklær". Den ser veldig sportlig ut, med høy bakkeklaring etc, men når man ikke får den som firehjulstrekk blir hele poenget borte for min del (hvis formålet er en sportlig bil som får deg opp bakkene til hytta på vinteren). Ellers har jeg lang og god erfaring med begge bilene, men ville personlig gått for Golf, da jeg syns den er bedre å kjøre enn Polo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g9al Skrevet 14. februar 2009 #3 Del Skrevet 14. februar 2009 audi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja25 Skrevet 14. februar 2009 #4 Del Skrevet 14. februar 2009 vi er veldig fornøyd med vår polo cross den er perfekt til vårt bruk! og litt tøff er den å hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå