Gå til innhold

Ring over håndleddet,ved pulsen


gunnilla

Anbefalte innlegg

Fikk høre det av en venninne,dette er helt sykt å det stemmer på alle jeg kjenner som har barn fra før av... :gjeiper:

Du tar en sytråd gjennom en gullring å holder over det ene håndleddet,like over pulsen. sytråen du bruker må vere litt lengde på slik den har plass å "svinge" ¨på.

Legg den forsiktig ned på håndledde,ta den forsiktig opp. Går den frem og til bake har jeg hørt det blir jente. Går den i sirkel, blir det gutt. ringen har et lite mellomrom mellom hvert barn som blir vist. Noen som har prøvd kanskje?? :popcorn:

Endret av gunnilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morfar gjorde dette på meg da jeg ventet første mann. Blir en gutt sa han, og det ble det.:-)

Det er helt sprøtt:) Jeg har to jenter ifra før og vi prøver nå på nr 3. Den viser 2 jener så skal det vist bli en gutt:) Man kan også gjøre dette over pulsen på magen. Den viste akkurat det samme dær:) Nå venter jeg mensen på lørdag. Tok testen over magen for noen dager siden og da begynte ringen å bare gå rundt i ring hele tiden ble ikke stopp :sjenert: De sier jo at du kan gjøre det over magen når du er gravid for å se kjønnet. Kanskje jeg er gravid nå da hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen som er helt overbevist om at dette alltid stemmer. Jeg, derimot er usikker. Hva hvis man ikke skal ha noen barn?

Edit: leif

Endret av Anemsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, noen steder står det et frem og tilbake er gutt, ring er jente, andre steder motsatt. Så sånn sett stemmer det nok på de fleste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis dette stemmer venter jeg en jente.

Hehe, ja er litt morsomt dette:) Men klart man har jo ingen garantier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på en prikk hos min søster dette.. Først ei jente og så en gutt like etterpå.

Ja er helt utolig hvor mnage jeg vet som har prøvd dette, å det har stemt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, noen steder står det et frem og tilbake er gutt, ring er jente, andre steder motsatt. Så sånn sett stemmer det nok på de fleste :fnise:

Hja har lest en del om det...skjønner ikke helt at det går ant at det stemmer på andre, motsatt ....men hihi vi får vel bare vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hja har lest en del om det...skjønner ikke helt at det går ant at det stemmer på andre, motsatt ....men hihi vi får vel bare vente å se:)

Tror det er litt skjebnebestemt :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...