Gjest MB Skrevet 8. februar 2009 #1 Del Skrevet 8. februar 2009 Hei. I går var jeg og kjæresten ute å kjørte, og pluttselig smalt det, og clutchen forsvant inn. Man kunne "dra" clutchen ut, men dytta man på den, forsvant den helt inn. Var snøstorm ute, og vi var et stykke hjemmefra meg, men han fikk tvingt bilen i 1.gir og kjørt hjem på det. Han og typen til søstra mi så på det i sta, og de kom fram til at mest sansynelig hadde clutchwiren "ryki" og delt seg opp i biter på en måte. Hvertfall, det jeg lurer på er; Er det noen som har peiling på ca hvor mye dette kommer på på et ålreit verksted? Bor i tønsberg om det har noe å si. Det er en 1992 VW Golf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Et bilig å bra verksted som jeg bruker er Bilspesialisten i våle. Ligger rett ovenfor Revetal. Tvers av Heggbruk 1.2.3 Garasje De er betydelig billigere en VW Møller. Og har god greie på VW. Bare ikke bli skremt når du går inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MB Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde EU-godkjenning der, så veit de er ålreite der selv om det ikke ser allverden ut. Men kan dra innom en tur og se Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Det bør være en ganske billig og enkel reparasjon. Det er samme prinsippet som bremsewaier på sykkelen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde EU-godkjenning der, så veit de er ålreite der selv om det ikke ser allverden ut. Men kan dra innom en tur og se Takk! Tror ikke bilverksteder er steder man bør sammenligne ordenen/utseendet med kvaliteten. Husk at det er menn som styrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå