Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #21 Del Skrevet 9. mars 2009 På skilt på døra til nærbutikken: Forbudt for kunder. (jada jada, den k'en skal være en h lissom...men den ligner mer på en k) Trodde de var lei av sure kunder jeg, første gangen jeg så'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 16. mars 2009 På skilt på døra til nærbutikken: Forbudt for kunder. (jada jada, den k'en skal være en h lissom...men den ligner mer på en k) Trodde de var lei av sure kunder jeg, første gangen jeg så'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. mars 2009 #23 Del Skrevet 16. mars 2009 "Støv lett salg" Og min absolutte favoritt fra lokalbutikken hjemme: "Vi har fått lute nakker til jul!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 16. mars 2009 #24 Del Skrevet 16. mars 2009 "Støv lett salg" Og min absolutte favoritt fra lokalbutikken hjemme: "Vi har fått lute nakker til jul!" Hvafornoe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. mars 2009 #25 Del Skrevet 17. mars 2009 Lett språkforvirring på et hotels fortausplakat ved bussholdeplassen på Sortland: FREE ROOMS! Endelig noe som får turistene til å snakke om annet enn det vanvittige norske prisnivået. - Det beste i livet er som kjent gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 17. mars 2009 #26 Del Skrevet 17. mars 2009 Lett språkforvirring på et hotels fortausplakat ved bussholdeplassen på Sortland: FREE ROOMS! Endelig noe som får turistene til å snakke om annet enn det vanvittige norske prisnivået. - Det beste i livet er som kjent gratis! Så et litt søtt et i Tokyo, her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. mars 2009 #27 Del Skrevet 17. mars 2009 perfect eye remover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 17. mars 2009 #28 Del Skrevet 17. mars 2009 Eller denne "Jævla billige bananer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mars 2009 #29 Del Skrevet 17. mars 2009 perfect eye remover Hahaha! Tror ikke jeg ville kjøpt det produktet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mars 2009 #30 Del Skrevet 17. mars 2009 perfect eye remover Den var jo skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 17. mars 2009 #31 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg hadde en butikk som ble drevet av kinesere som nabo, og ble ganske godt kjent med innehaverne. De hade stengt en periode for ombygging, og en dag jeg gikk forbi kom en av dem ut og spurte om jeg kunne vise dem hvordan ordet "klar" skulle skrives. Jeg skrev "klar" på en lapp, og etter noen dager stod det et skilt utenfor butikken : "Klar og sko"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. mars 2009 #32 Del Skrevet 17. mars 2009 Den var jo skummel. Fant den på denne sida; http://www.engrish.com/category/toiletries/ -og ofte er kommentarene enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 #33 Del Skrevet 17. mars 2009 Syns denne var fin jeg: "Vi har stengt mellom god jul og godt nytt år." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 22. mars 2009 #34 Del Skrevet 22. mars 2009 På parkeringsplassen utenfor en kiosk der jeg bor, var det et skilt hvor det sto "Kundeparkering for kioskens kunder". Noen artige folk hadde sprayet over noen bokstaver, og da ble det" Ku---par--ring for kioskens kunder". Ganske fornøyelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanna Skrevet 24. mars 2009 #35 Del Skrevet 24. mars 2009 "Vi har vinter dekk!" står det på et skilt jeg ser hver dag, år ut og år inn. Jeg fantaserer om å snike meg ned dit med litt hvitmaling og male på et komma, slik at det blir: "Vi har vinter, dekk!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. mars 2009 #36 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, det hadde jeg gjort på flekken. Hvis du trenger hvitt, så holder det med litt elektrikerteip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 9. april 2009 #37 Del Skrevet 9. april 2009 Ikke akkurat et skillt, men mye rart på hermetikkbokser også. Ananas ringer e jo en klassiker! "Det er ananas som ringer" Morsomt =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylicious Skrevet 12. april 2009 #38 Del Skrevet 12. april 2009 Det er ikke alltid like greit å bruke elektroniske oversettere... (link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 12. april 2009 #39 Del Skrevet 12. april 2009 Denne er en gammel klassiker: http://www.scribd.com/doc/262019/Engrish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 12. april 2009 #40 Del Skrevet 12. april 2009 Gateskilt for frisør: Drop inn timer - ta skrittet i dag! ... øhm ... javel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå