Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

- Crocs

-for mye dyremønster

-tights med alt for kort tunika

-saggebukse! jeg er så lei å se undertøy som stikker ut av bukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og, Gina Tricot. Alt sammen. Spesielt modellen.

Ja, hva er det med den modellen? :ler: Jeg syns hun har litt ekle lepper. Skyldes antakelig den oransje/aprikosfargede leppestiften hun alltid bruker.

Hun er grusom. Broren min blir kvalm av henne. Personlig er jeg sikker på at hun har vært en mann som har tatt en kjønnsoperasjon.

Skjønner ikke helt hva slags publikum Gina Tricot ønsker å tiltrekke seg med henne/ham :klø:

Ja hun er jo kjempestygg og definitivt en mann..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haremsbukser. Hadde det på åttitallet, og gidder ikke å gå med bukser som det ser ut som om du har hatt en ulykke i ever again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye jeg synes er stygt, men det styggeste må være klær, skjerf og annet med dødningehoder på.. Det kan man yil og med få til babyer! Også klær med kamuflasjemønster. Ikke lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. Lurer på hvordan du selv ser ut? :ler:

?

Personlig angrep fordi jeg ikke liker en modell?

Setter pris på at du trekker det tilbake og beklager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marie_*
Tights. Uansett hva det kombineres med er det ikke fint.

Liker du ikke tykke strømpebukser heller?

Jeg for min del bruker tights til kjoler og støvletter og ser ikke helt at noen kan se at det er tights og ikke strømpebukser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pologensere. De ser ikke bra ut!!!

Enig i denne, man ser bare dum ut. Som en skilpadde. Spesielt hvis halsen er skikkelig stram.. grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg takler virkelig ikke pologensere, det ser bare ut som om man prøver å leke dydig, men slår jo drastisk feil, når de ofte kommer sammen med en liten tunika-topp og tights...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs!

Skinnthigts

Generelt alle sko som er nedtråkket og gjør at vedkommende ser ut som han/hun har skeive føtter.

Bukser med HULL i! (Når det er så mange hull i en bukse, at det er mer hull enn bukse, da er det ikke fint!)

Cordfløyel bukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights/leggings. Bare...nei. Aldri pent.

Universitetsstudentmoten her i Storbrittania som består av KORT, gjerne hjemmeklippet denimskjørt med løse tråder og full faenskap i kombinasjon med en diger hettegenser.

Høye hæler. Når folk ikke kan å gå i dem.

Fjortisklær på 45 år gamle damer. Sikreste måten å få seg selv til å se eldre ut på, spør du meg...

Ellers har jeg lagt merke til at det varierer veldig mye hva som kler ulike folk. Noe kan se forferdelig ut på noen, mens andre får det til å funke. Rart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaja. Lurer på hvordan du selv ser ut? :ler:

Unnskyld? Det er ikke lov å kommentere noen før man ser bedre ut selv? Imponerende tankegang, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boblejakker/dunjakker! Jeg kan ikke fatte og begripe at det er moderne igjen! ALLE har jo boblejakke for tiden. Jeg synes alle varianter er stygge, men spesielt når de eeeenorme jakkene kombineres med platinablondt hår, alt for mye fake tan og stiletthæler... Jeg har ikke ord.

Boblekåper er også helt forferdelig. Spesielt de med farge på, feks lilla. Skikkelig østeuropeisk look.

Haremsbukser er også gyselig. Foreløpig har jeg bare sett i blader og på nett at disse kommer inn i motebildet igjen. Er spent på å se hvor mange som blir lurt til å gå med slike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...