Gå til innhold

Legningen min..


Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Sorry, ts, men du er nok over deg innbilsk. Overtolker alle signaler fra instruktøren din.

Forstå at for henne er du en kunde. Når hun er hyggelig mot deg, så er det kundebehandling.

Jeg er ikke innbilsk, absolutt ikke! Har jo skrevet det flere ganger her at det mest sansynlig ikke er noen ting fra henne side, og at hun er utadvent som person og at det rett og slett er grunnen til at hun er som hun er mot meg.

Har også skrevet at i jobben som instuktør så følger det med å være blid og hyggelig mot de som kommer på timene deres.

Men jeg liker henne, og det er klart jeg synes det er koselig og hyggelig når hun prater og tar kontakt med meg! Men jeg sier ikke at hun liker meg for det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skeiv jente

Hmm.. Jeg har et forslag. Det blir riktignok litt som å finne nåla i høystakken, men likevel verdt et forsøk.

Opprett en profil (gjerne anonym om du ikke ønsker å "stå frem" der) på Gaysir ("homo-facebook"). Der går det an å søke etter andre brukere, riktiknok ikke på navn, men på alder, bosted osv. Hvis du plotter inn f.eks. Oslo og alder fra f.eks. 22-28 (ikke vet jeg hvor gammel denne instruktøren ser ut til å være) får du opp alle med denne informasjonen på sin profil.

Riktignok; den finnes flust av skeive jenter som ikke har profil på Gaysir, det finnes mange som har profil men ikke bilde, det kan godt være at hun har profil der men at du ikke klarer å finne den og det kan selvfølgelig godt hende at hun ikke er skeiv i det hele tatt!

Anyways, bare et tips. Vet hvordan den "desperate" følelsen du sitter inne med kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådleser
...:sjenert:

Dette var en meget kort kommentar fra Gjest. Kan vi ta det som et hint om at Gjest er identisk med en mye omtalt spinninginstruktør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjest er bare nysjerrig på hvordan det går..

Men hvem vet, kan vel tenkes at denne mye omtalte instruktøren sniker seg rundt her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest er bare nysjerrig på hvordan det går..

Men hvem vet, kan vel tenkes at denne mye omtalte instruktøren sniker seg rundt her... ;)

Hehe! ja, tenk om det.. Men da håper jeg hun sier i fra! :fnise:

Kjenner nok igjen det jeg har skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe! ja, tenk om det.. Men da håper jeg hun sier i fra! :fnise:

Kjenner nok igjen det jeg har skrevet!

Hvordan har den siste spinningstimen vært ts? Spennende å følge med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer også veldig på om det er noe nytt - dette er den tråden jeg følger mest med på faktisk. Er like spent hver gang jeg ser det har vært et nytt innlegg her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest jente

Ååååå...!! Jeg fant denne tråden i dag, og har nå lest meg gjennon hele(...!!!!..)

Er utrolig spent på hva som skjer :popcorn:

MASSE lykke til til deg TS :)

Synes forresten ABSOLUTT du bør legge henne til på facebook, det er helt harmløst, og du kan få svar på myyyyye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mari*

:popcorn:

Enig i at du kanskje kan ta sjangsen på FB. Ofte har en også tilgang til vennene selv om en ikke kan gå inn og se på hennes profil, så hvorfor ikke gå gjennom dem og se om noen av vennene også kan være dine? Gamle klassekamerater eller venner, ev. andre du også trener med som kan være lettere å legge til? Da er det lettere å legge henne til, og kanskje hun vil legge merke til deg gjennom "people yoy may now" og legge til deg :ler:

Er selv veldig spent på denne tråden da jeg føler meg i en liknende situasjon selv (bortsett fra at jeg har kjæreste og han er den snilleste som finnes...) Håper det bare er en "crush" for min del og at det snart går over... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være masse skaplesber eller binysgjerrig som følger denne tråden. Jeg får håpe at min fru ikke er blant dem..

Jeg tror bestemt at ts har en crush akkurat nå, og ikke ser klart signalene fra instruktøren. Likevel er det mange her som heier på ts, og vel håper på at et lite pikeeventyr skal utfolde seg her.

Men lykke til, ts. Du ha skjønt mer av hvor du står, men det er flere fisker der ute enn treneren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Ser ut til å være masse skaplesber eller binysgjerrig som følger denne tråden. Jeg får håpe at min fru ikke er blant dem..

Jeg tror bestemt at ts har en crush akkurat nå, og ikke ser klart signalene fra instruktøren. Likevel er det mange her som heier på ts, og vel håper på at et lite pikeeventyr skal utfolde seg her.

Men lykke til, ts. Du ha skjønt mer av hvor du står, men det er flere fisker der ute enn treneren din.

Det hadde jeg håpet,men bare om jeg hadde fått være med eller sett på :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så spennende! Jeg synes du må legge henne til på facebook ;) Det er jo helt harmløst, mange har jo masse "venner" de egentlig aldri prater med en gang, eller gamle klassekamerater fra barneskolen o.l., da synes jeg det er helt OK å legge til spinnginstruktøren som du faktisk har snakket en del med nå da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...