Gjest Gjest_annemor30_* Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Det står endel steder at hunder bare skal ha griseører 2 ganger i uken. Noen som kan forklare meg hvorfor? Er ny hundeeier..
FoxyFish Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Det blir jo spist opp, og da gjelder samme regel som med all mat; alt i moderate mengder. Jeg har ikke sett dette med to ganger i uka selv noe sted, hvor leste du det?
Gjest Alise Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Grisørene er tørket/røkte og kan være tunge for de små magene og fordøye... Har en liten hund og fikk anbefalt og ikke gi mer enn en max en halv om gangen da han var valp om jeg absolutt ville gi han det. Nå får han griseører kunn en sjelden gang.
Gjest mil Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Griseører er som sjokolade, best som lørdagsgodt =)
Trillrund Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har gått over til tørkede okseører, som er mye mindre fete enn griseørene. Siden de bare er tørket og ikke røkt, er de også bra for magen. Jeg gir ører for å holde tennene rene.
Gjest fisk Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Er det så mye fett i griseører da? kanskje derfor mine ikke går ned i vekt? ...selv om jeg gir de mindre mat!
Kvist Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Får man kjøpt tørkede hundeører? Sikker på at grisen min hadde likt det...
Gjest mil Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Får man kjøpt tørkede hundeører? Sikker på at grisen min hadde likt det... Hehe, jeg måtte google det. Får ingen relevante treff, så grisen må nok nøye seg med fantasien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå