Aurela Skrevet 3. februar 2009 #1 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva betyr erhvervskunde når man skal opprette et mobilabonnement? Jeg kan velge mellom erhvervskunde eller privatkunde, og lurer på hva erhverv betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 3. februar 2009 #2 Del Skrevet 3. februar 2009 Bedriftskunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 3. februar 2009 Bedriftskunde. Men hva er da erhvervskole? Bedriftsskole kanskje? Tenkte meg at det var noe i den duren, men ser liksom orden erhverv ganske mange steder mener jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 3. februar 2009 #4 Del Skrevet 3. februar 2009 Men hva er da erhvervskole? Bedriftsskole kanskje? Tenkte meg at det var noe i den duren, men ser liksom orden erhverv ganske mange steder mener jeg :gjeiper: Jeg vil tro at det betyr yrkesskole, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå