Gå til innhold

Kjære lille murrende Marve


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mitt elskede lille marsvin, du ble bare 3 år du gutten min, jeg savner deg sååå! nå er det en uke siden du ble syk, og snart en dag siden dyrlegen sa det var best du fikk slippe å lide lengere.. er så trist å gå inn på rommet dit og ikke se deg kose deg i høyet lengere, eller titte frem fra huset ditt, du lydde navnet dit du, kikket opp på meg og snakket tilbake når jeg ropte på deg, savner skjoinkinga de etter mat, den herlige lyden som kom når vi åpna kjøleskap døren.. lille svinet mitt du sov ofte i sengen vår du, og murret høyt når du koste deg eller fikk kos av kaninen din.. jeg håper indelig du ikke hadde det for vondt mitt lille pelskledde barn, at du skjønte behandlingen du fikk var for at jeg så desperat ønsket å redde deg.. de må ha lurt inderlig på dyreklinikken over denne voksene dama som grein så pga det lille marsvinet hennes, men da vet de ikke hvor vidunderlig skjønn du var gutten min, jeg gråter så over å ha mista deg, og lille kanin sitter i buret helt alene han ønsker nok at hans pelskledde kompanjong kunne holde han med selskap..

vi valgte en pen urne til deg svinet mitt, inne i et hjerte skal det stå navnet ditt, og du skal begraves i hagen til tante og onkel, sammen med de andre marsvinene som alt ligger der.. jeg håper du fikk et godt liv hos meg, er lei for de gangene jeg drøyde det når du ropte på mat, vit at du var høyt elsket pelsen min! sikkret meg litt pels fra deg, den skal jjeg ta godt vare på. er glad for alle bildene vi tok av deg, skal henge et på veggen i minne om deg.. glemmer deg aldri marve min, mammaen din elsket deg!

adjø lille Marve marsvin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Christabelle

:grine:

ååå, jeg føler med deg!

Begynner nesten å grine jeg. Utrolig hvor glad man blir i kjæledyrene sine.

*snufs*

Lille, søte Marve, hvil i fred! Nå lider han ikke lenger, men koser seg i agurkåkrene i Marsvinhimmelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anita_*

Føler med deg jeg også, gjest.

Dette var veldig gripende og vakkert skrevet. For oss som virkelig er glad i dyra våre kan det være utrolig vansklig å miste dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

en hel månde har gått siden du døde nå Marven min :( savner deg svinet mitt!! Lykkeliten ville ikke leve uten deg han :( har enda ikke ryddet ut fra rommet deres... er så trist å se buret, hjemmet der dere bodde.. elsker dere barna mine, ses på regnbuebroen!! kose dere i himmelåkeren elsklingene mine <3

Hvil i fred elskede lille Marve Marsvin.. du betydde så enormt mye for oss lille marsvingutten vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_mamma_*

et helt år er gått lille marsvin gutten min, mamma elsker deg å tenker på deg!!! murrende mrven min :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...