Gjest Gjest_Mina Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei Er det noen av dere katteeiere som har noe katteutstyr til overs? Klatrestativ, klorebrett, leker eller stelleutstyr? Jeg har tatt til meg en katt som tidligere eier ikke villa ha lenger. Jeg klarte ikke tanken på at de skulle avlive han. Jeg har sett han hver dag i gata, han er jo så kosete. Tenkte å høre om noen har noe de ikke bruker lenger, før jeg kjøper noe nytt.
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 sjekk ting som gies bort på finn.no dersom du ikke har gjort det kan hende du finner noe smart der! ofte dyrerelaterte ting som gies bort
Gjest Gjest_Mina Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 sjekk ting som gies bort på finn.no dersom du ikke har gjort det kan hende du finner noe smart der! ofte dyrerelaterte ting som gies bort Jeg har sett der Finner bare flere katter som trenger nytt hjem, ikke noe utstyr
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 (endret) ja, man blir gal av å se på alle kattepusene som trenger nytt hjem. jeg får seriøst lyst til å ta alle sammen og bare godta at jeg kommer til å bli den gale gamle kattedamen alle ungene er redde hjelper kanskje litt på om du sier hvor du bor? Endret 2. februar 2009 av Tinelise
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Vel vel, min kattepus er overlykkelig om hun får leke med litt søppel, bruskorker eller gammelt skrap som kan trille og selnges i luften. Sleng på en pappeske og lykken er komplett. Da vi fikk henne og hun var liten kattunge kjøpte så mye rart, inkludert klorestativ med et lite hus under. Etter nesten et år har hun begynt å trives inne i huset. Å få henne til å benytte seg av klorestativet er vel mer eller mindre umulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå