Engel Skrevet 16. april 2002 #1 Del Skrevet 16. april 2002 Er dere mye syk under svangerskapet? Mye borte fra jobben? Skjønner at dette kan variere mye fra person til person. Bare lurer litt. Lurer på masse! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 16. april 2002 #2 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har ikke vært syk en eneste dag hittil, untatt når jeg har migrene (ca. 1 gang per mnd). For de fleste gir migrenen seg når man blir gravid, men ikke for meg, nei. Kan jo ikke ta medisinene mine nå, gå det er slitsomt. Men jeg får sykemelding fra legen dersom jeg ringer når jeg har det, så det går fint. Jeg er vel kanskje av de heldige som ikke har vært noe dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 16. april 2002 #3 Del Skrevet 16. april 2002 Med førstemann var jeg kvalm og kasta opp i 9 mnd, pluss at jeg hadde jeg svangerskapsdepresjoner. Med andremann var jeg kvalm i 3 mnd. Så hadde jeg bekkenløsning.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #4 Del Skrevet 17. april 2002 Var hjemme en uke pga influiensa i vinter. Har nå vært sykemelt i 2 uke pga fare for tidlig fødsel,er i uke 28. Har aldri vært borte fra jobb før,så jeg synes det er litt ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 17. april 2002 #5 Del Skrevet 17. april 2002 Lå rett ut og spydde fra jeg var 2-3 uker på vei til jeg fødde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 23. april 2002 #6 Del Skrevet 23. april 2002 Hei Var sykemeldt 2 dager helt tidlig i svangerskapet pga uovervinnelig trøtthet, var en uke sykemeldt grunnet forkjølelse/infulensa før påske og er nettopp blitt 50% sykemeldt pga kynnere, svimmelhet og utslitthet. Regner ikke med å komme tilbake i 100% igjen før fødsel, desverre. Jeg har heller aldri vært borte fra jobben før, og synes det er ubehagelig å skulle være hjemme halve tiden uten å være skikkelig syk. Selvfølgelig tenker jeg på Lille-proppen, og at jeg ikke må være utslitt til fødselen, men det er ikke lett... Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (27+0)1212[ Dette Innlegg er endret av: Hestehoven den 2002-04-23 21:47 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. april 2002 #7 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg fikk tildenser til bekkenløsning og fikk forsterket alergier pluss noen nye alergier så jeg ble sykemeldt fra uke.16.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanja Skrevet 23. april 2002 #8 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har vært sykemeldt siden 5.mnd pga.bekkenløsning.Nå er jeg i uke 31 og kjenner att det bare blir værre. Men sånn ellers har jeg vært kjempeheldig,ingen plager av noe slag. Men det er jo enda en par mnd.igjen,så jeg kan nok få endel plager enda. Jeg krysser fingrene for att allt skal gå bra!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå