Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Så bra! Håper du reagerer bedre nå!

Vi får trolig ikke forsøk før sommeren, kjedelig, lei av å vente. Men om jeg plutselig skulle få plass så skal jeg starte på spray samtidig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Akkurat bestilt Puregonen jeg forhåpentligvis skal begynne å bruke over helga. Satser på at mensen kommer på søndag/mandag/tirsdag (har brukt provera..) sånn at det passer inn i skjemaet til legen.. tror dette skal bli bra, skal jobbe ut neste uke, så har jeg 3 uker fri! Blir spennende dette her, håper det går bedre enn forrige gang, Orker ikke flere skuffelser. Vil ihvertfall få bra nok egg og få satt inn et.. komme seg enda et skritt videre liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er runde 2 i gang. Tok nettopp første Puregonsprøyte. 150 IE. De ringte meg to ganger, fra sykehuset idag. Først var det meninga jeg skulle ta 100IE hver dag og på kontroll på mandag, men så skulle jeg ta 150IE og kontroll nå på fredag. Fordi jeg visstnok "er en hard nøtt å knekke", så de ville ha kontroll på meg såpass fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er runde 2 i gang. Tok nettopp første Puregonsprøyte. 150 IE. De ringte meg to ganger, fra sykehuset idag. Først var det meninga jeg skulle ta 100IE hver dag og på kontroll på mandag, men så skulle jeg ta 150IE og kontroll nå på fredag. Fordi jeg visstnok "er en hard nøtt å knekke", så de ville ha kontroll på meg såpass fort.

Håper de klarer å knekke nøtta denne gangen da ;)

Ønsker deg masse lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Lucky :)

første kontroll i morra. spent på å se om det har skjedd noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Lucky :)

første kontroll i morra. spent på å se om det har skjedd noe..

Spent på dagens resultat jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hopp!

da er jeg hjemme igjen fra kontroll, og det gikk veldig bra!

etter bare 3 dager med puregon hadde jeg 7-8 egg som var 12-13 mm store! og ikke en haug med bitte-bittesmå egg, som jeg hadde forrige gang. og ingen cyster! legen var veldig fornøyd med hvordan ting så ut, og jeg skal på ny kontroll på mandag.

nå skal jeg ta 150IE puregon i kveld, så 100 på lørdag og søndag, + en sprøyte for å hindre eggløsning på lørdag og søndag.

Happy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ganske bra tror jeg :)

Eggene hadde ikke vokst KJEMPEmasse, men litt. Og de andre små eggene var blitt litt større også. Men men, på fredag blir det uttak! (og evt. innsetting på mandag om alt går bra!)

Så nå er vi ganske spente her, kan man si :)

Skal ta en liten dose Puregon i kveld, + den forhindre-eggløsnings-sprøyta i kveld og imorra. Så er det eggløsningssprøyte onsdag kveld.

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Hei!

Har ikke vært her før, men sitter i en lignende situasjon som deg!

Så spennende det er nå da!! Håper virkelig at Puregon er det som skal til for at du får fine egg :) Krysser fingrene for at du får innsetting på mandag.

Selv brukte jeg Gonal 150ml da jeg skulle ta ut egg, noe som ikke gikk helt etter planen. Har ennå ikke kommet så langt at jeg har fått noen innsetting, men håper det skjer ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid koselig med nye fjes i boka :)

Hadde samme "problemet" med Menopur, eggene ville liksom ikke.

HÅPER på innsetting om ei uke... dette er skikkelig nervepirrende greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satte eggløsningssprøyta i går kveld. så nå sitter jeg liksom her å kjenner etter om det skjer noe.. hehe. men det gjør jo ikke det! er mindre øm i magen og sånn..

hva er det som pleier å skje egentlig? ingenting? :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker aldri noe av eggløsningsprøyta...

Ikke annet enn at jeg synes den er vond å sette, den nåla er liksom ikke spiss nok, går ikke gjennom huden uten masse press :(

Lykke til med uttak, denn gangen går det! :hoppe:

Endret av Prada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Håper også det går bra nå... :)

Heldigvis har eggstokkene roet seg litt ned.. var utrolig øm og undersøkelse på mandag var litt ubehagelig... :/

Men nå kjenner jeg ikke så mye til de. Hender det stikker i litt nå og da, men.

Noe jeg bør være klar over/huske på i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fikk ut 6 egg!

så da er det bare å vente på å å høre om noen av dem blir befruktet. nervepirrende, dette her.

fikk noe pille-greier jeg må ta for å "tykne til" livmora mi. så skal jeg begynne med crinone i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...