Gå til innhold

Kryss fingre og tær!


flowergirl777

Anbefalte innlegg

Ja, vi er jo ikke spesielt gamle.. mannen er snart 32, jeg er 28. men det hjelper liksom så lite når vi alt har prøvd i over 4 år...

.

Kjenner meg igjen der... Mannen er 31 og jeg er 28 (29 på lørdag ;) )og vi har prøvd i 5 år. Da vi var på RH sa de forskjellige at : dere er jo så unge så dere har mange sjanser igjen.. Synes ikke det hjalp med ung alder når vi brukte evigheter på å få dette til.. :huff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå, syns vekta mi er så rar.. går fra 77kg til rett oppunder 80 ilpøpet av en dag eller to.

men men.. vi får se om det hjelper noe.

tenker å ta oss en sydentur i sommer, DA får jeg garantert mensen! om jeg ikke har hatt mens på 4 år, kommer den sikkert da!

ikke hørt noe fra ullevål enda heller.. de skulle jo ringe og høre hvordan det gikk.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei, bare innom og hilser på! Er ny her og leser litt i andres dagbøker.

Håper du har en koselig sommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Coriander! Litt treig til å svare, men.. koselig med nye prøvere :)

----

Som sagt, litt stille fra denne kanten i sommer. Men nå har jeg ihvertfall fått svar på prøvene vi tok, og det viste seg at jeg er "utsatt" for blodpropper, og at jeg muligens kan få behandling for dette ved evt. neste graviditet. Så da er vi litt mer positive ihvertfall :)

Og jeg skal ringe til sykehuset igjen på mandag og si ifra at vi vil igang med en ny runde med IVF. Så da satser vi på at jeg er gravid i løpet av 2 måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere?

hei hei!

gått helt i glemmeboka denne dagboka gitt..

her er det spennede om dagen! fikk satt tilbake et embryo på onsdag! hadde uttak på mandagen og fikk også denne gangen ut over 30 egg..

så nå har jeg 5 til på frys også.

hvordan går det med dere, Prada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var gode nyheter! Gratulerer som ruger! :hoppe:

Får håpe det fester seg og blir denne gangen, og at du slipper noe frysetull.

Her nærmer det seg heldigvis termin etter hvert. Utolig glad for å ha en baby i magen, men synes det er tungt å være gravid og gleder meg mest til det er over og jeg får hilse på den nye babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. er litt negativ om dagen.. ei uke og en dag siden innsetting nå, og ingen symptomer egentlig.. lite tro på at dette fungerer igrunn :/

om jeg må ty til frys, sa legen at vi måtte prøve "alternative" metoder for å få det til å funke.. hva nå enn det skulle være, aner jeg ikke men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! :hoppe: Ingen symptomer har ikke noe å si spør du meg, sånn helt i starten er det lite å merke altså. Mensverk er et av de første tegnene for de fleste... Krysser fingrene for at den sitter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: den er positiv ja :)

tror den første gangen den var svaaaaak positiv var en uke og en dag etter innsettinga.. og den har jo blitt sterkere etterhvert da.

er utrolig trøtt og sliten om dagen, vondt i ryggen, og i morges var jeg skikkelig svimmel, gikk nesten i bakken da jeg kom ut av dusjen... kanskje jeg er blodfattig?

går jo på fragmin, og så tar jeg fortsatt crinone selv om ullevål sier at jeg bare skal ta crinone i to uker etter innsetting.. det står jo faktisk i "bruksanvisningen" at det skal taes i opptil 12 uker" da om du blir gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Må være bra med hcg denne gangen da siden du fikk positiv test så tidlig.

Blodtrykket kan bli veldig lavt i begynnelsen av graviditeten, jeg måtte holde meg fast når jeg reiste meg opp.

På mitt sykehus var det litt varierende beskjeder på virkningen av crinone utover 14 dager etter innsetting, men jeg hadde som deg helt klart fortsatt med crinonen. Kroppen har jo ikke laget progesteron selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :)

nja, litt usikker på hcg'n min altså.. er jo 4+4 idag, men tok en digital test med ukeindikator istad, og den viste 1-2 uker.. altså... 3-4 uker. men det er jo ikke sikkert det har så mye å si.. sier vi :sjenert:

har sagt at jeg ikke skal stresse sånn med hcg'n og slik denne gangen (ikke stresse generelt egentlig) og bare.. relax. får ringe ullevål på mandag og avtale ul og sånn tenker jeg.

men det er helt utrolig hvor trøtt jeg er, og hvor lite jeg orker.. føler at jeg aldri blir uthvilt.

i tillegg merker jeg at kvalmen sniker seg på hvis jeg går for lenge uten å spise.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...