Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 Tror du jeg kan få låne avataren din i dag? Jeg har en kjempeoppvask som venter på ham... :D *Me like* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. juni 2003 #2 Del Skrevet 30. juni 2003 Beklager, så ikke nødskriket ditt før nå! Men jeg reiser på ferie i morgen, så jeg trenger han ikke før på fredag og du kan bare låne avataren min så lenge! Han er kjempedyktig på oppvask, og ikke så rent lite flink på andre områder heller... Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 *kremt* *kremt* Denne avataren var faktisk min en stund den. Et par mnd tidligere i år. Ble helt paff når jeg så den igjen. Skvatt nesten. Trodde et øyeblikk at jeg hadde byttet tilbake avatar uten å huske det, helt til det demret at *nora* ikke er Maiken :o Irrelevant...men tenkte bare å nevne det. Han er ganske flink å lage superduper omelett. I tillegg. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Også renser han sluker uten et kny Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 #5 Del Skrevet 30. juni 2003 ... sånn går det når dere driver å bytter rundt... ikke bare forvirrer dere oss andre ... men dere selv også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 5. juli 2003 #6 Del Skrevet 5. juli 2003 *kremt* *kremt* Denne avataren var faktisk min en stund den. Et par mnd tidligere i år. Ble helt paff når jeg så den igjen. Skvatt nesten. Trodde et øyeblikk at jeg hadde byttet tilbake avatar uten å huske det, helt til det demret at *nora* ikke er Maiken :o Irrelevant...men tenkte bare å nevne det. Han er ganske flink å lage superduper omelett. I tillegg. Maiken Uff da! Det var jeg faktisk ikke klar over Maiken!! Jeg måtte bytte avatar, hadde en dansende Tommy (fra Tommy & Tigern), men det er ei som har helt lik, og etter å ha lett en stund, fant jeg denne på Cupido.no... Syns han er litt smukkas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. juli 2003 #7 Del Skrevet 5. juli 2003 Dere har bildet - jeg har mannen... eat your hearts out... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå