Happy Feet Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #1841 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Nammm, de lilla påske sjokoladeeggene er supergode, Devilina! Suuuperdeilig med langhelg, Lucky?. Nå er snart denne over, men så er det bare tre dager på jobb, så venter nylanghelg! Ja, tida flyr avsted, Missiw. Jeg er glad for hver uke jeg legger bak meg, gleder meg sånn til å hilse på den lille som bor i magen min. Bare ca 17 uker igjen nå! Gode til dere alle! ****** Superdeilig med fri på en mandag! Skulle hatt tre-dagers helger hver helg, helga blir så mye lenger. Var så deilig å bare sove videre når kjære sto opp i dag, selv om jeg nesten hadde litt dårlig samvittighet for at jeg kunne sove videre. Kjære var så trøtt, stakkar. Vi står alltid opp samtidig, og de gangen vi ikke gjør det, er det ekstra hardt å stå opp for den ene stakkaren som må opp først. Har ryddet masse i dag. I sånne roteskuffer jeg virkelig har gruet meg til å ta fått på. Sånne skuffer med alt mulig rot jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av. Hadde planlagt å ta det i dag, men måtte likevel psyke meg opp skikkelig før jeg fikk satt i gang. Men pussig nok, når jeg ført var i gang, koste jeg meg faktisk, selv om jeg har gruet meg for de skuffene i lang tid. Må jeg huske på til neste gang - det er faktisk ikke så ille som jeg skal ha det til oppi hodet mitt. For ikke å snakke om den deilige følelsen jeg sitter igjen med når det er gjort. Jeg er så fornøyd med meg selv! Har også ryddet bort alt vi har kjøpt til lillegutt. Foreløpig har det bare stått stuet bort i poser, men nå er det brettet pent sammen og sortert i skuffer. Var så koselig å brette sammen alle de søte klærne vi har kjøpt til han. Når jeg sitter og ordner med tingene hans, er det nesten så jeg kan se han for meg, kjenne lukta av han og huden hans mot min. Jeg aner jo ikke hvordan han er, men jeg fantaserer likevel om han er og hvordan livet med han vil bli. 23 uker i dag! Endret 22. februar 2010 av Happy Feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2010 #1842 Del Skrevet 22. februar 2010 Har også ryddet bort alt vi har kjøpt til lillegutt. Foreløpig har det bare stått stuet bort i poser, men nå er det brettet pent sammen og sortert i skuffer. Var så koselig å brette sammen alle de søte klærne vi har kjøpt til han. Når jeg sitter og ordner med tingene hans, er det nesten så jeg kan se han for meg, kjenne lukta av han og huden hans mot min. Jeg aner jo ikke hvordan han er, men jeg fantaserer likevel om han er og hvordan livet med han vil bli. 23 uker i dag! Så herlig Begynner dere å få mye på plass til lillegutt eller? Deilig med opprydning i roteskuffer da, trengs her snart også Tenker stadig på deg når jeg rydder her hjemme og tar meg i å legge ting på en midlertidig plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #1843 Del Skrevet 23. februar 2010 Vi begynner å få en del på plass, selv om det fortsatt er mye som gjenstår. Vi har iallefall nok av håndklær, kluter, sengetøy, dyner og denslags. Det meste av det vi trenger av klær til å begynne med har vi vel også i boks, men der mistenker jeg at det kommer til å bli handlet inn litt til... Det er jo så mye fint, så vanskelig å styre seg. Mangler større ting som vogn, seng og sånt, men der vet vi hva vi skal kjøpe, så det er egentlig bare å få somlet seg til å gjøre det. Tenker stadig på deg når jeg rydder her hjemme og tar meg i å legge ting på en midlertidig plass Hehe, så bra. Jeg tenker på deg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. februar 2010 #1844 Del Skrevet 23. februar 2010 ÅÅÅÅ det er så koselig å brette de bitte små klæra man har kjøpt. Har en hel stor skuff med masse små plagg i nå Gjenstår bare å få vasket de før de blit tatt i bruk, liker ikke den butikk lukten på klær Roteskuffer er jeg glad jeg ikke har... men hadde jeg hatt en større leilighet skal man ikke se bort i fra at det hadde blitt noen... jo mer plass jo mer ting har man Var å kjøpt dyne og pute i dag på princess, 30% avslag Seng, vogge og vogn fikk vi av den ene søsteren til kjære i går og det står pent oppe hos svigers og venter på å bli tatt i bruk Gud så mye man trenger i grunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. februar 2010 #1845 Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe, så bra. Jeg tenker på deg jeg også. Godt vi kan inpirere hverandre til å være flinke Ikke lett å styre seg i kleskjøp kan jeg tenke meg...er jo så utrolig mye fint Hvilken vogn skal dere kjøpe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. februar 2010 #1846 Del Skrevet 24. februar 2010 Mangler større ting som vogn, seng og sånt, men der vet vi hva vi skal kjøpe, så det er egentlig bare å få somlet seg til å gjøre det. Jeg er så langt veldig fornøyd med vogna! Har fått testet den på snøen og den er lett å trille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1847 Del Skrevet 26. februar 2010 ÅÅÅÅ det er så koselig å brette de bitte små klæra man har kjøpt. Det er kjempekoselig! Var å kjøpt dyne og pute i dag på princess, 30% avslag Seng, vogge og vogn fikk vi av den ene søsteren til kjære i går og det står pent oppe hos svigers og venter på å bli tatt i bruk Gud så mye man trenger i grunn.... Vi har også kjøpt inn sånne ting på både Princess og Kid til 40 og 30 % rabatt. Er jo så mye en trenger, så kjempefint når en kan få litt rabatter. Så deilig ha fått både seng, vogge og vogn! Tenk, ikke så mange månedene til dere kan ta det i bruk nå... :rødme: Hvilken vogn skal dere kjøpe da? Vi skal ha Emmaljunga Duo Edge. En fin, stor og kraftig vogn. Bare håper den ikke blir for tung, men vi trenger en litt robust type her vi bor, så tror den blir bra. Har vært veldig spent på å høre Missiws erfaring, og det lover jo godt! Jeg er så langt veldig fornøyd med vogna! Har fått testet den på snøen og den er lett å trille! Så godt å høre! Har vært veldig spent på hvordan dere synes den er skjønner du, men tenkte jeg skulle vente til noen uker etter fødsel før jeg begynte å mase. Dere har den med sportunderdel dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1848 Del Skrevet 26. februar 2010 Heeelg for min del, jeg har fri i dag! Har sovet lenge i dag, spist lang frokost med aviser fra de to siste dagene og snakket en time med mamma i telefonen. Fin start på dagen og helga! Nå er planen å vaske huset. Gjøre det skikkelig helgefint og koselig her. Og så har jeg lyst til å bake sjokoladekake til kjære kommer hjem. Å bli møtt med lukten av nyvasket hus og rykende fersk sjokoladekake, må vel bli en fin måte å starte helga på for han. Vi koser oss så i helgene! Og tenk, bare ca 17 helger igjen til lillegutt er her. Det er jammen rart å tenke på! Og deilig, jeg kan ikke få møtt han fort nok. Eller jo, han får vær så god holde seg inne i magen til terminen. Leser flere svangerskapsbøker om dagen og når jeg leser om for tidlige fødsler, blir jeg så redd for å oppleve det selv. Noe skal en alltid bekymre seg for, tydeligvis. Prøve å ikke tenke på skumle ting som kan skje og heller nyte dagene som gravid. Dagene er ganske fine med lillegutt som turner i magen og sender mamma og pappa hilsener i form at dunk som både kan sees og kjennes godt uten på magen. God helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 26. februar 2010 #1849 Del Skrevet 26. februar 2010 Prøve å ikke tenke på skumle ting som kan skje og heller nyte dagene som gravid. Dagene er ganske fine med lillegutt som turner i magen og sender mamma og pappa hilsener i form at dunk som både kan sees og kjennes godt uten på magen. God helg, jenter! Kan du se sparkene også du da, så hærlig :rødme: Ha en kjempe fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1850 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, jeg har gjort det i en ukes tid, så sikkert ikke lenge før du kan se det heller. Det er skikkelig koselig og morsomt, magen hopper. God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1851 Del Skrevet 26. februar 2010 Huset er vasket og sjokoladekaka er både bakt og spist (altså ikke hele da ). Kjæresten synes det var veldig deilig å komme hjem til nyvasket hus og rykende fersk sjokoladekake. Nå er det middagslaging, så skal vi på trening. Jeg gleder meg til å kjenne den gode følelsen av å ha trent etterpå. Det er det beste med hele treninga! Etterpå skal vi slange oss i sofaen og se på OL til vi sikkert sovner. Det har blitt tradisjon disse to OL-ukene. Gleder meg til stafetten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. februar 2010 #1852 Del Skrevet 26. februar 2010 Det høres fantastisk ut å komme hjem en fredag til nyvaska hus og sjokoladekake Gjerne send over litt kake som jeg kan spise under stafetten her hos meg Ha ei flott helg, og kos dere med den hoppende magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. februar 2010 #1853 Del Skrevet 27. februar 2010 Innom for å ønske en fortreffelig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 27. februar 2010 #1854 Del Skrevet 27. februar 2010 Så flink du er om dagen, både vasker, baker og trener Hvor mye trener du for tiden da? Jeg får som regel en svømmetur, en skitur og om jeg er flink så blir det også en lengre gåtur og litt styrketrening hjemme i løpet av uken. Ikke så mye som før, men føler det hjelper meg litt med å holde meg i form iallefall. Hverdagene flyr veldig fort når man jobber fullt og det er godt å ta det med ro litt innimellom også. Fått litt bakedilla da, jeg som aldri har likt å bake før.... I dag baker jeg Ingers Rugbrø Graviditeten gjør mye rart med meg Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2010 #1855 Del Skrevet 27. februar 2010 [ Og tenk, bare ca 17 helger igjen til lillegutt er her. Det er jammen rart å tenke på! Og deilig, jeg kan ikke få møtt han fort nok. Eller jo, han får vær så god holde seg inne i magen til terminen. Tenk bare 17 helger igjen ja, går fort det Skjønner godt du gleder deg til å møte lillegutt ja, blir nok fantastisk Er nok greit at han holder seg inne til nærmest mulig terminen ja, prematurfødsel er nok ikke bare bare Flink du var som hadde storrengjøring i går da! og sjokoladekake God helg til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1856 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei honning, Devilina, Rosa76 og Lucky?. Takk for koselige hilsener og (fortsatt) god helg til dere også. Rosa76: Jeg prøver å få trent tre ganger i uka - fredag, søndag og enten tirsdag eller onsdag. Da tråkker jeg 30-40 minutter på elipsemaskin først og så trener jeg styrke etterpå. Men dessverre blir det ofte til at en av disse dagene faller bort fordi jeg ikke orker/ eller at det ikke passer. Det er stor forskjell for meg å trene etter jobb mot å trene på en fridag. Jeg er veldig sliten etter jobb og det blir et ork å komme seg på trening. Derfor dukker det ofte opp "gode" unnskyldninger for å ikke dra. Og så har jeg som mål å i tillegg få tatt et par raske gåturer i uka, men der finner jeg også som oftes gode unnskyldinger som for mye snø, for kaldt, for glatt osv... Kjekt å ha været å skylde på! Følte meg litt småflink på fredag, men jeg hadde aldri orket både huskvask, kakebaking og trening hadde det ikke vært for at jeg hadde fri hele dagen. Synes du virker veldig flink med treninga du også med både svømming og skiturer! Selv om det ikke blir så mye trening som vi kanskje ønsker, synes jeg vi er flinke som klarer å få til litt trening i løpet av uka. Viktig å lytte til kroppen og slappe av når en kjenner seg sliten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1857 Del Skrevet 28. februar 2010 Nå har jeg ryddet i undertøyskuffene. Bort med alt som ikke passer/ er ubehagelig osv. Skal bli spennende å se hvor mye av det som kommer til å passe etter fødselen. Uansett - deilig å bli kvitt alt jeg ikke bruker, så er det mulig å finne fram til det jeg faktisk kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1858 Del Skrevet 1. mars 2010 24 uker i dag! 4 arbeidsuker til påskeferie! Vi er inne i årets første vårmåned! (selv om det ikke føles sånn når man titter ut av vinduet.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mars 2010 #1859 Del Skrevet 3. mars 2010 :strix: Gratulerer med 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mars 2010 #1860 Del Skrevet 3. mars 2010 Endelig vår(-månad). I Trondheim snødde det i dag, så ikkje akkurat vårstemning, men det nærmar seg iallfall. Gjett om eg fekk lyst på sjokoladekake nå, då. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå