Gå til innhold

Cæmis Sin Bryllupsdagbok!


Cæmis

Anbefalte innlegg

Hei sveis! :vinke: :vinke:

Da ble jeg plutselig revet med og vil ha en bryllupsdagbok selv! :ler:

Det er enda en god stund til jeg gifter meg med min kjære, men det er aldri for tidlig å begynne med planlegging synes nå jeg! :)

Vi skal gifte oss 14.august 2010, og har vært forlovet siden nyttårsaften 2008/2009! :rødme:

Jeg liker å ha utrolig god tid da jeg elsker planlegging og organisering :sjenert: ...så jeg koser meg to bits!! :jepp: Jeg har allerede kjøpt 4 bryllupsmagasiner og har merket sider med interessante ting jeg ønsker å vurdere til bryllupet. Min kjære bare smiler og rister på hodet og mener at om jeg måtte kunne jeg mest sannsynlig ha giftet med neste mnd siden jeg allerede har "planlagt" det meste. :ler:. Nå venter jeg på ny utgave av Ditt Bryllup som kommer i Februar! :popcorn:

Under er listen med ting som jeg må ordne. Noe er allerede i boks, men det er en del igjen! :hoppe:

Kirke

Salmer

Trompetist

blomster kirken

ringer

Transport

bukett

blomst til brudg, forl, far

toastmaster

Gjesteliste

forlover brud

forlover brudgom

Lokalet

Cateringselskap m/ servitører

Bryllupskake

kaker

drinke

Musikk og stereo

Brud:

Brudekjole

underskjørt

Sko

Strømpebånd

Smykker

slør

frisør + sminke m/prøvetime

negler

Hårpynt

Brudgom og forlover:

leie av dress

sko

forlover brud:

frisyre og sminke

tjenester:

Fotograf

Fargetema

Bordpynt

lys

bordkortholdere

bordkort

gaver til gjestene

Servietter

Duk

Blomster

invitasjoner

kirkeprogram

dikt/teksthefte med samlede ord fra familie og venner i stedet for sanger

takkekort

gjestebok

hotel til bryllupsnatten

Bryllupsreise

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja...mitt første innlegg i min egen dagbok, ikke helt den mest positive nyheten fra forretningen min kjære kjøpte min ring fra.

Ringen var noen nr for stor da han fridde så vi fikk beskjed om å kunne få en ny. 3 uker sa de...nå har det gått 4 og de har endret antall uker til 6-8. WHAAAAT!?!

Jeg er forlovet, jeg vil ha ringen min!!!!

*furtesomenlitenbaby*

sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :goodbye: !

Det ser jo ut som om dere begynner å få ting på stell allerede! Iallefall mye mer enn vi hadde da vi hadde 1,5 år igjen. :sjenert:

Utrolig surt med ringen din da. Min kjære fikk bare prøveringer han, for han hadde selvfølgelig ikke peiling på at ringer måtte bestilles, de kunne ikke bare bli plukket ut i butikken som han trodde (og meg også sånn by the way...). Og da han kom der 2 dager før vi skulle på ferie var det litt sent for å si det sånn. :fnise: Så da han fridde til meg fikk jeg en ring der det stod ''Din Tom Erik''. :skratte: Men da vi kom hjem fra ferie i 2 uker var jeg så vant med ringen at jeg ikke ville gi slipp på den. Følte meg helt naken den tiden det tok å få nye. :sukk:

Forlovelse på nyttårsaften hørtes jo kjemperomantisk ut. Var det det? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med egen bryllupsdagbok :vinke:

Når jeg laget dagbok her inne var jeg den eneste 2010-bruden, det begynner å bli flere av oss nå :Nikke:

Håper du får ringen din kjapt. Kjedelig å måtte vente og vente. Det er lov å furte litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :goodbye: !

Det ser jo ut som om dere begynner å få ting på stell allerede! Iallefall mye mer enn vi hadde da vi hadde 1,5 år igjen. :sjenert:

Utrolig surt med ringen din da. Min kjære fikk bare prøveringer han, for han hadde selvfølgelig ikke peiling på at ringer måtte bestilles, de kunne ikke bare bli plukket ut i butikken som han trodde (og meg også sånn by the way...). Og da han kom der 2 dager før vi skulle på ferie var det litt sent for å si det sånn. :fnise: Så da han fridde til meg fikk jeg en ring der det stod ''Din Tom Erik''. :skratte: Men da vi kom hjem fra ferie i 2 uker var jeg så vant med ringen at jeg ikke ville gi slipp på den. Følte meg helt naken den tiden det tok å få nye. :sukk:

Forlovelse på nyttårsaften hørtes jo kjemperomantisk ut. Var det det? :fnise:

Ja, vi har begynt å få fart på sakene her, men nå er det igjen ting vi må vente litt med å planlegge :).

Fikk faktisk ringen min i dag , så snakker om sola! Nå sitter den fint på fingeren min! :rødme:

Hihihi, det står ikke "Din Tom Erik" i min i hvertfall...:ler:, jeg får se om vi graverer inn noe, men akkurat nå vil jeg ha den på litt :rødme:...håper ikke det tar lang tid å gravere inn! Hadde vært hyggelig med en dato i hvertfall!

Det var veldig romantisk at han fridde på nyttårsaften!!! Vi sto der i Hyde Prk London og tittet på fyrverkeriet da han plutselig snublet ned på kne :fnis:...jeg hoppe visstnok opp og ned (noe jeg ikke selv husker)...tror det kom noen gledestårer også! Utrolig overrasket! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med egen bryllupsdagbok :vinke:

Når jeg laget dagbok her inne var jeg den eneste 2010-bruden, det begynner å bli flere av oss nå :Nikke:

Håper du får ringen din kjapt. Kjedelig å måtte vente og vente. Det er lov å furte litt da ;)

Takk for det! :):vinke:

Ja, jeg ser det begynner å bli fler av oss etterhvert! Er enda lenge til, men man kanaldri være for tidlig ute! :ler:

Fikk jo også ringen min i dag, så nå er jo alt helt supert! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da har vi plutselig endret fargetema: Lilla, blanding av lys og mørk.

Opprinnelig skulle vi ha lime, men så ble liksm lilla mer oss :)!

Vi tenkte først at lilla ville være for mørkt til et august bryllup, men når jeg ser på bilder er det ganske fint! :)

Hurra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lekker kjole :strix:

Skal bli gøy å følge med deg videre til den store dagen deres :strix: :strix:

Gratulerer så mye med forlovelsen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :strix: :strix: :strix:

Jeg var gal i et par minutter i ste og la inn et bud på en annen kjole på Ebay...:haar::sjenert:

Er ikke den samme kjolen :( , men alikevel en maggie kjole som er uuuutrolig nydelig (på bildet) og hvis jeg vinner den å snakker vi 12 000 spart!!

Selv om den helt klart er kopi så håper jeg den blir fin...ser jo at andre her er fornøyde med Ebay kjoler! Jeg får krysse fingrene!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :strix: :strix: :strix:

Jeg var gal i et par minutter i ste og la inn et bud på en annen kjole på Ebay...:haar::sjenert:

Er ikke den samme kjolen :( , men alikevel en maggie kjole som er uuuutrolig nydelig (på bildet) og hvis jeg vinner den å snakker vi 12 000 spart!!

Selv om den helt klart er kopi så håper jeg den blir fin...ser jo at andre her er fornøyde med Ebay kjoler! Jeg får krysse fingrene!

:D

Få se link til kjolen da :jepp:

Penger spart er alltid smart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, kjøpskvaler! :sjenert:

Jeg liker ar kjolene er litt store jeg da, så kan man justere med underskjørt om man synes det blir for mye...selve kjolen er jo stor, så man trenger jo ikke 3 ringers underskjørt liksom. Man skal helst kunne komme seg igjennom vanlige døråpninger :fnise:

men...here goes nothing:sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

http://www.weddings.hu/images2/0805/BD0072F/brielle-k.jpg

:strix:

Endret av Cæmis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh, kjøpskvaler! :sjenert:

Jeg liker ar kjolene er litt store jeg da, så kan man justere med underskjørt om man synes det blir for mye...selve kjolen er jo stor, så man trenger jo ikke 3 ringers underskjørt liksom. Man skal helst kunne komme seg igjennom vanlige døråpninger :fnise:

men...here goes nothing:sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

brielle-k.jpg

:strix:

Jeg vet av en sydame som kan sy den første kjolen du bestemte deg for, til deg..

Det blir en kopi, men penger spart.. :sjenert: Jeg skal selv bruke henne til å sy min kjole, og betaler 2600,- for den..

Nydelig kjole, har selv sett på den.

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye som har hendt siden sist jeg var inne. :fnise:

Kjolene var nyyyydelige begge to! :dåne: Det er så gøy å se hva andre skal ha på seg på den store dagen. :rødme:

Vi har enda ikke fått gravert noe i ringene våre, for jeg vil ikke gi slipp på ringen min. :sjenert: Som jeg sa tidligere, så føler jeg med fullstendig naken uten, og gravering tar jo gjerne en ukes tid skulle jeg tro. Det må jo gjøres, men vi har bare utsatt det i det uendelige. Det skal nok bli gjort til bryllupet i alle fall. Vi skal ha uendelighetstegnet, navn og bryllupsdato vi. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hallo! Jeg vil også si :goodbye: hallo! Kjekt å se i bryllupsdagboken din! Lykke til med planleggingen! Har begynt så smått selv, men er vel gjerne 3 år før vi blir gifte, selv om jeg vil NÅ :rødme: må bli ferdig med bachelor først har jeg tenkt :Nikke: men da er det god tid til å få alt 100% - og det er bra! Du har god tid du også! Fordel oppgavene utover, så får du et rolig race til MÅL!

Flotte kjoler, Maggie S har fantastiske kjoler :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

huff nå er det lenge siden jeg har vært her inne!

Hyggelig å se at noen har rotet seg inn på min dagbok selv om jeg ikke har vært den mest aktive! :D :fnise:

Føler jeg skulle ha vært flinkere til å skrive, men det kommer seg vel etter som dagen nærmer seg og ting kan begynne å bookes/bestilles! :duskedame:

Maggie sottero sin Bianca ligger fortsatt på 1 plass, men det er så mange andre kjoler jeg har lyst til å prøve, så jeg får se! :)

I dag er det 1 år og 5 mnd til vi skal gifte oss :strix::strix::strix::strix::strix:

Tiden går så utrolig fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg på din dagbok også, vi ligger jo noenlunde likt i løypen :vinke:

Den første kjolen du la ut er jo bare helt nydelig, tittet på den i ett magasin jeg har, og den var så utrolig søt. :strix:

Jeg har også snev av galskap og er innom ebay og titter, og har så lyst å prøve å legge inn bud på kjoler, men så tør jeg liksom ikke helt, for jeg er så redd for at den ikke blir noe fin. Selv om jeg har lest at flesteparten er fornøyde med kjolene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...