firewater Skrevet 31. januar 2009 #41 Del Skrevet 31. januar 2009 ROFL. Det er helt rått med gutter. Hvis ingen fikk vite om det, så er det mange gutter som kunne pule litt av hvert. Seriøst. hehe. Gutter flest har en utrolig lav terskel hvis ingen fikk vite om det. Det stemmer nok, hvorfor skulle man ikke hatt det?^^ En god kuse kan gjøre opp for mye dårlig ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #42 Del Skrevet 1. februar 2009 Ellers så tror jeg noen norske menn ser på utenlandske damer som litt "billige". Det er liksom greit å ha sex med ei billig dame, men det er ikke en slik dame de vil ha som kjæreste. En annen ting er vel at menn som er sammen med utenlandske damer kan bli sett litt ned på av andre. Da er han enten en taper som ikke får seg ei norsk dame eller så er han en kontrollerende konemishandler. Satt på spissen... Dette er det verste jeg har hørt, det du sier er like dumt som myten om at blondiner er billigere enn brunetter! Dette hadde ingenting med saken å gjøre, har du ikke noe logisk å si, så ikke si noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 1. februar 2009 #43 Del Skrevet 1. februar 2009 Dette er det verste jeg har hørt, det du sier er like dumt som myten om at blondiner er billigere enn brunetter! Dette hadde ingenting med saken å gjøre, har du ikke noe logisk å si, så ikke si noe i det hele tatt. Jeg er enig i det du sier, at det ikke har med virkeligheten å gjøre. Men jeg tror det er enkelte norske menn som innbiller seg det, kanskje de som har hatt mest kontakt med prostituerte? For akkurat der er jo andelen utenlandske kvinner høyere. Noen menn har vel problemer med å skjønne at dette ikke gjelder ellers i samfunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 1. februar 2009 #44 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er jo ingenting galt med å skrive det folk faktisk oppfatter, det er jo helt riktig. Hvis jeg ser en hvit nordmann med en asiatisk jente så tenker man selvfølgelig thaikone før man tenker noe annet. Jeg kan ikke noe for det og vet at ikke alle gjør det, men jeg skal jo ikke nekte for det. Det blir for dårlig å si "har du ikke noe logisk å si" når det han sier faktisk stemmer med en del menneskers oppfatning. Det trenger ikke være sant så lenge enkelte tror det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cr Skrevet 2. februar 2009 #45 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er ei utenlandsk dame i slutten av 20-årene som har bodd her i Norge i noen år. Jeg kommer fra et EU-land i Sør-Europa (som er et populært feriested for mange nordmenn) .Jeg har høy utdanning og en god jobb og er pen også (det sier ikke jeg ,men mange andre,spesielt menn).Klart jeg skiller meg litt ut utseendesmessig : jeg har jo ikke blå øyne og blondt hår, (jeg har brune øyne og brunt hår) ,men er ellers like lys i huden som de fleste nordmenn. Problemet er jo at jeg ikke kan finne meg kjæreste.Klart jeg får mye oppmerksomhet av menn og mange som vil ha sex med meg og sier at jeg er så pen og tiltrekkende,men det stopper der. Ingen vil ha noe mer,Og jeg forstår ikke hvorfor. Vil norske menn bare ha norske damer som kjærester? Alle de som var interessert i meg og som jeg hadde sex med og håpet at det skulle bli noe mer,har etterpå funnet seg norske damer som kjærester.Og jeg følte meg brukt.Det mest merkelige er jo at alle disse mennene sa til meg at de var lei av norske jenter og at de ville ha noe annerledes .... Nå skippa jeg å lese hele tråden, men jeg kan aldri tenke meg du ikke treffer menn som ønsker forhold med deg fordi du er utenlandsk. Så da tenker jeg at du enten 1) omgås med den typen menn som generelt sett ikke er interessert i noe mer enn sex men som likevel har blitt lurt inn i et forhold av en durkdreven norsk dame som kan "gamet" ;p 2) satser litt over din liga (kvalitet blir straks hardere å få klåa i - for kvinner - når du krever noe permanent) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølgn Skrevet 2. februar 2009 #46 Del Skrevet 2. februar 2009 tviler jeg ekstremt sterkt på, iom at de fleste gutter jeg kjenner snur seg villig etter jenter generelt, også andre opprinnelser. kjenenr mange jenter med annen etnisk opprinnelse, men ingen av dem har gutteproblemer.... du har nok bare det problemet så utrolig mange andre og har dessverre. uten at jeg skal si noe fra eller til, så høres det jo ut som om du har vært ute en vinternatt, og det kan jo hende de tror du også bare er ute etter sex/uforpliktende saker? har faktisk aldri i mitt liv hørt det argumentet fra andre enn muslimske gutter(som ikke vil/kan ha norsk(egentlig alt annet enn samme nasjonalitet) kjæreste pga familie e.l). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå