Gjest Mea Culpa Skrevet 23. januar 2009 #1 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hvilken kattemat er den beste for katten? Vi har ei lita pusejente paa 4 aar som til naa har faatt Purina Go-cat, men saa kikket jeg litt naermere paa pakken og fant ut at det inneholder ikke saa mye kjoett akkurat ... Og katter skal vel helst ikke ha saa mye groennsaker i kosten heller? Kikket paa Iams da vi var paa supermarkedet, men det inneholder jo baade hvete og mais ... Saa naa er jeg litt usikker paa hva jeg skal velge. Pusen vaar er forresten innekatt(av eget valg). I tillegg til toerrforet faar hun litt kokt fisk naar hun har lyst paa det. Endret 23. januar 2009 av Mea Culpa
Gjest Tanita Skrevet 23. januar 2009 #2 Skrevet 23. januar 2009 Hills! Best for magen til kattene. Tidligere Friskies og Royal Canin. Men det er ikke bra nok til mine puser da det er noe de kanskje blir dårlige i magen av.
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. januar 2009 #3 Skrevet 23. januar 2009 Hills! Best for magen til kattene. Tidligere Friskies og Royal Canin. Men det er ikke bra nok til mine puser da det er noe de kanskje blir dårlige i magen av. Takk for tips. Koster det mye og varer det lenge?
Gjest Tanita Skrevet 23. januar 2009 #4 Skrevet 23. januar 2009 Husker ikke hvor mye det koster for en stor pose, men jeg har to katter og det har vel vart i ca to ukers tid, kanskje litt lengre.
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Husker ikke hvor mye det koster for en stor pose, men jeg har to katter og det har vel vart i ca to ukers tid, kanskje litt lengre. Ok. Naa vil jo heller ikke prisen vaere den samme her i England uansett. Har funnet en forhandler rett ved der vi bor saa det er jo fort gjort aa finne ut av.
Gjest Tanita Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Hills koster litt mer enn dagligvarebutikkfòr men så er det bedre for katten også.
*MEDUSA* Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 Jeg kjøper 10 kg sekk for ca 500 dyrebutikk.. og den varer i måneder Pelsen er super blank og pus er fornøyd Har kjøpt både royal canin og science plan og den sorten jeg har nå husker jeg ikke navnet på i farten.. Men det lønner seg å kjøpe stort ja
Gjest Catwoman Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har prøvd litt forskjellig - men Royal Canin er det pusen min er mest fornøyd med, og Hills. Er mer økonomisk å kjøpe i stort ja - men lurt å teste ut foret først. Katter er kresne dyr, litt kjedelig å komme hjem med en ti kilos sekk med for som pus ikke liker smaken på.
Gjest Sisu Skrevet 24. januar 2009 #9 Skrevet 24. januar 2009 Primadonnaen vår spiser Royal Canin Fit 32 tørrfor. Og kun det. Våtfor slikker hun sausen av og går sin vei, ikke en gang kokt sei faller i denne lille damens smak...
Gjest Skrevet 24. januar 2009 #10 Skrevet 24. januar 2009 Mine spiser Iams og et eller annet for som passer til alle katter. En stor sekk koster ca 600 kr og den varer i en-en og en halv måned ca.. Da har jeg tre katter også da..
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. januar 2009 #11 Skrevet 24. januar 2009 Takk til alle som har svart. Tror vi proever Hills eller Royal Canin alt etter som hva vi faar tak i.
Sofie1 Skrevet 24. januar 2009 #12 Skrevet 24. januar 2009 Jeg bruker også Hills til mine katter og de liker den veldig godt. Prøvde også Eukanuba, men den falt absolutt ikke i smak. Før brukte jeg Whiskas eller Perfect kit men nå går det mye mindre for og jeg ser at kattene liker Hills mye bedre.
Puma Skrevet 24. januar 2009 #13 Skrevet 24. januar 2009 Jeg bruker Hills senior. Prøvde først Ekanuba, men den lukta'n bare på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå