Gå til innhold

Minnie blir gift i morgen!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gratulerer også Minnie :P

......men, jeg lurer også på hvorfor all denne ståheien? Har alle andre brukere her inne som har giftet seg fått like mye oppmerksomhet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......men' date= jeg lurer også på hvorfor all denne ståheien? Har alle andre brukere her inne som har giftet seg fått like mye oppmerksomhet???

Det var tanken som slo meg også ! Og selvfølgelig har Minnie hatt et feilfritt og perfekt bryllup som det sikkert blir referert fra opp og i mente når hun er tilbake. Er det bare meg, eller virker Minnie's liv altfor perfekt. Ingenting som skjærer seg for den dama virker det som...... :roll:

I så tilfelle innrømmer hun det hvertfall ikke......

Men, siden jeg er romslig av meg kan jeg jo også slenge på et grattis...siden det var det denne tråden handlet om !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bare si meg enig med 10na og @lfakrøll.... :-?

Hvorfor all denne oppmerksomheten?

Ja,ja..

Grattis uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å la vær å gratulere... :roll:

Synes det er positivt jeg at noen lager hyggelige tråder til hverandre... det gjøres jo også når noen har bursdager ... kan ikke skjønne at det er så galt...

Men jeg er kanskje litt enkel.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var tanken som slo meg også ! Og selvfølgelig har Minnie hatt et feilfritt og perfekt bryllup som det sikkert blir referert fra opp og i mente når hun er tilbake. Er det bare meg, eller virker Minnie's liv altfor perfekt. Ingenting som skjærer seg for den dama virker det som...... :roll:

I så tilfelle innrømmer hun det hvertfall ikke......

nuhvel....... godt det ikke bare var meg som satt med disse tankene :wink:

uansett - det jeg leser om og av Minnie minner veldig sterkt om livet Carrie i Sex og Singleliv lever....... kanskje alt bare er oppspinn? Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

En liten komm. med at jeg ligner på Carrie. De som sier dette kan umulig ha sett mange episodene av SatC. Det neste vi har til felles er vår kjærlighet til moter, sko og byen New York. Øvrige likheter finnes ikke på lik linje som det faktum at Carrie ikke eksisterer.

Denne sammenligningen er bare tåpelig og har vært brukt i det vide og det brede for alt den er verdt men den er oppbrukt nå.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at du LIGNER på Carrie - men at du MINNER om henne. Og i det legger jeg livsførselen du tilsynelatende har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...