liv Skrevet 28. juni 2003 #21 Del Skrevet 28. juni 2003 Håper dagen blir/ble bra. Lykke til og gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 29. juni 2003 #22 Del Skrevet 29. juni 2003 GRATULERER MINNIE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 29. juni 2003 #23 Del Skrevet 29. juni 2003 Gratulerer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. juni 2003 #24 Del Skrevet 29. juni 2003 Gratulerer som gift! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 29. juni 2003 #25 Del Skrevet 29. juni 2003 La congratulazione! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 29. juni 2003 #26 Del Skrevet 29. juni 2003 Gratulerer så masse, Minnie! Håper dagen var fantastisk Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 29. juni 2003 #27 Del Skrevet 29. juni 2003 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. juni 2003 #28 Del Skrevet 30. juni 2003 gratulerer med den store dagen Minnie. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. juni 2003 #29 Del Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. juni 2003 #30 Del Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer! Håper dagen ble like fantastisk som ønsket/planlagt! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 30. juni 2003 #31 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg gratulerer også Minnie ......men, jeg lurer også på hvorfor all denne ståheien? Har alle andre brukere her inne som har giftet seg fått like mye oppmerksomhet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 30. juni 2003 #32 Del Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer med mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. juni 2003 #33 Del Skrevet 30. juni 2003 ......men' date= jeg lurer også på hvorfor all denne ståheien? Har alle andre brukere her inne som har giftet seg fått like mye oppmerksomhet??? Det var tanken som slo meg også ! Og selvfølgelig har Minnie hatt et feilfritt og perfekt bryllup som det sikkert blir referert fra opp og i mente når hun er tilbake. Er det bare meg, eller virker Minnie's liv altfor perfekt. Ingenting som skjærer seg for den dama virker det som...... I så tilfelle innrømmer hun det hvertfall ikke...... Men, siden jeg er romslig av meg kan jeg jo også slenge på et grattis...siden det var det denne tråden handlet om ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. juni 2003 #34 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan bare si meg enig med 10na og @lfakrøll.... :-? Hvorfor all denne oppmerksomheten? Ja,ja.. Grattis uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 30. juni 2003 #35 Del Skrevet 30. juni 2003 Gratulerer så mye, Minnie; til deg og din nybakte ektemann! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. juni 2003 #36 Del Skrevet 30. juni 2003 Det er jo bare å la vær å gratulere... Synes det er positivt jeg at noen lager hyggelige tråder til hverandre... det gjøres jo også når noen har bursdager ... kan ikke skjønne at det er så galt... Men jeg er kanskje litt enkel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 1. juli 2003 #37 Del Skrevet 1. juli 2003 Det var tanken som slo meg også ! Og selvfølgelig har Minnie hatt et feilfritt og perfekt bryllup som det sikkert blir referert fra opp og i mente når hun er tilbake. Er det bare meg, eller virker Minnie's liv altfor perfekt. Ingenting som skjærer seg for den dama virker det som...... I så tilfelle innrømmer hun det hvertfall ikke...... nuhvel....... godt det ikke bare var meg som satt med disse tankene uansett - det jeg leser om og av Minnie minner veldig sterkt om livet Carrie i Sex og Singleliv lever....... kanskje alt bare er oppspinn? Hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. juli 2003 #38 Del Skrevet 1. juli 2003 Spekulasjoner på gang? Ikke pent!.. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. juli 2003 #39 Del Skrevet 1. juli 2003 En liten komm. med at jeg ligner på Carrie. De som sier dette kan umulig ha sett mange episodene av SatC. Det neste vi har til felles er vår kjærlighet til moter, sko og byen New York. Øvrige likheter finnes ikke på lik linje som det faktum at Carrie ikke eksisterer. Denne sammenligningen er bare tåpelig og har vært brukt i det vide og det brede for alt den er verdt men den er oppbrukt nå. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 2. juli 2003 #40 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg sa ikke at du LIGNER på Carrie - men at du MINNER om henne. Og i det legger jeg livsførselen du tilsynelatende har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå