Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

De HM butikkene jeg har vært innom, har hatt fryktelig dårlig utvalg i mammaklær.

Noen som vet om noen butikker som har et litt større utvalg enn 2 bluser og 3 bukser liksom?

I Oslo området

Skrevet

Litt utenfor Oslo, men Jessheim storsenter sin H&M avdeling har hele tiden hatt mye bedre utvalg enn de i Oslo...

Det er opp til den enkelte butikken hva de ønsker å ta inn, så det varierer veldig. (det beste utvalget så langt fant jeg på H&M i Arendal, men det er kanskje litt langt å reise.... De hadde masse fine topper, flotte farger, ikke kjedelig slik som H&M ved Glassmagasinet...)

Skrevet

Jag blev också väldigt besviken. Var till ett stort köpcentrum i Stockholmsområdet i helgen, i ett område där det finns mycket barn - och utvalet var mycket, mycket dåligt.

På HM fann jag några toppar - och det behöver jag inte ännu - och nån festklänning, ett par sommarbyxor (köpte de) och sedan ett par hemska byxor i sammet....

På Kappahl hade de endast två varianter av jeans, och för gigantiska magar. Tjejen i butiken tyckte jag skulle köpa vanliga kläder i större storlek så här tidigt. Det tycker jag är idiotiskt - varför ska jag betala fullpris för något som inte är justerbart och därmed bara kommer passa i max en månad?!

Jag fann INGET spår efter mammakläder som kan användas på kontor. Träningsbyxor och festklänningar är inte vad jag vill ha på mig på kundmöten direkt.

Såg föresten i en gravidtidning att någon tagit fram en liten tygbit som man ska fästa i sina vanliga byxor - den ska fylla ut mellan knapp och knapphål när byxorna inte går igen för att dölja trosor och mage. Jag kan inte tänka mig att detta skulle se bra ut. För det första lär byxorna knappast sitta snyggt, sen skulle jag nog vilja ha långa tröjor över alltihopa för att inte visa skarven och tygbiten. Sen ska väl tygbiten passa i färg också?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes noen rene mammaklærbutikker i Oslo, men prisnivået der er nok høyere enn på H&M. Det som er positivt er at de reklamerer med salg nå!! Den ene er Svangerskapet i Kirkeveien (ovenfor Majorstuen) og den andre heter noe sånt som Planete Bléue og skal ligge ved Solli plass. I tillegg finnes vel fortsatt Ni måner på Sandvika storsenter. Hvordan utvalget er vet jeg ikke, for jeg er dessverre ikke gravid.

Har også hørt en del som synes det er bedre å gå i stor mote-butikker for å finne seg klær når de er gravide.

Hilsen Lille meg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har ikke lyst å kjøpe såkalt stor mote klær, fordi de er store over det hele. Jeg har ikke lagt på meg så mye andre steder enn magen, og da føler jeg meg som jeg har telt på meg hvis jeg skal kle på meg klær beregnet for folk som er litt større enn meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da får du ta deg en tur i de butikkene jeg nevnte. Tror salget ligger på 30 til 50%, så det bør jo hjelpe litt.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Var innom Planete Blèue forrige uke. Var mest ganske spesielle klær som hang igjen, til det jeg synes er vanvittige priser... (f.et sett med bukse + bluse: 2000-3000, noe som er helt uaktuelt for meg, siden dette kun er for en kort periode) Mye festklær, om du skal i noen store anledninger med stor mage (bryllup, gallamiddag o.l.)

De har opphørssalg, så det kommer nok ikke inn mer klær heller. Prøv heller Svangerskapet eller Ni måner, om ikke du finner en H&M med bra utvalg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...