Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall


Inwe

Anbefalte innlegg

I dag har jeg ikke gjort mye gitt. Sitti alt for mye i sofaen. Men så svømte jeg 1600m før i dag da, så føler jeg er tilgitt! :) Ellers har jeg gjort lekser i kunsthistorie. Og vært på veiledning med læreren min! Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg får så dårlige karakterer, så det må gjøres noe med. Lærern min sa "Jeg ser ikke nok (...sett navn her...) i bildene dine, men du har forbedret deg. Jobb mer i photoshop så bildene ikke blir flate." Så nå skal jeg bli flink. Lærte masse masse lure triks :) Så nå blir alle bildene mine proffe! :)

Ellers var det kyllingkjøttdeig og pasta med kremost til middag i dag. Og det var jo godt nok. Må si jeg gleder meg til lønning så jeg har råd til tilbehør til middagen! :) Men sånn er det å være student.

Jeg vil gjøre noe, men ikke spille kort eller se film. Og det er alt for seint å gå ut. Jeg har kunsthistorie i morgen. Og det betyr 4 timer teori om morgnen, så enten museumsbesøk eller en teoretisk film. Jeg liker kunsthistorie, men det er greit å være opplagt.

Edit: S kan også se at magen min har blitt strammere. Hard svømming lønner seg :) Og dessuten er det så deilig og bare svømme rundt og tenke på alt og ingenting :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Såå bra. Lønner seg å følge med :)

Flott det med magen din da. Svømming er jo den beste treningen nesten. Trener jo alt. Armer. Mage. Rumpe. Lår. Siden. Alt. Good work :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Sikkert herlig når du begynner å se resultater etter hard og iherdig trening! :) Bra gjort! :)

Morsomt å ta bilder, da. Jeg har et speilreflekskamera selv, men er veldig amatørmessig. Foreløpig har jeg bare tatt de "obligatoriske" dråpebildene og nærbilder av blomster osv. Gleder meg til sommeren når man kan utforske naturen litt mer! Hva liker du å ta bilder av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TittTitt: Jepp! :) Ja det er så deilig å se resultater allerede så tidlig i treningen, og det tilsier jo at man trener bra da iallefall :)

hyggelig: Ja! Det er helt herlig.

Liker å ta bilder av det meste egentlig. Eller, aldri vært helt på den macro greia, føler det er noe som alle gjør :fnise: Har holdt på med foto i snart 5 år på skole. Elsker å ta bilder av mennesker, i forskjellige situasjoner eller bare i studio. Ellers bare dra med meg kameraet rundt og ta bilder av alt jeg ser (ser virkelig et fotomotiv på hvert gatehjørne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter! :)

Det var helt forferdelig å stå opp i dag, men er overraskende nok ganske så våken nå! :) Prøver å få opp S også, men det er et prosjekt jeg tror jeg avslutter nå. Han ville nemlig stå opp samtidig som meg, men han har fri i dag og fortjener å sove litt lengre. Har kokt kaffe til han da, så den står på kanna når han våkner :) Men nå surrer jeg vekk litt for mye tid igjen. Skal være på skolen om 13 min, så det er påtide og begynne å bevege seg..

Ha en fin dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Inwe :)

Ikke rart jeg ikke har funnet deg. Du har jo fått ny bok jo :jepp: Så deg inne hos TittTitt og da måtte jeg inn i profilen din.

Har ikke lest alt her nå, men litt så. Bra at du er fornøyd med trening og at du hadde en fin vinterferie :)

Og nå er det snart vår og om snaue 3 uker så :lur:

Ha en fin dag/kveld Inwe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ulva :vinke:

Koselig å se deg her :) Ja tenkte det var på tide med en ny bok, siden den gamle døde litt ut og livet mitt er totalt snudd på hodet. Til det bedre :) Skal oppdatere meg litt på hva som skjer i ulvehiet etterpå!

Gleder meg til vår og sommer. Tre uker er nesten for lenge :fnise:

:klem:

---

I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye. Var først på skolen og hadde kunsthistorie. Viste seg at vi skulle på museum etter lunsj, så fraværet ble tatt tidlig. Og jeg visste Envy var i byen. Så det ble en kort museumstur i dag :fnise: Dro etter ti min for å møte Envy til hun skulle ta toget hjem.

Ble en runde med shopping, eller vindus-shopping kan man vel kalle det, siden ingen av oss kom hjem med noe. Og en hel masse sladdring da så klart. Jeg og Envy er mestere på sånt. Samtalen gikk som vanlig i gutter, venninner og gyselig stygge klesplagg man finner rundt om i butikkene. :fnise: Alle sier det er så morsomt og vindus-shoppe med meg, jeg tar jo alltid frem det styggeste av det stygge og sier med et stoort smil "DEN skal jeg ha!" Og Envy som ler av alt da, hun fikk seg en fin latterkule! :) Søte jenta!

Etterpå dro jeg hjem. S og jeg fant ut at vi er lei det lille av mat vi har her. Har vært fint blakk siden helga, så har bare litt kjøttdeig og kjøttpølser og dette har vi spist de siste dagene. Så vi tømte sparegrisen og dro på rema for å kjøpe kylling og hvitløksbagetter. NAM :sikle: Etterpå har det blitt mange episoder av Prison Break, jeg og S er litt dilla. Og har alle 3 sesongene hjemme, venter bare på nr 4 nå!

I morgen skal jeg svømme og på middag til N. Det blir en fin dag. Også må jeg ikke glemme å gjøre foto-oppgaven min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

---

Jeg er dårlig. Var dårlig i går, og tror jeg er det i dag også. Men det passer så dårlig. Prøver å få spist litt og drukket kaffe, så går vel ting bedre. Jeg VIL svømme i dag :trene: Nå når jeg har sett resultater så tidlig er jeg jo bare enda mer ivrig! :hoppe:

Ellers kan jeg jo gjøre foto-oppgave først, og eller svømme litt senere i dag! Jeg må iallefall komme i gang med dagen min! Jeg har dessuten funnet ut hva jeg skal ta bilde av, bare ikke helt hvordan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jaja, du får kose deg med middag med kjæresten min da. N skal komme opp til meg snart for å hjelpe meg med en seng, også skulle han vist på jobb.

Mhm.. Jobb my ass! Heller "jobb".

Er no bra man har kvinneguiden for å oppdage at guttene våre er utro :)

:ler:

Jeg gleder meg å begynne å svømme. Begynner å bli mer og mer inspirert :hoppe: Du er kjeeeeempe flink =)

Hva koster det der du bor å svømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Janne! Koselig med nye fjes i boka! :) Trodde dagboka mi skulle være død lenge jeg, men nå er det jo masse liv her :hoppe:

TittTitt: Jeg og N skal virkelig kose oss! :fnise: Han skal ta første å beste tog til Oslo for å spise middag med meg istedet for å jobbe! ;) passer fint nå når sambo er på jobb :le: Sitter virkelig å fniser for meg selv her :fnise: morsomme tilfeldigheter!

Åja! Du burde virkelig glede deg til å svømme. Det er som en avslappene trening, det eneste jeg har problemer med er å komme meg ut av sofaen og opp til badet :fnise:

Her koster det 870 med studenrabatt, dyrt med verdt det! Men nå er jo Oslo dyrt på ALT da!

---

Nå skal jeg av gårde.. 1..2..3 også rumpa opp av sofaen! Skal bare ta et par prøvebilder, så jeg kan tenke over hva som ble galt mens jeg svømmer! :) Så dette skal bli bra! Jeg skal bare.. bare! Lite motivert i dag gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerp deg Inwe :klaske: Du får ikke ødlegge detta treningsprogrammet nå! Kom deg avgårde til badet.. :fnise:

Jaja.. nå drar jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hahaha :ler:

Men hvor mye får du svømme for de 800 kr? Er det for 1 år?

Jeg vet ikke hva det koster her, men tipper det koster litt for 12 klipp. Jeg vet at vis man har treningskort, det koster 290 tror jeg, i mnd, da er det fri adgang i svømmehalen. Så må finne ut om det lønner seg å kjøpe klippe kort, eller trenigns kort.

Dyrt er det ja :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke 290 i mnd er så utrolig gale jeg da... Ser jo hva treningssenter koster, der koster det jo fort 400-500 kr i mnd. Men det som er når det er såpass dyrt er at man føler man må gå eller så går penga opp i spininnga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Nei 290 er kjempe billig. Tror faktiskd et koster 260 og :) Og da kan man trene så mye man vil med apparatene, pluss man har fri adgang til bassenget ;) Men jeg skal finne ut om det lønner seg mer å kun kjøpe for bassenget, eller om jeg skal ha sånn trenings medlemskap, men ikke trene med bare svømme. Må se litt hva som er billigst. Er svømme jg helst vil i første omgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

870 er for 25 klipp! Oslo er dyrt!! 290 i mnd var jo kjempe billig da :) Du må glede deg til å begynne å svømme TittTitt, det er kjempe deilig når man først kommer seg til svømmehallen :fnise:

:le: nei støttemedlem vil man ikke bli. Klippekort som kan brukes de neste 3 år er tingen da! :)

---

Jeg kom meg da til slutt til svømmehallen i dag! Litt sliten etter å ha vært dårlig i går kveld, men det funka da. Ble bare 1500m pga sliten kropp, men føler meg flink fordet.. :) Gikk hjem igjen. Er faktisk ganske deilig etter man har svømt, siden jeg blir så tung i hodet av klorvann. Men det friske været som er ute nå gjør opp i opp for det :) Og siden jeg kjeda meg så fælt (hadde glemt iPoden hjemme :klaske: ) så tok jeg meg like gjerne en fotosafari (hadde vært smart å tatt med kameraet mitt) :klappe: Så fikk jo litt ekstra trening av turen. Selvom jeg gikk veldig sakte hjem og stoppa hver gang lyset var fint! :)

Så var det hjem og gjøre foto-oppgave. Kom på at jeg hadde fått det eldgamle kameraet til farfar, og hva passer bedre til et fotografi som skal handle om fotografi? :klø: Så fikk et kjempekult bilde av det. Og brukte alt lærern min lærte meg i photoshop under veiledninga. Er veldig fornøyd altså :tommel:

Så var det opp til bestevenninne N for middag. Og hun hadde laget indrefile av svin med pommefrites, stekegrønnsaker og rødvinsaus til :spise: Det var namme-nam :sikle: Etterpå ble det kortspill og sladring til jeg og S måtte hjem. Alt i alt en veldig koselig dag.

Og når jeg ser bort på S nå, kan det fint hende den ikke er slutt enda :sengekos::fnise:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si en ting! I morgen drar jeg hjem til foreldra å blir der til lørdag, så jobber jeg. Så kan bli litt stille fra meg et par dager nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: du er jo kjempe flink å trene! jeg er for tiden støttemedlem, har vel vært der i et par mnd nå, men skal skjerpe meg når jeg blir skikkelig frisk!

Skulle ønske jeg og kunne fotografere, fikk nytt kamera til bursdagen da, cannon ixus med 14 megapixel.. Har brukt det litt, men skal begynne å bruke det mer.. Vil egentlig ha speilrefleks, men det er det å drasse det med seg, enklere med et digitalkamera som man bare kan stikke i lomma..

Ha en fin dag, og kos deg hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...