Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hva gjør man når man har blitt med en person hjem for å ha sex og man må forferdelig på do? Altså bommelom.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hmm. Driter i det? Faktisk et bra svar, lysten til å drite kan fort forsvinne om man driter i det. Særlig hvis man blir kåt! Evt så kan man faktisk drite hos andre, si at han kan finne en plate å sette på imens du må på do og freshe deg opp litt, sett på vasken og legg papir i skåla, stjel en dæsj av asanflaska i dusjen og vask deg godt etterpå osv. Er du helt anal (hø hø) på det, så kan du si du bare mååå dusje først fordi du føler deg litt ufresh eller må barbere leggene osv. Så setter du på dusjen og driter av hjertets lyst, før du sletter alle luktspor på badet og i ræva ved å hoppe i dusjen og såpe deg inn. Kanskje du virker i overkant hygienisk om du krever å få dusje før puling, men du blir i det minste ikke avslørt som et menneske som kan finne på å drite. Jeg skjønner faktisk "problemet" ditt da, selv så passer jeg på å tømme meg før en date eller tur på byen og jeg unngår også mat/drikke som gjør meg oppblåst og vond i magen. Unntaket er alkohol da, men den slår ikke inn før dagen derpå og da passer jeg på å komme meg hjem til mitt kjære toalett fortest mulig. Uff, alt vi må gjøre for å bevare myten om at pene jenter ikke bæsjer
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har forøvrig også sagt en gang at jeg var tom for røyk eller kondomer eller noe, og løpt ut for å drite på nærmeste offentlige toalett. Funker bra hvis du bor i en storby med 7eleven og utesteder rett rundt hjørnet. Jada, vi skaper problemer for oss selv, men det er vel normalt å ikke ha lyst til å drite ut dassen til en ny bekjentskap når det er sexy stemning på gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå