Saeria Skrevet 22. november 2009 #401 Del Skrevet 22. november 2009 Søren, og jeg som er i Haugesund i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. november 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er litt booket uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. november 2009 Forfatter #403 Del Skrevet 23. november 2009 Ting jeg gleder meg til: - reiser sørover til jul - å se Anne Grete Preus live - å skulle på teater to ganger før jul - Bergen i romjula for å treffe X (Jeg har blitt lovet date!) - julebord med jobben - årets vennejulebord i Oslo Nå skal jeg tusle meg til bussen, skal jobbe sent i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. november 2009 #404 Del Skrevet 23. november 2009 Skjønner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. november 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 23. november 2009 Generelt sett er livet ganske bra, til tross for hjemlengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. november 2009 #406 Del Skrevet 23. november 2009 Så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2009 #407 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. november 2009 #408 Del Skrevet 24. november 2009 Dagboka di har visst falt ut av mine innlegg! Det var hyggelig å se deg igjen i boka mi iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. november 2009 Forfatter #409 Del Skrevet 24. november 2009 Gleder meg til å skulle på date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. november 2009 #410 Del Skrevet 24. november 2009 date blir sikkert topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Endret 25. november 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 25. november 2009 #412 Del Skrevet 25. november 2009 Gleder meg til å skulle på date! Og jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk Også håper jeg at vi får tid til å treffes når du kommer sørover i julen Skal du en tur til London også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 25. november 2009 Til London? Når skulle jeg liksom fått tid til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. november 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Nå er det snart et år siden jeg flyttet nordover. Rart å tenke på, egentlig. Jeg tror man ved å bo så langt unna ser klarere hve som er ens nærmeste venner. Hvem som er flinke til å holde kontakten, hvem som viser at de bryr seg og tenker på deg. I begynnelsen brukte jeg mye tid på å ringe ulike venner, nå blir det ferre og ferre jeg tar meg tid til å ringe. Hvorfor skulle jeg? De som aldri ringer meg, hvorfor skulle jeg bruke tid, energi og penger på å ringe dem? Nei, da vil jeg heller bruke mer på de som viser at de bryr seg. Synes det er feil at det alltid er jeg som skal ta iniativ... Endret 26. november 2009 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. november 2009 #415 Del Skrevet 26. november 2009 Like greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 27. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. november 2009 #417 Del Skrevet 27. november 2009 Til London? Når skulle jeg liksom fått tid til det? Du reiser jo hvert år, så da tenkte jeg at du kanskje tok en liten tur i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 27. november 2009 Du reiser jo hvert år, så da tenkte jeg at du kanskje tok en liten tur i år også. Holder det ikke med Oslo/akershus, Oppland og Bergen på mine ti feriedager? :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. november 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 27. november 2009 Æsj - for en møkkadag. Jeg har hjemlengsel, min beste venn her har flyttet tilbake til Danmark (forrige helg), jeg er sliten, generelt sur og grinete, og tenker mer og mer på de som liksom er "venner" hjemme i Oslo. Venner my arse. Ikke gidder de sende en liten sms en gang. ALLTID jeg som tar kontakt. Jeg gidder ikke mer. Ikke F om jeg forsøker treffe folk når jeg er i Oslo, når de tydligvis ikke bryr seg alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. november 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 30. november 2009 Under tre uker igjen... Og under fire til Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå