Gå til innhold

Jeg leser, derfor er jeg.

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her slutter jeg å lese på KG en liten stund, og så får jeg ikke med meg at du er i byen. Nei dette må det bli slutt på! Heretter blir jeg nødt til å lese mer aktivt.

Håper du koser deg på byferie i det flotte været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er siste dag her sørpå. Har hatt det så fint, og har planer om å nyte denne dagen til tusen!

Helgen i stikkord:

- besøkte gamlejobben på torsdag

- bakgårdsfest inkl. grilling på torsdag

- 1. mai-tog på fredag

- indisk middag på fredag

- Wolverine på kino på fredag

- litt yoga på lørdag

- Verdiløse menn på teater på lørdag (ufattelig bra, og de spilte min favoritt-Jokkesang!)

- sushimiddag på lørdag

- Lompa med ymse venner og bekjente på lørdag (ekstra bonus, det var kos)

- bookcrossing på søndag

- ettermiddag og kveld sammen med en god venn - ble servert god middag, og vi så "My neighbour Totoro" før jeg tuslet meg tilbake til min kompis som jeg sover hos

- i dag har jeg gjort yoga

Har planer om kaffe hos Tim Wendelboe og litt annet småtterier siden i dag. Og så må jeg vel få i meg noe. Har sjekket inn allerede, så da er det bare å komme seg til Gardermoen i kveld. Tar nok flytoget som går 18.35. Tror nok jeg stikker herfra snart - er hos kompisen min, men han er på jobb. (Har fått lov til å låne PC, altså...)

Får vel pakke litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Verdiløse Menn er helt fantastisk ja, vi var og så den på Thorshovteateret dagen etter premieren :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stykket ble utsolgt kjempefort! :( Så vi fikk aldri billetter til Torshov. Men så la de heldigvis ut flere billetter senere, så da kjøpte jeg disse i november. :) Julegave til kompisen min. :Nikke: Og ufattelig kult at publikum reiste seg spontant med det samme stykket var over - vill applaus og stormende jubel fra salen! Det var overveldende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har det kjempebra! Men det går ca i 100 om dagen. ;)

Skal opp tidlig i morgen, siden jeg skal avgårde på fortellerkurs. Gleder meg! Og i dag leste jeg høyt fra Lillebror og Knerten for en gruppe barn. De satt helt stille og lyttet, kun med noen småreaksjoner på teksten. :strix:

Skal ha fri torsdag - søndag, så da skal jeg pakke. Har bestilt flyttehjelp av venner 6. juni. Det blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens lille bokanbefaling: The Host av Stephenie Meyer. Dette er IKKE en del av Twilight-sagaen, men en enkeltstående roman. Jeg likte den kjempegodt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livet er så bra! :strix:

Nå venter jeg bare på at ei venninne skal komme og plukke meg opp, og så skal vi ut til leiligheta mi! Jeg fikk nøklene mine i går. Jeg skal male den ene kjøkkenveggen lilla. Gleder meg vanvittig mye!

Og så har jeg billett til Tori Amos i september!

Jeg er så himla LYKKELIG! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

I dag har jeg altså malt første strøk med maling. Tar andre strøk i morgen. Jeg tror det kommer til å bli veldig fint. :Nikke:

I morgen skal jeg forsøke å få litt mindre maling på meg selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...