Gjest imli Skrevet 15. april 2009 #281 Del Skrevet 15. april 2009 Vet dere hva det blir da? eller skal dere ikke vite? har ikke helt fått det med meg.. Vi var litt usikre på om vi ville vite, så det ble til at vi ikke spurte. Men får ekstra oppfølging, så jeg kommer til å få ca 3 UL'er til tror jeg. Så vi kan ombestemme oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liahra Skrevet 15. april 2009 #282 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Da har vi vært på ultralyd! Og alt står bra til med minibebisen! Ble faktisk satt en hel uke frem, så ny termin er 31. august, men jeg holder meg til dere likevel. Regner med jeg kommer til å føde i september uansett (gikk en uke over termin sist), og dessuten er det kjipt å være den siste i terminklubben Så bra, Imli. Deilig med tidligere termin også Fint du holder deg i vår terminklubb dog, vi trenger ei "skravlebøtte" og som kan holde orden på ting! Endret 15. april 2009 av Liahra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. april 2009 #283 Del Skrevet 15. april 2009 Så bra, Imli. Deilig med tidligere termin også Fint du holder deg i vår terminklubb dog, vi trenger ei "skravlebøtte" og som kan holde orden på ting! Hehe, ja føler meg hjemme her nå så gidder ikke bytte Men da blir jeg sur hvis en av dere føder før meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. april 2009 #284 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kan love på tro og ære at jeg ikke har noen planer om det altså. Det hadde nok blitt litt for spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. april 2009 #285 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kan love på tro og ære at jeg ikke har noen planer om det altså. Det hadde nok blitt litt for spennende Hehe, bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 16. april 2009 #286 Del Skrevet 16. april 2009 På onsdag var vi hos jordmor, og fikk høre en herlig hjertelyd 147 slag... over dobbelt så mange som min puls Sykt at det banker et hjerte så fort inne i meg Så jeg må bare smile og smile.. enda vi fikk bot for at vi hadde betalt for parkering på feil automat... så smilte jeg likevel.. Så det skal bli det jeg skal tenke på når jeg er i dårlig humør, den herlige hjertelyden Jordmor mente det ikke var tvillinger, selv om målene var littegrann over normalen.. heeelt greit egentlig.. ville ikke blitt lei meg for to, men greit med bare en Nå ser jeg fram til UL om to uker! Jenter: jeg tror nemlig jeg er forelska i nurket i magen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. april 2009 #287 Del Skrevet 17. april 2009 Så koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 17. april 2009 #288 Del Skrevet 17. april 2009 nåååå.. så koselig molly! :) når kan man egentlig høre hjertelyden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. april 2009 #289 Del Skrevet 18. april 2009 Når man kan høre hjertelyden er veldig individuelt, men som regel fra uke 14 og utover. Man bør i alle fall ikke regne med å høre noe før uke 13/14. Mange går det ikke an å høre noe på før nærmere 18-19 uker. Kommer an på hvordan bebisen ligger, öm mor har mye eller lite magefett osv. Jeg er 21 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 18. april 2009 #290 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Når man kan høre hjertelyden er veldig individuelt, men som regel fra uke 14 og utover. Man bør i alle fall ikke regne med å høre noe før uke 13/14. Mange går det ikke an å høre noe på før nærmere 18-19 uker. Kommer an på hvordan bebisen ligger, öm mor har mye eller lite magefett osv. Jeg er 21 uker i dag! Ja, sant at det er individuelt... noen har jeg inntrykk av at har hørt det veldig tidlig, men mange leger og jordmødre som ikke vil prøve før du er et visst antall uker, fordi man ikke er sikre på å finne den, og det kan jo skremme! Men jordmor fant i allefall min ganske fort.. men jeg er jo 17 uker da, og jeg smiler hver gang jeg tenker på den herlige lyden :) Gratulerer med 21 uker!!! Halveis du gitt!!! Endret 18. april 2009 av Molly80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. april 2009 #291 Del Skrevet 25. april 2009 Og da var jeg 22 uker på vei Jammen går tida fort. Begynner endelig å synes at jeg er gravid da, det var jo på tide Hvordan går det med resten av gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. april 2009 #292 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg lever! Er nå oppe i 50% jobbing, hurra! Buksene mine passer ennå, men nå begynner magen å ikke kunne holdes inne lenger, særlig om kvelden. Og så har softis med jordbærstrø-kicket mitt satt inn igjen, husker det fra forrige svangerskap. Mmmm, is med sukkerkliss på. Noe som har noen diller? Jeg har diller nesten uansett, gravid eller ikke. Er typisk periodespiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. april 2009 #293 Del Skrevet 25. april 2009 Bra du lever! Håper kvalmen er over. Jeg har begynt med mammaklær nå siste uka. Moro Har ingen spesielle diller, hadde ikke det sist heller. Men er veldig gladi sure ting, som grønne epler Er veldig glad i sånt til vanlig også jeg da, så tror ikke det er noen dille. Men softis med jordbærstrø? Gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 26. april 2009 #294 Del Skrevet 26. april 2009 Åååh, softis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 26. april 2009 #295 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg har såpass dilla at jeg klarte overtale mannen og en kamerat om at vi skulle gå en kveldstur ned til byen etter barnetv med 2åringen på slep, sånn at vi kunne gå bryggesleng og spise softis. Selv barnet syntes det var en tvilsom ide, men jeg fikk dem med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. april 2009 #296 Del Skrevet 27. april 2009 Nå spiser jeg kroneis Duger det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 27. april 2009 #297 Del Skrevet 27. april 2009 Is? sa noen IS? jeg vil også ha!!! MÅ HA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly80 Skrevet 27. april 2009 #298 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har såpass dilla at jeg klarte overtale mannen og en kamerat om at vi skulle gå en kveldstur ned til byen etter barnetv med 2åringen på slep, sånn at vi kunne gå bryggesleng og spise softis. Selv barnet syntes det var en tvilsom ide, men jeg fikk dem med! Da hadde du likt hotellet jeg var på i helga... Der hadde de softismaskin og popkorn stående framme... og det var bare å forsyne seg Men jeg spiste faktisk bare to i løpet av hele helga!!! I morgen skal jeg på UL!!!! Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. april 2009 #299 Del Skrevet 27. april 2009 Oi, det hotellet skulle jeg gjerne vært på gitt! Du må jo ha stålkontroll som greide å bare spise to, Molly80 Spennende med UL i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. april 2009 #300 Del Skrevet 27. april 2009 Hehe,jeg var på et sånt hotell da jeg var på jobbkonferanse i fjor. Rakk fem softis i løpet av dagen, og måtte legge meg tidlig pga magetrøbbel =altfor mye is med lakrisstrø. Hahaha! Begrensninger? Jeg? Jeg pleier ikke spise så mye is, men det tok helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå