Gå til innhold

Marillias verden


Gjest Marillia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marillia

Jeg er her litt sånn innimellom! Er bare dårlig på å oppdatere meg her inne, har som mål å bli bedre hele tiden, men det sklir litt for lett ut...

Endelig fredag, det er helg, det er sol og fint ute. Kveldens meny blir skalldyr, både reker, krabber og scampi. Hadde tenkt å prøve ut litt oppskrifter, og i dag skal jeg lage krabbekaker, innbiller meg at det er så godt. Reker er godt naturell, og gemalen ønsket seg også et krabbebur uten noe fiksfanterier. Blir vel til at han spiser reker og krabben, mens jeg spiser marinerte scampi og krabbekaker.

Godt blir det anyway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Kamskjell er alltid nydelig, men vi har en overfyllt fryser vi må forsyne oss av :lur:

Ellers var det koselig at du tittet innom, Toro, du er omtrent like aktiv som meg her inne... Detta må vi bli bææære på, sant?

Takk for vintips, er denne drikkandes uten mat? Har forsøkt et par viner som har gått i vasken, da de var nydelig til mat, men vond å nippe til etterpå.

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten eiga bok så er eg ikkje her som før. Slik har det blitt..

Vi har jo litt forskjellig smak eg og du, men denne vinen synest

eg er god også uten mat.

Men pass på å nyte vinen til maten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Jeg arresterer deg om vinen ikke er god, for jeg veit hvor du bor :lur:

Og dessuten så synes jeg du godt kan åpne en ny dagbok, og ikke minst være mer pålogga på msn! Så det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Helgen har vært ganske fin, søndag ble jeg syk, og er det fremdeles. Har feber, vondt i halsen og i hele kroppen. Det er nok ikke influensaen vi har fått i hus, men en vanlig forkjølelse.

Jeg er bedre i dag, men er slapp. Orker fint lite, men har fått igjen matlysten, det er som regel et veeeeeeeeldig godt tegn. Har til og med etterlyst sjokolade :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Modererer meg selv :lur:

Håper det ikke er vinanbefalingen min som er grunnen ?? :sjenert:

God bedring. :klem:

Endret av Toro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...