Gå til innhold

De forferdelige dagene!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

De forferdelige dagene mellom EL og Mens er ikke til å holde ut!!!

Er nå på dag 6 etter EL, og ser "mørkt" på den siste vente-uka...

Er litt usikker på om vi traff EL denne gangen - hadde sex to dager før EL... Er det "nok"?

tror nok selv at det ikke klaffet, men det er jo lov å håpe icon_smile.gif

Noen andre som også går igjennom like "grufulle" dager for tiden???

En litt rastløs god-kveld-hilsen til alle inne på forumet.

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg har det på akkurat samme måte. Trodde jeg skulle ha mensen den 15 april, men sist månded kom den den 18. Synes ikke det er noe gøy å vente. Skulle ønske at man kunne kjenne noen symptomer før mensen kommer. Er det noen som kunne merke at de var gravide allerede før de ventet mensen?

Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, jeg skal ha mens i dag, og er fryktelig rastløs og ukonsentrert. Vet ikke hva jeg skal tro. For noen dager siden var jeg ganske sikker på at vi hadde klart det, men nå ser jeg mørkerer på det pga verk i korsyggen og menssmerter icon_frown.gif Jeg var gravid for noen måneder siden, men mistet i uke 12 (MA), og kjenner ikke igjen følelsen jeg hadde da denne måneden - desverre. Men man må bare tenke på noe annet (trene mye, prøve å ta igjen det forsømte på jobb, besøke venninner, gå på kino/fest etc.. så går tiden fortere) og smøre seg med tålmodighet.

Lykke til i allefall!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja, Jeg kjenner meg litt igjen. Venter (ikke) mensen i løpet av helga. Har foreløpig ingen symptomer på at jeg er gravid, men man vet jo aldri.

Har det ikke skjed noe til mandag, så tar jeg en test.

Det blir spennende..

Arwen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei icon_smile.gif

Nå er det bare TO dager til den store D-dagen for meg også, som viser hvordan det gikk denne gangen!!!

Jeg har tastet mine temp. målinger inn i TCYOF sitt programm, og fikk da beskjed om mulig trifasisk temp.kurve, noe som kan indikere en mulig graviditet!!!

(Håper vokste litt når jeg leste det!!!)

Ellers så har ikke min tante brun avlagt visitt som hun bruker 3-4 dager før Mensen, og det er kanskje et godt tegn!!!

X-er fingrene for oss alle!!!

Kos fra

Chiquita

hjerter_rundt.gif Vi fortjener kun det beste!1212[ Dette Innlegg er endret av: Chiquita den 2002-04-19 13:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...