Gå til innhold

Stine 38

NonJuan

Anbefalte innlegg

Vel det er ikke vaskelig å se ut fra dine innlegg at menn er noe "waste of time".

Så det jeg egentlig lurer litt på er om du er blitt "dumpa"?

Er ikke ofte jeg blir provosert over innlegg.... men da du setter lyset mot oss menn.... synes jeg du går for langt!

Alle menn er ikke like!!!!!!!! :evil:

Jeg vet inderlig godt at dette er et kvinneforum.... men vi få gutta som er her.... trenger ivaffal ikke høre dine "rystene" forklaringer på hvordan ditt synn er på alle menn!!!

Get a grip!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veit hva du mener, dritirriterende. At lesbiske kvinner skal ture frem slikt og reklamere for denslags avikerhandlinger er skuffende for de mange unge lettpåvirkelige jenter som befinner seg på forumet her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jo jentene her inne fått passet sitt påskrevet mer enn en gang om hvor fæle, bedragerske osv. de er da, alle feid over en kam mer enn en gang av diverse mannspersoner.

Så da må vel vi tåle at det finnes jenter der ute med et slikt syn på oss menn også.

Man kan velge å føle seg truffet eller le av det.

I dette tilfellet syns jeg påstandene er så langt ut på jordet at jeg velger å :ler: av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Non Juan ( husker du meg ??) :D .

Hvilke innlegg er det du sikter til?? Vil gjerne lese de for å se om det er så ille som du mener ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en person som hevder å være journalist ha så mange skrivefeil og så dårlig språk, lurer nå jeg på :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh - tror ikke et sekund på 'journalist'-greia.

En skikkelig journalist ville ikke stilt så ledende spørsmål - og ikke ha kommet til konklusjonen på forhånd sjøl... og slett ikke ha røpet denne konklusjonen i samme innlegg som hun stiller spørsmål... :roll:

Dessuten hvilken seriøs journalist bruker et diskusjonsforum på nettet som research-område??? (altså bare nettet) :-?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Stine 38 ikke svarer på denne tråden blir det kun spekulasjoner og persondebatt. Ingen grunn til å la den fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...