Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Hei barnefaren lyver veldig mye hvorfor gjør man det? håper noen skjønner spørsmålet mitt.Han sier noet annet til sin datter og lyver til meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Denne var på heeeeelt feil sted, og du må skrive mer utfyllende hvis du ønsker ett seriøst svar. hvordan i alle dager skal vi vite hvorfor han lyver??? Hva lyver han om?
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Denne var på heeeeelt feil sted, og du må skrive mer utfyllende hvis du ønsker ett seriøst svar. hvordan i alle dager skal vi vite hvorfor han lyver??? Hva lyver han om? Han sier at når jeg sier hva min datter hun er ærlig,jeg lånte penger fra våres datter og etter det bli slutt sa han det var ikke sant at vi hadde tatt ut sparepengene til henne. For jeg måtte hjelpe han med regninger
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Det der er ingen lystløgner! En lystløgner lyver om alt og ingenting - hele tiden. Skal du ha et skikkelig svar får du stille et skikkelig spørsmål.
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Det der er ingen lystløgner! En lystløgner lyver om alt og ingenting - hele tiden. Skal du ha et skikkelig svar får du stille et skikkelig spørsmål.han lyve på jobben der han er og jeg har hørt andre som har sakt til meg.Synes det er veldig vondt den som gjør det? Hvorfor gjør man det?
Gjest tante Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skjønte såpass at det her dreier seg om en eks, som lyver om deg til deres felles datter, og som sier usanne ting om deg på jobben sin, og mulig andre steder også. Du bør prate med din eks, og fortelle hva du har hørt, og be om hans forklaring på det. Kanskje lyver han bare for moro skyld, og for å sverte deg. Eller han kan ha misforstått enkelte situasjoner, eller oppfattet dem annerledes enn deg, og dermed forteller han sin fortelling, slik han ser den. Uansett bør du prate med ham, og konfrontere ham. Be ham om å slutte å snakke om deg og dine saker - iallefall saker som ikke er sanne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå