Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Suede-lakken holdt veeeeldig dårlig. Det er ikke det at den chipper på samme måten som vanlige lakker, den fader liksom ut.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I dag har det blitt litt shopping etter jobb.

Fikk "Snow Fairy" paletten fra Isa Dora. Noen hadde åpnet den og lagt den igjen i prøverommet, i sånne tilfeller blir det enten kastet eller en av de ansatte får produktet.

* Fikk også to bh'er som var flere år gammel salgsvare som manglet prislapper. Det var en sort balconette og en tynn fra Triumph ;nigo:

* Lang strikket genser med lang hals, kr 199,- Denne fikk jeg 30% på :nigo:

* Lang singlett, kr 149,- Denne fikk jeg 10% rabatt på.

* Sort tights av organisk bomull, kr 99,-. Denne fikk jeg også 10% på.

Litt reklame: Alle som er Club medlem i Lindex får nå 30% på valgfri vare og 10% på resten.

Jeg fikk først disse tilbudene, og så 30% av totalsummen igjen. det er visse fordeler med å jobbe i klesbutikk :lur:.

Helt enig, den forsvinner sakte men sikkert ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag fikk jeg dette beltet.

Er litt usikker på om jeg liker det, men jeg tror ikke jeg gidder å returnere noe til 99,- kr.

Skrevet

Dette beltet er jo helt supert på hvite kjoler! :)

Skrevet

Takk.

Jeg har ikke noen hvit kjole :fnise:, men i dag har jeg brukt det over den lange strikket genseren jeg kjøpte sist uke (?).

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I dag kom pakken fra Tikei, endelig fullsize foundation :) Har tullet rundt med en masse prøver i hele høst føles det som.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jeg er ikke fornøyd med Snow Fairy paletten fra Isa Dora. Alt for mye skimmer, og fargene har veldig dårlig "pay off".

Jeg har gitt den videre til søstera mi jeg :fnise:, hun er mindre kresen.

Skrevet

I dag fikk jeg Mac paletten (tom) som jeg kjøpte på ebay. Så langt har jeg en skygge i den :fnise:, planen er å kjøpe 3 til billig på ebay el. Må bare finne ut hvilke farger jeg trenger først..

Skrevet

Jippii, kjempemoro! Jeg husker da jeg satt med min egen palett :)

Vil du ha jordfarger eller FARGER?

Jeg vil hjelpe :fnise:

Skrevet

Jeg forventet nesten svar fra deg :gjeiper:

Jeg vil har nøytrale farger som jeg kan bruke hver dag. Tror kanskje jeg bør gå for matte skygger, for de har jeg nesten ikke noe av. Har en tendens til å falle for de med skimmer :lol:.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt en kjempe koselig julehelg :nissegutt:

Masse god mat, familie og venner og en liten fest.

Fornøyd med årets julegaver også.

* Fra min kjære fikk jeg nye støvletter :hjerte:

Favorittstøvlettene mine holder på å gå i oppløsning. "Skinnet" detter av i store flak :sukk: Jeg er avhengig av sorte, flate støvletter og veldig kresen på høyden på skaftet og formen på tuppen.

-Jeg fikk også et sånn smykkestativ formet som en dame.

* Fra svigerinnen min fikk jeg et smykketre fra Åhlens, så nå skal det bli skikkelig system på alle smykkene mine =)

* Fra veninne A fikk jeg et fint, hvitt kakefat med stett.

* Fra venninne LB fikk jeg et lysbrett, røde stener og 3 røde lys med glitterlakk. Lysene er så fine at jeg vet ikke om jeg har råd til å brenne de :gjeiper:

* Fra svigerfar fikk jeg sengesett i flanell.

* Fra foreldrene mine fikk jeg hodelykt, hundeseler med refleks til begge bikkjene, superundertøy og 3pk med ullabber.

*Søster: Body butter og lip balm fra The Body Shop

* Bror: Digital kjøkkenvekt.

* Svigermor: Blå sommerfugl i glass med telysholder.

* Bestefar: Deilig og myk morgenkåpe + 500 kr. Jeg har to morgenkåper fra før, så denne kommer jeg nok til å bytte i noe annet.

Gavene fra meg ble også godt mottatt, men jeg føler jeg bommet litt med gaven til søsteren min.

I morgen skal jeg på jobb til kl 7.00. Det blir nok hardt likevel om jeg er uthvilt nå.

Edit: Glemte gaven fra bestefar :rødme:

Endret av temar
Skrevet

Stilige støvletter! Det er alltid litt trist når favorittplagg og -sko er utslitt :sukk:

Kan godt tenke meg at tanken på å begynne på klokka 7 er litt kjedelig! :haar: Jeg begynner heldigvis ikke før klokka 13 :sjenert:

Skrevet

Har fri fram til fredag kveld :bolledeig:

Så mye fint du fikk! Jeg har også lyst på et sånt smykketre, men gir aldri ut ønskelister. Må gjøre det neste år ..

Skrevet
Stilige støvletter! Det er alltid litt trist når favorittplagg og -sko er utslitt :sukk:

Kan godt tenke meg at tanken på å begynne på klokka 7 er litt kjedelig! :haar: Jeg begynner heldigvis ikke før klokka 13 :sjenert:

Takk. Ja, det er veldig trist når favorittplagg er utslitt. Ofte er det veldig vanskelig å finne en bra erstatter også.

Heldigvis er det som regel bra utvalg i sorte sko.

Litt kjedelig å opp kl 6.00 i morgen ja. Skal jobbe 07- 16, får trøste meg med at lang dag betyr mer penger.

Har fri fram til fredag kveld :bolledeig:

Så mye fint du fikk! Jeg har også lyst på et sånt smykketre, men gir aldri ut ønskelister. Må gjøre det neste år ..

Heldig du er da. Fredag er vel rød dag også, så da får du 100%.

Smykketre/stativ, kjøkkenvekt, sko, hundeseler og hodelykt var på ønskelisten, så jeg kan vel si meg veldig fornøyd.

Kjele og hodepute var også på ønskelisten. Kjele kjøpte jeg meg selv rett før jul og morgenkåpen jeg fikk av bestefar skal byttes i hodepute.

Skrevet

Ble litt shopping på jobb i dag:

* Grå cardigan med ull, 50%

* Sort, blank tights.

* Hvit topp med trykk (vårnyhet).

Blir nok litt mer shopping på jobb når nyttårs salget setter i gang og vi får mer vårnyheter.

Er litt lei de klærne som er der nå merker jeg. Jeg går jo å rydder i de samme klærne hver dag.

Skrevet (endret)

133 % :D

Jeg hadde vært helt blakk hvis jeg hadde jobbet på Lindex .. De har jo så mye lekkert undertøy!

Endret av Perledrøm
Skrevet

Jeg er også veldig glad i undertøyet på Lindex :jepp:

Skrevet (endret)

Dobbelpost :sjenert:

Endret av desperate
Skrevet

Ja, og så har de bra utvalg på undertøy, fra sportstopper til triumph og strømper og alt imellom :). Jeg har egentlig bare gått i sminke og undertøysavdelingen før, men i dag fant jeg også drømmebuksen på Lindex <3!

Smykketreet fra Ählens er kjempepraktisk, har ett overfylt ett. :goodbye:

Skrevet

:goodbye:

Så flott at du har hatt ei fin julehelg! Håpar du får ei flott nyttårshelg også. Berre synd at det snart er kvardag igjen :sukk:

Så kjekt at du fekk nye støvlettar. Tøffe var dei også :jepp: Dei vert nok dine nye favorittar ;) Eg er også avhengig av flate støvlettar, har tre par. To svarte (Primark og Økonomisko) og eitt blått (Din Sko). Har så lyst på raude også...

Så mange smykketre du har fått! Praktiske dei der! Det frå Åhlens er det det der kvite eller svarte med tjukk "stamme"?

Må også få meg eit slikt...helst det største ;) Eller to av dei :fnise:

Korleis hundar har du? Det må vere så kjekt å gå tur med hund... Har sjølv veldig lyst på, men har aldri hatt og vil nok aldri få heller :sukk:

Korleis body butter frå The Body Shop fekk du? Har du ein favoritt? Sjølv likar eg mango :hjerter_rundt:

Stakkar deg som må jobbe, men så tener du jo ein del pengar også ;) Har det vore fint i romjula?

Eg har snudd døgeret, som eg pleier i lengre feriar... Vert stress å starte opp igjen i jobben etter nyttår... :natti:

Fine ting du har handla! Lindex? :) Når startar nyttårssalet der? Har de nokre sånn korte vestar der? Eller korte kardiganar? Slike som går til litt under brystpartiet? Eller klede med puffermar? Det er mine favorittar ;)

Skrevet
:goodbye:

Så flott at du har hatt ei fin julehelg! Håpar du får ei flott nyttårshelg også. Berre synd at det snart er kvardag igjen :sukk:

Så kjekt at du fekk nye støvlettar. Tøffe var dei også :jepp: Dei vert nok dine nye favorittar ;) Eg er også avhengig av flate støvlettar, har tre par. To svarte (Primark og Økonomisko) og eitt blått (Din Sko). Har så lyst på raude også...

Så mange smykketre du har fått! Praktiske dei der! Det frå Åhlens er det det der kvite eller svarte med tjukk "stamme"?

Må også få meg eit slikt...helst det største ;) Eller to av dei :fnise:

Korleis hundar har du? Det må vere så kjekt å gå tur med hund... Har sjølv veldig lyst på, men har aldri hatt og vil nok aldri få heller :sukk:

Korleis body butter frå The Body Shop fekk du? Har du ein favoritt? Sjølv likar eg mango :hjerter_rundt:

Stakkar deg som må jobbe, men så tener du jo ein del pengar også ;) Har det vore fint i romjula?

Eg har snudd døgeret, som eg pleier i lengre feriar... Vert stress å starte opp igjen i jobben etter nyttår... :natti:

Fine ting du har handla! Lindex? :) Når startar nyttårssalet der? Har de nokre sånn korte vestar der? Eller korte kardiganar? Slike som går til litt under brystpartiet? Eller klede med puffermar? Det er mine favorittar ;)

Hallo.

Så koselig å "se" deg her.

Nyttårshelga var bra =) I går kveld hadde vi et vennepar over til middag. Jeg lagde kalkunbryst, med epler, svisker, rosenkål, waldorfsalat, mandelpoteter, fløtesaus og kake til dessert. Det ble kjempe godt, om jeg får si det selv.

Etter mat kom det over litt ekstra folk som ble med videre på festen.

I dag har har vi vært hos foreldrene mine på familieselskap.

Hvordan var din nyttårshelg?

Smykketreet mitt er svart. Aner ikke om det er det største eller ikke, men det er høyt nok til vanlige kjeder. Kjekt med to ja, har fått fylt bra opp mine jeg :gjeiper:

Jeg har to tibetanske spanieler. En lys tispe på 11 år, og en sort tispe som ble 1 år i romjulen. Veldig kjekt å ha noen som drar deg med ut på tur, samtidig som de er så små at de ikke trenger kjempe lange turer.

Jeg fikk papaya body butter. Jeg har egentlig ikke noen favoritt, syns de lukter godt alle sammen.

Nyttårssalget på Lindex starter i morgen, noe av salget startet allerede 28.desember.

Vi hadde noen korte vester og kardiganer/boleroer, til og med en sort en med puffermer. Ellers tror jeg ikke vi har noen særlig med puffermer, men det er mulig det kommer mer til våren.

I morgen skal jeg og en venninne en tur på shoppingrunde =)

Skrevet

I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde med venninne A =)

* Jeg fikk endelig byttet julegaven jeg fikk av bestefar. Byttet morgenkåpe i en pute fra Welpur, en sånn som former seg etter kroppen.

* På Cubus fant jeg LBD til kr 149,-, med glidelås og knyting i ryggen. Den rekker til litt over knærne, så det er en veldig anstendig lengde. Tror det er en fordel med underkjole under, for stoffet virket som det klistrer seg inntil.

* Sko fra Softwalk, 50%, så det ble kr 350,- Har noen lignede fra før, men disse har ikke så høy hel, og så er de sikkert kjempegode å gå i.

Fornøyd med dagens fangst :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...