Gjest TittTitt Skrevet 9. februar 2009 #161 Del Skrevet 9. februar 2009 Kor er den bakken da? Jeg har sett americas funniest home video og har holdt på å dø av latter. Elsker klipp der barn gjør tidige ting.. Og no begynner verdnes strengeste foreldre. Men det er ikke såå gøy, helt greit. Jeg elsker tv. Men no er jeg ikke helt i form heller. Fryser, og har kjempe vondt i hode. Da er det godt og bare glo på tv. Alt jeg har gjort idag er dette: Våkne. Sett tv i mange mange timer samtidg med internett. Handlet middag. Laget middag. Dusjet. Og her sitter jeg igjen. Vet ikke hva jeg ville med det da, ville bare si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 9. februar 2009 Håper du blir bedre da!!! Jeg fryser! Fyrer i peisen men det hjelper ikke ennå! Oså drakk jeg nettop opp KOKUSteen!! Den var ganske god. Fikk en prøve for lenge siden i DetNye. Jeg syns du har gjort mey fornuftig, jeg Titt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #163 Del Skrevet 9. februar 2009 Åja!!!! Og den bakken er inni kanadaskogen!!! Et helvete å gå opp og kanonkult å ake ned!!! Også lassebakken borti fyllingen er bra!! Og stokkedalslia!! Den er gøy!!!Og bakken ungene her bruker kunne jeg fint ha brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 9. februar 2009 Ka kule bakker vet du om da, Titt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. februar 2009 #165 Del Skrevet 9. februar 2009 Emm.. No må jeg tenke litt her. For vet ikke om jeg har drømt dette, eller om det er sant. Tror det er sant Mener jeg gikk forbi en jææævl*g bratt bakke, noen unger skulle ake ned der, den var skummel bratt.. Det kan være dette bare er en drøm, for jeg husker ikke hvor det var.. Men jeg hadde aldri tørd å ake i kanadaskogen, kan vedde tusen kr på at jeg da hadde akt midt oppi han der mannen som er forsvunnet der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #166 Del Skrevet 9. februar 2009 Neida!! Jeg har gått i den bakken to ganger etter at han forsvant og han er ikke der!! I så fall så blir han er jækla bra hopp!!! På langs midt i bakken!!!! HOHO!!!!!! Kunne sikkert ha flydd flere meter!!! Han er/var forresten naboen til mamma og pappa!! Tenk om han ligger i hagen eller noe, då!! Har krøpe hjem fra Kanadaskogen. Eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 #167 Del Skrevet 9. februar 2009 Uff, her var det ikke spesielt koselig lesning sånn rett før leggetid! Snakk litt om noe koselig, vær så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 9. februar 2009 Unskyld!!! Her snør det Mazilla!!! I lange baner!! Gleder du deg til å innta snøbyen bergen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. februar 2009 #169 Del Skrevet 9. februar 2009 HAHAHA jeg dr av latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 9. februar 2009 HAHAHA jeg dr av latter Se det for deg, då!!! Med bleie på nedover der!!! Og hooooooooooop!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. februar 2009 #171 Del Skrevet 9. februar 2009 Hahahaha Får ikke håpe noen opplever det, bruke han som et hopp. Herregud Nei.. Jeg må komme meg i sengs no, jeg er ikke noe bra. Tenkte og se den nyeste episoden av One Tree Hill eller Desperate Housewives og legge meg! Vi snakkes min skjønne:) Sov godt og ha en fin dag på jobb imorgen. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får ha god bedring Titt!! Så snakkes vi sikkert i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. februar 2009 #173 Del Skrevet 10. februar 2009 :rødme: Håper du kommer innom idag når du har komt hjem, det gjør du sikkert, er ikke R på jobb sent denne uken? Du må lese innpå siden min Hvordan har du hatt det igag, har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 10. februar 2009 #174 Del Skrevet 10. februar 2009 Party i boken til Idnar i morgen! Hun skal bake til oss og allting For noen har nemlig bursdag :bursdag: :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg trodde jo at man skulle slippe å bake til sin egen bursdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 10. februar 2009 #176 Del Skrevet 10. februar 2009 Men det er du som er konditoren her Ok, jeg får diske opp med en amatør-kake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 10. februar 2009 Tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 10. februar 2009 #178 Del Skrevet 10. februar 2009 Denne smiley-kaken var enda finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 10. februar 2009 Den var kuuul!!! Er det du som har laget?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 10. februar 2009 #180 Del Skrevet 10. februar 2009 Neida Fant den bare. Men kul ide Leste om en annen kul kake en dag. Skjær sukkerbrødet ut som en banan. Legg banan, sjokoladesaus og krem inni kaken, og dekk med gul marsipan. Enkel, og hørtes veldig god ut. Den skal jeg prøve neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå