Rampolina Skrevet 30. desember 2008 #1 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skal få tid til å ta opp hobbyen min igjen Jeg har ei datter 2,5 år, jobber turnus.. Hvordan organiserer dere dagen deres? I stallen etter middag liksom? Hvis vi skal finne på noe her i huset blir klokka fort veldig mye og det er jo ikke noe særlig å fra i stallen kjempeseint på kvelden. Så hvordan får dere tid?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Det er mye jobb med hestehold. For mange er det vel en livsstil, og da tenker man ikke på hvor mye tid man tilbringer i og ved stallen. Det er mulig å ha hest på delfor - dvs du leier (eller plikter deg til) å stelle og trene en hest en eller flere dager i uken. Perioden med småbarn er jo ikke den enkleste..... Hva med å starte med å ta et ridekurs? Det gjorde jeg etter nesten 10 års opphold. Dette gav mersmak, så nå har jeg to hester på gården igjen
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Har du ikke en mann som kan hjelpe deg med å passe barnet, så får du vel ordne deg med en barnevakt.
Rampolina Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Har du ikke en mann som kan hjelpe deg med å passe barnet, så får du vel ordne deg med en barnevakt. Joda, har en pappa i huset som gjerne gjør det. Men likevel er jeg nysgjerrig på hvordan hverdagen deres er. Og jeg begynner på ridekurs til ken, faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå