waco Skrevet 22. juni 2003 #1 Del Skrevet 22. juni 2003 Hallo hallo, hatt en fin sommer? Jeg hørte at likestillingsombudet eller hvem de spetaklene er vil at det skal være 40 % kvinner i ledestillinger i forsvaret... Hva synes du om den slags ville ideer? Holder det ikke at dere får lov til å leke soldater? - Eller er dette en av mange mytene skapt av oss "krigsmotstandere" som mener at verden hadde vært et fredligere sted dersom ikke alle land hadde hver sin hær.....? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei hei, lille venn. Joda, jeg har en flott sommer. Du og? Og på andre premisser kan det også tenkes jeg vil diskutere med deg... men du får løpe av deg litt først, tror jeg. Savnet oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg bare lurte på om du hadde noen tanker omkring kvinneproblematikken i forsvaret... Eller for å spørre på en annen måte, finnes det nok kvinner til at de kan besitte 40 % av lederstillingene...? Forresten trekker jeg tilbake den kommentaren om at hvert ikke burde hatt hver vår hær.... den er usakelig tror jeg. Man bør ikke diskutere slike ting, altså fjerne årsakene til at folk har muligheten til å krige... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har masse tanker om mye jeg, Waco - men jeg ser meg ikke i stand til å diskutere dette med deg - i det moduset du er i om dagen. Vi får heller ta det over en pils på neste KG-treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Husker du hvor pessimistisk du var på kgs brukeres vegne angående treffet... men det forstår jeg jo, det første møtet ble jo en fiasko, men man tok feil vedrørende sist gang... Noen ganger er det digg og ta feil... Waco Ser frem til pils med tusenfryd ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå