Gjest Gjest_Mimamu_* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal flytte...og lurte på noen gode tips for hvordan gjøre flyttedagen minst stressende for pusekatten min. Han skal ut og fly for første gang, og jeg gruer meg bare ved tanken, ettersom han mildt sagt hater og være i reiseburet. Han skal være i lasterommet under flyturen(pga.at buret er litt for stort til at det kan være i kabinen). Jeg trenger noen råd fra andre som har vært ute og flydd med katt/hund før. Hvordan går jeg frem for å gjøre dette minst stressende for pus(og ikke minst meg selv...hihi)?
katla Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror jeg ville skaffet et mindre bur for å ha pusen med meg på turen... Legge et teppe eller noe pusen liker å kose med i buret. Sjekke med dyrlegen om det er noe mildt beroligende det går an å ta i en så spesiell situasjon...
Gjest Langsyne Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Enig med over meg. Jeg gjorde forresten det samme med min katt for 2år siden, hadde han med meg i et lite bur med teppe. Han fikk medisin slik at han skulle sove, men deeet gjorde han ikke, stakkar. Men fint gikk det, jo. Selvom vi begge vil ta tog neste gang. Er turen lang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå